פרארי F8 טריביוטו, המתקן הנוכחי להזלת ריר של זבי חותם ממראנלו, עושה כל מה שפרארי עם מנוע V8 מרכזי אמור לעשות. הוא מציג הספק גדול יותר מהדגם שאותו הוא מחליף (710 כ”ס) וזהה לזה שבפיסטה. עושה 2.9 ש’ למאה קמ”ש ומביא את הגלגול האחרון של העזרים האלקטרונים של פרארי, כזה שיעזור גם לחסר יכולת לבצע החלקות כוח יפיפיות.
הסיפור כאן תכל’ס, הוא השימוש האחרון בפלטפורמת האלומיניום שהוצגה עוד ב-458. ה-F8 היא האחרונה להשתמש בבסיס ההוא (ששודרג כאן כמובן), ומהווה חיבור, קשר, לדור הבא של מכוניות הספורט של פרארי.
כל זה טוב ויפה, אבל טוב מראה אוזניים, מעוד ערימת אותיות על המסך. אז שימו את זה על מסך מלא, רמקולים למקסימום, תתארגנו על סט צמיגים דמיוני ותחלמו לדקה.