אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
וולוו XC90 T8 נוחתת בישראל: שבעה מושבים ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות…
ראשי » חדשות » וולוו XC90 T8 נוחתת בישראל: שבעה מושבים ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות…

וולוו XC90 T8 נוחתת בישראל: שבעה מושבים ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות…

גרסת ההיבריד החדשה של הוולוו XC 90 מציעה הרבה תחכום והרבה כוח תמורת לא הרבה יותר כסף

אריאל אלסיבוני 21/04/2016

וולוו מודיעים על תחילת השיווק בישראל של וולוו XC90 T8. את ה-XC90 אנחנו מכירים כבר, רכב פנאי יוקרתי, נעים ובעלת יכולת. גרסת ה-T8 ההיברידית (שעולה 589,000 שקלים רק 25,000 שקלים יותר מגרסת הבנזין) מציעה מערכת הנעה מתוכחמת למדי.

ה-T8 מונעת בעזרת שני מנועים. מנוע הבנזין מלפנים בנפח שני ליטרים עם מגדש-על ומגדש טורבו, מפיק 320 כ”ס. המנוע השני הוא חשמלי ונמצא על הסרן האחור ומפיק 87 כוחות סוס.

 


הוולוו יודעת להזיז את עצמה על מצב חשמלי בלבד וגם להשתמש בכל הכוח שיש בשני המנועים שלה (נתון משולב של 407 כ”ס ו-65 קג”מ!) – בכדי להגיע ל-100 קמ”ש תוך 5.6 שניות. נתון מדהים למכונית כזו – שמסוגלת לאכלס שבעה נוסעים. וולוו טוענים שה-T8 הזו מתהדרת בנתון צריכת דלק של 47.6 ק”מ לליטר ושבמידה והנהג יחליט לנהוג במצב חשמלי בלבד הסוללה תספיק ל-42 ק”מ עד שתזדקק לטעינה.

Volvo XC90 T8 - model year 2017
Volvo XC90 T8 – model year 2017

 

יש כמה פרטים מעניינים מאוד בוולוו הזו – מיקום המצברים לדוגמה. בניגוד להרבה מכוניות היברידיות בהן ממוקמים המצברים באחורי הרכב ופוגמים ביכולתו הדינאמית – המצברים בוולוו נמצאים ברצפת הרכב ובמרכזו. עוד פרט מעניין, תיבת ההילוכים האוטומטית היא פלנטרית, “רגילה”, עם שמונה יחסי העברה ובוולוו טוענים שמצב הנעה כפולה נשמר גם כשהנסיעה היא על טהרת החשמל.

הרבה סקרנות מעוררים הנתונים והמפרט של ה-T8 פרטים נוספים, ואיך כל זה מתחבר ביחד, נדע כשנבחן אותה בקרוב.

 

 

T8 XC90 וולוו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד