אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה
ראשי » חדשות » התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה
לנצ'יה אפסילון

התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה

דור חדש למכונית שהשאירה את לנצ'יה בחיים יוצג בשבועות הקרובים, ובנתיים האיטלקים מספקים מספר תמונות רשמיות שחושפות פרטים מעיצוב המכונית

אופיר דואק 28/12/2023 צלם: יצרן

האיחוד בין קבוצת PSA לקבוצת FCA שיצר את סטלנטיס הביא איתו הזדמנות לדרך חדשה עבור המותגים האיטלקיים שדשדשו תחת הנהלתה של פיאט. הדבר נכון במיוחד עבור לנצ’יה שבמשך כמעט עשור מייצרת רק דגם בודד ומתמקדת בעיקר בשוק המקומי באיטליה. מדובר באפסילון, שבמשך שנים מתמקמת בנישה ייחודית של מכונית עירונית מעוצבת ועם תא נוסעים יוקרתי. זה הספקי כדי למכור כמה עשרות אלפי מכוניות מידי שנה ולהשאיר את לנצ’יה בחיים, אבל לא מספיק כדי להצדיק את קיומה.

תכנית החזרה לחיים של לנצ’יה בעשור הקרוב כולל הצגת דגם חדש כל שנתיים והפיכתה גם היא, לא עלינו, למותג חשמלי. בשלב הראשון והמיידי כדי להתחיל את הרנסס של המותג היה מתבקש להחליף את האפסילון הנוכחית שהוצגה אי שם ב-2011 בדגם חדש. ואכן כבר בשבועות הקרובים תוצג לנצ’יה אפסילון חדשה שתחיל את מסע ההתעוררות המי יודע כמה של לנצ’יה. האפסילון החדשה תחשוף את קו העיצוב החדש של המותג, ועד להשקה הרשמית פרסמה לנצ’יה מספר תמונות המרמזות על התוצאה הסופית.

החרטום מאמץ את המראה הייחודי והמחודד לפנים יחד עם שלושת פסי ה-LED כי שנראו בדגם התצוגה Pu+Ra HPE שנחשף בתחילת השנה. מאחור לאפסילון יש קצה מחודד לדלת תא המטען וצמד יחידות תאורה עגולות שהן מחווה ללנצ’יה סטראטוס, אשר בתוכן ישנה חתימת LED בצורת האות Y. תא הנוסעים המהודר אמור לשלב מסכים דיגיטליים עם אלמנטים מעוגלים יחד עם רמת אבזור וגימור גבוהה ביחס לקטגוריית הגודל.


הגודל הוא עניין באפסילון החדשה. עד כה השתייכה האפסילון לדורותיה לקטגוריית המיני והייתה מבוססת בדור האחרון על פיאט 500. בניגוד לצפוי, הדור החדש של לנצ’יה אפסילון לא יתבסס על פיאט 500e מצד שני, כדי לחזור לעניינים כמה שיותר מהר ולהשאיר סיכוי ללנצ’יה לשרוד, לא יכלו האיטלקים לחכות לפלטפורמה החדשה STLA Small שנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים ונאלצו לבנות את האפסילון החדשה על בסיס פלטפורמת CMP המודולארית והמוכרת שפותחה במקור על ידי קבוצת PSA עבור פיג’ו 2008 ו-208, אופל קורסה ומוקה וסיטרואן C4,. מאז האיחוד עם FCA שיצר את סטלנטיס נבנו על בסיס הפלטפורמה הזו גם פיאט 600 החדשה וג’יפ אוונג’ר, ובעתיד גם יגיע רכב פנאי קטן של אלפא רומיאו שישא את השם מילאנו.

המשמעות היא שלנצ’יה אפסילון החדשה קופצת קטגוריה ותציע מידות מקובלות למכוניות סופרמיני, מה שמבטיח מרחב פנים ושימושיות עדיפים משמעותית על פני האפסילון היוצאת. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, יחידת ההנעה תשלב בין מנוע חשמלי בהספק של 156 כ”ס (ואולי גם גרסת 136 כ”ס) עם סוללה בקיבולת של 54 קוט”ש שתספק טווח נסיעה של כ-350 ק”מ האמורים להספיק לשימושים העירוניים אליהם מיועדת האפסילון. עדין לא מה שאנחנו מצפים לקבל מלנצ’יה, אבל האפסילון משאירה פתח לתקווה לקאמבק של המותג האהוב ורב המורשת.

אפסילון לנצ'יה לנצי'ה אפסילון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד