אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
השקה מקומית: סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה
ראשי » חדשות » השקה מקומית: סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה
סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה

השקה מקומית: סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה

הונדה משיקה בישראל את שלושה נייקדים עם שפת העיצוב החדשה שלה, רצנו למשש

אריאל אלסיבוני 07/06/2018 צלם: סטילס: רונן טופלברג ווידאו: אסף רחמים

הונדה משיקה את סדרת הניאו-נייקדים שלה בישראל. אם לדייק המינוח המדויק שהונדה המציאו בכדי לתאר את שלישיית הכלים הללו הוא ‘ניאו-ספורט-קפה’. הסדרה כוללת כרגע שלושה אופנועים: CB125R, את ה-CB300R ואת ה-CB1000R.

שלושת הכלים נראים מצוין כבר בעמידה לידם. ולמרות שקשה להגיד שיש קשר מכאני אמיתי בין השלושה הקשר הוויזואלי קיים ועוד איך. העיצוב בשלושתם, מצליח לשדר תשומת לב מוקפדת, חדשנות ואלגנטיות ברורה. בשלושתם, כל אחד ביחס לסגמנט שלו מן הסתם.

במסגרת ההשקה המקומית הזדמן לי לרכב על כל אחד מהכלים החדשים במה שאפשר להגדיר כטעימה קצרה מאוד. משהו כמו רבע שעה נטו על כל כלי. אז ההתרשמות המוצגת לפניכם מוגבלת מאוד ואינה מחליפה את מבחן הדרכים המסורתי שייערך לכלים אלו בקרוב.

סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה


 

ה-CB125R התגלה באופן לא מפתיע כאופנוע קל מאוד לרכיבה. זהו אופנוע מתחילים קלאסי שמיועד לאנשים בעלי רישיון A2 ומבלים את רוב זמנם בעיר. שם המנוע הקטן בנפח 125 סמ”ק המפיק 13.3 כ”ס מרגיש יעיל מאוד וגמיש ביחס לז’אנר. המידות קטנות אבל לא מדי והמשקל נמוך, 126 ק”ג. המכלולים מרגישים טוב, שוב ביחס לז’אנר עם בולם הפוך מלפנים (בקוטר 41 מ”מ) ומונושוק עם כיול מוצלח מאחור. יש כאן גם ABS שנעזר במערכת מדידה אינרציאלית – הכול במטרה להשאיר את האחורי על הרצפה גם בבלימות קשות. אלו וגם ההתנהגות הופכים אותו שוב לידידותי מאוד לרוכבים מתחילים וליעיל מאוד בתוך העיר. המעט שחוויתי על כביש בינעירוני הרגיש גבולי עם מהירות מרבית של כ-120 קמ”ש. זה אפשרי אבל לא מקום המחיה הטבעי שלו. מחירו של הונדה CB125R עומד על 24,900 שקלים.

סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה

 

מעליו ניצב הונדה CBR300R וזהו כנראה עומד להיות האופנוע הנמכר ביותר מבין השלושה. הוא מכוון הישר לקטגוריה המוכרת ביותר בשוק הישראלי. והוא מביא אליה את שפת העיצוב החדשנית והייחודית של הניאו-ספורט-קפה. הוא נראה מצוין פנים אל פנים ומרגיש איכותי מאוד במפגש ראשון. גם הוא מרגיש קל, במידות נכונות, לא גדול ולא קטן מדי. וזה לא מפתיע כי הוא וה-125 חולקים את אותה הפלטפורמה. וכאן יש גם מנוע משמעותי יותר, כזה שאנחנו מכירים מה-CBR300R. זה אומר ש-31 כ”ס מניעים 143 ק”ג, במילים אחרות, כאן כבר אפשר למהר יותר. לעלות על הכביש המהיר בביטחון, ולהקפיץ את הגלגל הקדמי לשמיים. גם ב-300 יש ABS מוזן יחידת מדידה אינרציאלית וגם הוא מרגיש יעיל מאוד בתוך העיר, עם זריזות וזווית צידוד טובה של הכידון. מחירו של הונדה CB300R עומד על 34,900 שקלים.

סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה

 

גולת הכותרת, הוא ללא ספק הונדה CB1000R. כבר אמרתי שהאופנועים האלו נראים מצוין ושהם מפגינים איכות יתירה מול הסגמנטים השונים אליהם הם מיועדים. עכשיו קח את המשפט הזה ושים אותו על ה-CB1000R שמתחרה מול אופנועים יקרים יחסית כשמחירו עומד על 99,900 שקלים. אתה יכול לראות את תשומת הלב לפרטים, את החומרים המשובחים. ואז ברכיבה אתה מרגיש את העומק הטכנולוגי של המכונה הזו. את המזלג המתוחכם של שואה מלפנים, את המנוע שהגיע מהסופרבייק של החברה. איזה יופי של אופנוע.

סדרת הניאו-נייקד החדשה של הונדה

 

ההספק של יחידת ההנעה קוצץ ל-145 כ”ס לעומת המקור, יותר ממספיק לכל בר דעת. זה מנוע בשרני, חלק כמו משי, כזה שפשוט תענוג לתת לו לזמר דרך תיבת ההילוכים הנהדרת. בכבישים העירוניים בהם נסענו הוא הרגיש נוח מבלי להיות רכרוכי. יש כאן גם מערכות עזר כמו בקרת משיכה, ABS ומצבי ניהול מנוע. את אלו יכול הרוכב לתפור לפי העדפותיו. אבל בעיקר יש כאן מכונה משובחת עם עיצוב מלא בסטייל רטרו-עתידני שבנוי ברמת הגבוהה ביותר. אני ממש מחכה לרכיבת המבחן המלאה עליו.

זו כאמור טעימה קטנטנה משלושה כלים מעניינים מאוד. טעימה לא מבחן ואלו יגיעו כאמור בקרוב. אבל כבר עכשיו הסיפור ברור למדי. הונדה בד”כ מייצרת כלים יעילים מאוד, אבל גם שמרניים וסולידיים. שלושת האופנועים האלו, מראים תעוזה בכל הקשור לעיצוב ואמירה. וזה משמח מאוד לראות יצרן יוצא מהקופסה. בעתיד אמורים להיות מוצגים עוד כלים בסגנון הזה, בכדי לסגור את הפער שבין ה-300 ל-1000. אנחנו מחכים.

הונדה הונדה CB1000R הונדה CB125R הונדה CB300R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד