אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה
ראשי » חדשות » התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה
לנצ'יה אפסילון

התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה

דור חדש למכונית שהשאירה את לנצ'יה בחיים יוצג בשבועות הקרובים, ובנתיים האיטלקים מספקים מספר תמונות רשמיות שחושפות פרטים מעיצוב המכונית

אופיר דואק 28/12/2023 צלם: יצרן

האיחוד בין קבוצת PSA לקבוצת FCA שיצר את סטלנטיס הביא איתו הזדמנות לדרך חדשה עבור המותגים האיטלקיים שדשדשו תחת הנהלתה של פיאט. הדבר נכון במיוחד עבור לנצ’יה שבמשך כמעט עשור מייצרת רק דגם בודד ומתמקדת בעיקר בשוק המקומי באיטליה. מדובר באפסילון, שבמשך שנים מתמקמת בנישה ייחודית של מכונית עירונית מעוצבת ועם תא נוסעים יוקרתי. זה הספקי כדי למכור כמה עשרות אלפי מכוניות מידי שנה ולהשאיר את לנצ’יה בחיים, אבל לא מספיק כדי להצדיק את קיומה.

תכנית החזרה לחיים של לנצ’יה בעשור הקרוב כולל הצגת דגם חדש כל שנתיים והפיכתה גם היא, לא עלינו, למותג חשמלי. בשלב הראשון והמיידי כדי להתחיל את הרנסס של המותג היה מתבקש להחליף את האפסילון הנוכחית שהוצגה אי שם ב-2011 בדגם חדש. ואכן כבר בשבועות הקרובים תוצג לנצ’יה אפסילון חדשה שתחיל את מסע ההתעוררות המי יודע כמה של לנצ’יה. האפסילון החדשה תחשוף את קו העיצוב החדש של המותג, ועד להשקה הרשמית פרסמה לנצ’יה מספר תמונות המרמזות על התוצאה הסופית.

החרטום מאמץ את המראה הייחודי והמחודד לפנים יחד עם שלושת פסי ה-LED כי שנראו בדגם התצוגה Pu+Ra HPE שנחשף בתחילת השנה. מאחור לאפסילון יש קצה מחודד לדלת תא המטען וצמד יחידות תאורה עגולות שהן מחווה ללנצ’יה סטראטוס, אשר בתוכן ישנה חתימת LED בצורת האות Y. תא הנוסעים המהודר אמור לשלב מסכים דיגיטליים עם אלמנטים מעוגלים יחד עם רמת אבזור וגימור גבוהה ביחס לקטגוריית הגודל.


הגודל הוא עניין באפסילון החדשה. עד כה השתייכה האפסילון לדורותיה לקטגוריית המיני והייתה מבוססת בדור האחרון על פיאט 500. בניגוד לצפוי, הדור החדש של לנצ’יה אפסילון לא יתבסס על פיאט 500e מצד שני, כדי לחזור לעניינים כמה שיותר מהר ולהשאיר סיכוי ללנצ’יה לשרוד, לא יכלו האיטלקים לחכות לפלטפורמה החדשה STLA Small שנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים ונאלצו לבנות את האפסילון החדשה על בסיס פלטפורמת CMP המודולארית והמוכרת שפותחה במקור על ידי קבוצת PSA עבור פיג’ו 2008 ו-208, אופל קורסה ומוקה וסיטרואן C4,. מאז האיחוד עם FCA שיצר את סטלנטיס נבנו על בסיס הפלטפורמה הזו גם פיאט 600 החדשה וג’יפ אוונג’ר, ובעתיד גם יגיע רכב פנאי קטן של אלפא רומיאו שישא את השם מילאנו.

המשמעות היא שלנצ’יה אפסילון החדשה קופצת קטגוריה ותציע מידות מקובלות למכוניות סופרמיני, מה שמבטיח מרחב פנים ושימושיות עדיפים משמעותית על פני האפסילון היוצאת. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, יחידת ההנעה תשלב בין מנוע חשמלי בהספק של 156 כ”ס (ואולי גם גרסת 136 כ”ס) עם סוללה בקיבולת של 54 קוט”ש שתספק טווח נסיעה של כ-350 ק”מ האמורים להספיק לשימושים העירוניים אליהם מיועדת האפסילון. עדין לא מה שאנחנו מצפים לקבל מלנצ’יה, אבל האפסילון משאירה פתח לתקווה לקאמבק של המותג האהוב ורב המורשת.

אפסילון לנצ'יה לנצי'ה אפסילון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד