אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה
ראשי » חדשות » התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה
לנצ'יה אפסילון

התחיה של לנצ’יה: הצצה ראשונה לאפסילון החדשה

דור חדש למכונית שהשאירה את לנצ'יה בחיים יוצג בשבועות הקרובים, ובנתיים האיטלקים מספקים מספר תמונות רשמיות שחושפות פרטים מעיצוב המכונית

אופיר דואק 28/12/2023 צלם: יצרן

האיחוד בין קבוצת PSA לקבוצת FCA שיצר את סטלנטיס הביא איתו הזדמנות לדרך חדשה עבור המותגים האיטלקיים שדשדשו תחת הנהלתה של פיאט. הדבר נכון במיוחד עבור לנצ’יה שבמשך כמעט עשור מייצרת רק דגם בודד ומתמקדת בעיקר בשוק המקומי באיטליה. מדובר באפסילון, שבמשך שנים מתמקמת בנישה ייחודית של מכונית עירונית מעוצבת ועם תא נוסעים יוקרתי. זה הספקי כדי למכור כמה עשרות אלפי מכוניות מידי שנה ולהשאיר את לנצ’יה בחיים, אבל לא מספיק כדי להצדיק את קיומה.

תכנית החזרה לחיים של לנצ’יה בעשור הקרוב כולל הצגת דגם חדש כל שנתיים והפיכתה גם היא, לא עלינו, למותג חשמלי. בשלב הראשון והמיידי כדי להתחיל את הרנסס של המותג היה מתבקש להחליף את האפסילון הנוכחית שהוצגה אי שם ב-2011 בדגם חדש. ואכן כבר בשבועות הקרובים תוצג לנצ’יה אפסילון חדשה שתחיל את מסע ההתעוררות המי יודע כמה של לנצ’יה. האפסילון החדשה תחשוף את קו העיצוב החדש של המותג, ועד להשקה הרשמית פרסמה לנצ’יה מספר תמונות המרמזות על התוצאה הסופית.

החרטום מאמץ את המראה הייחודי והמחודד לפנים יחד עם שלושת פסי ה-LED כי שנראו בדגם התצוגה Pu+Ra HPE שנחשף בתחילת השנה. מאחור לאפסילון יש קצה מחודד לדלת תא המטען וצמד יחידות תאורה עגולות שהן מחווה ללנצ’יה סטראטוס, אשר בתוכן ישנה חתימת LED בצורת האות Y. תא הנוסעים המהודר אמור לשלב מסכים דיגיטליים עם אלמנטים מעוגלים יחד עם רמת אבזור וגימור גבוהה ביחס לקטגוריית הגודל.


הגודל הוא עניין באפסילון החדשה. עד כה השתייכה האפסילון לדורותיה לקטגוריית המיני והייתה מבוססת בדור האחרון על פיאט 500. בניגוד לצפוי, הדור החדש של לנצ’יה אפסילון לא יתבסס על פיאט 500e מצד שני, כדי לחזור לעניינים כמה שיותר מהר ולהשאיר סיכוי ללנצ’יה לשרוד, לא יכלו האיטלקים לחכות לפלטפורמה החדשה STLA Small שנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים ונאלצו לבנות את האפסילון החדשה על בסיס פלטפורמת CMP המודולארית והמוכרת שפותחה במקור על ידי קבוצת PSA עבור פיג’ו 2008 ו-208, אופל קורסה ומוקה וסיטרואן C4,. מאז האיחוד עם FCA שיצר את סטלנטיס נבנו על בסיס הפלטפורמה הזו גם פיאט 600 החדשה וג’יפ אוונג’ר, ובעתיד גם יגיע רכב פנאי קטן של אלפא רומיאו שישא את השם מילאנו.

המשמעות היא שלנצ’יה אפסילון החדשה קופצת קטגוריה ותציע מידות מקובלות למכוניות סופרמיני, מה שמבטיח מרחב פנים ושימושיות עדיפים משמעותית על פני האפסילון היוצאת. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, יחידת ההנעה תשלב בין מנוע חשמלי בהספק של 156 כ”ס (ואולי גם גרסת 136 כ”ס) עם סוללה בקיבולת של 54 קוט”ש שתספק טווח נסיעה של כ-350 ק”מ האמורים להספיק לשימושים העירוניים אליהם מיועדת האפסילון. עדין לא מה שאנחנו מצפים לקבל מלנצ’יה, אבל האפסילון משאירה פתח לתקווה לקאמבק של המותג האהוב ורב המורשת.

אפסילון לנצ'יה לנצי'ה אפסילון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד