אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
העתיד של ההוט האץ’ על פי ניסאן
ראשי » חדשות » העתיד של ההוט האץ’ על פי ניסאן
ניסאן 20-23

העתיד של ההוט האץ’ על פי ניסאן

ניסאן חוגגת 20 שנה לסטודיו העיצוב האירופאי שלה עם קונספט הרומז איך צריכה להיראות קטנה חמה בעידן החשמל, כשהבסיס אמור להגיע דווקא מרנו

אופיר דואק 25/09/2023 צלם: יצרן

ניסאן הייתה מחלוצות ההנעה החשמלית בעידן המודרני והובילה טכנולוגיית בתחום בראשית העשור הקודם, אך קבלת החלטות שגויה הותירה אותה הרחק מאחור. כעת מנסים בניסאן לסגור את הפער במירוץ החימוש, ואחרי שהציגו את ה”אריה” בשנה שעברה והכריזו כי עד 2030 כל מכוניותיה באירופה יהיו חשמליות, מתפנים בחברה לעשות קצת שרירים עם קונספט חדש כדי שניקח את ההצהרות שלה ברצינות.

הקונספט החדש הנקרא 20-23 נוצר על ידי סטודיו העיצוב האירופאי של ניסאן שחוגג בימים אלו 20 שנה להיווסדו, כך שניתנה לו יד חופשית להפגין יצירתיות. ניסאן 20-23 קונספט מביאה פרשנות לאיך צריכה להיראות האצ’בק חמה בעידן החשמלי, או לפחות איך מעצבי ניסאן היו רוצים שהיא תיראה לפני שהיא תפגוש את המציאות.

התוצאה היא האצ’בק שמשלבת אלמנטים של מוכנית מסלול עם מכונית על, החל מדלתות המספריים הייחודיות, ניפוחי גוף עצומים, שלא לומר מוגזמים ושלל ספויילרים מכל עבר. כל אלו מצליחים להסתיר כמה אלמנטים שדווקא יש להם פוטנציאל להגיע לדגם הסדרתי כמו יחידות התאורה העגולות מלפנים ומאחור המוטמעות במשטחי הגוף ונותנות קריצה דווקא למיני. הקוקפיט ממוקד הנהג פנטזיונרי בהתאם ותואם את גישת הרייסרית העתידנית. מוגזם אבל אנחנו בהחלט אוהבים את הרעיון שמשלב בין חמידות עגלגלה לספורטיביות קשוחה.

 




אפשר להתייחס ל-20-23 כיציאה חד פעמית, אבל מתחת שלל הספויילרים ניתן למצוא רמזים ליורשת העתידית של המיקרה, שכן למרות שהסגמנט הסופר מיני הולך ומדלדל בניסאן עדיין רואים בו כפלח שוק חושב באירופה. הבסיס אמור להיות פלטפורמת CMF B-EV החדשה של רנו ניסאן שתשמש גם את רנו 5 החשמלית ואת אלפין A290 שתהיה הגרסה הספורטיבית שלה – מה שאומר שגרסת ביצועים למייקרה החשמלית היא רק עניין של החלטה. אפילו שהיא חשמלית, אנחנו בהחלט בעד.


div class="ad-placement">
Nissan 20-23 09Nissan 20-23 09Preview
Nissan 20-23 08Nissan 20-23 08Preview
Nissan 20-23 07Nissan 20-23 07Preview
Nissan 20-23 06Nissan 20-23 06Preview
Nissan 20-23 05Nissan 20-23 05Preview
Nissan 20-23 04Nissan 20-23 04Preview
Nissan 20-23 03Nissan 20-23 03Preview
ניסאן 20-23ניסאן 20-23Preview
Nissan 20-23 10Nissan 20-23 10Preview
Nissan 20-23 11Nissan 20-23 11Preview
Nissan 20-23 12Nissan 20-23 12Preview
Nissan 20-23 13Nissan 20-23 13Preview
Nissan 20-23 14Nissan 20-23 14Preview
Nissan 20-23 15Nissan 20-23 15Preview
Nissan 20-23 17Nissan 20-23 17Preview
Nissan 20-23 16Nissan 20-23 16Preview
Nissan 20-23 18Nissan 20-23 18Preview
Nissan 20-23 01Nissan 20-23 01Preview

הוט האצ' חשמלית ספורטיבית מכונית חשמלית ניסאן ניסאן 20-23
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד