אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
וולוו XC90 T8 נוחתת בישראל: שבעה מושבים ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות…
ראשי » חדשות » וולוו XC90 T8 נוחתת בישראל: שבעה מושבים ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות…

וולוו XC90 T8 נוחתת בישראל: שבעה מושבים ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות…

גרסת ההיבריד החדשה של הוולוו XC 90 מציעה הרבה תחכום והרבה כוח תמורת לא הרבה יותר כסף

אריאל אלסיבוני 21/04/2016

וולוו מודיעים על תחילת השיווק בישראל של וולוו XC90 T8. את ה-XC90 אנחנו מכירים כבר, רכב פנאי יוקרתי, נעים ובעלת יכולת. גרסת ה-T8 ההיברידית (שעולה 589,000 שקלים רק 25,000 שקלים יותר מגרסת הבנזין) מציעה מערכת הנעה מתוכחמת למדי.

ה-T8 מונעת בעזרת שני מנועים. מנוע הבנזין מלפנים בנפח שני ליטרים עם מגדש-על ומגדש טורבו, מפיק 320 כ”ס. המנוע השני הוא חשמלי ונמצא על הסרן האחור ומפיק 87 כוחות סוס.

 


הוולוו יודעת להזיז את עצמה על מצב חשמלי בלבד וגם להשתמש בכל הכוח שיש בשני המנועים שלה (נתון משולב של 407 כ”ס ו-65 קג”מ!) – בכדי להגיע ל-100 קמ”ש תוך 5.6 שניות. נתון מדהים למכונית כזו – שמסוגלת לאכלס שבעה נוסעים. וולוו טוענים שה-T8 הזו מתהדרת בנתון צריכת דלק של 47.6 ק”מ לליטר ושבמידה והנהג יחליט לנהוג במצב חשמלי בלבד הסוללה תספיק ל-42 ק”מ עד שתזדקק לטעינה.

Volvo XC90 T8 - model year 2017
Volvo XC90 T8 – model year 2017

 

יש כמה פרטים מעניינים מאוד בוולוו הזו – מיקום המצברים לדוגמה. בניגוד להרבה מכוניות היברידיות בהן ממוקמים המצברים באחורי הרכב ופוגמים ביכולתו הדינאמית – המצברים בוולוו נמצאים ברצפת הרכב ובמרכזו. עוד פרט מעניין, תיבת ההילוכים האוטומטית היא פלנטרית, “רגילה”, עם שמונה יחסי העברה ובוולוו טוענים שמצב הנעה כפולה נשמר גם כשהנסיעה היא על טהרת החשמל.

הרבה סקרנות מעוררים הנתונים והמפרט של ה-T8 פרטים נוספים, ואיך כל זה מתחבר ביחד, נדע כשנבחן אותה בקרוב.

 

 

T8 XC90 וולוו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד