אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי
ראשי » חדשות » הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי
וולוסי ראפטור

הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי

הסדנה הטקסנית המופרעת לוקחת את פורד F150 ראפטור R לקצה והופכת אותו למכונת שטח עם הנעת 6X6 ו-700 כ"ס, כשאפילו יש אחריות ל-3 שנים

יובל לוי 27/04/2023 צלם: Hennessey

אנחנו פשוט אוהבים את סדנת הנסי הטקסנית, שבכל פעם מצליחה להתעלות על עצמה ולהציע חלומות מוטוריים מופרעים וכוחניים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. בין אם מדובר במכוניות על, רכבי שטח שרירים ועד לטנדרים מסוקסים שגם מציעים אפשרות לשהות בשטח. מה שעוד יודעים לעשות בהנסי הוא גם לקחת מכונית קיצוניות מלכתחילה ולהפוך אותן לקיצוניות עוד יותר, כמו במקרה של פורד F150 ראפטור R שלפניכם.

הנסי לקחה את הדור השלישי של פורד F150 ראפטור R והפכה אותו למפלצת בעלת הנעה 6X6. אגב,  הנסי כבר יצרה בעבר טנדרים 6X6 על מבוססי ראם ושברולט ואפילו פורד ברונקו. הכלי החדש נקרא וולוסי ראפטור 6X6 ואת ששת גלגליו מניע מנוע בתצורת V8 בנפח 5.2 ליטר, שבאמצעות מגדש על מפיק 700 כ”ס ב-6,650 סל”ד (140 כוחות סוס יותר מאשר בראפטור ה”סטנדרטי”) ומומנט של 88.5 קג”מ ב-4,250 סל”ד. באופן מפתיע, בניגוד להרגלם בהנסי לא נגעו כלל במנוע, אבל אנחנו יודעים שהם מתמחים בחילוץ של הספקים של יותר מ-1000 כ”ס ממנועים שכאלו, לכן סביר להניח שהוולוסי הזה הוא לא המילה האחרונה של הטקסנים.

כחלק ממקצה השיפורים הוולוסי ראפטור 6X6 זכה לבולמים מתכווננים של חברת פוקס ובלמים של ברמבו על מנת לספק כח עצירה שהולם את המשקל: 2.9 טון לפני העמסת מטען. הגרסה הפסיכית הזו גבוהה ב-“3 מהראפטור ה”רגיל” שהוא לא בדיוק ננס כשהיא נועלת חישוקי “20 העטופים בצמיגי ענק בקוטר “37. בזכות הסרן הכפול שמאחור, ארגז המטען זכה לתוספת אורך משמעותית: אורכו עומד בגרסה זו על 2.4 מטר לעומת 1.67 מטר בגרסת המקור.

700 כ”ס ואורך של יותר מ-8 מטרים

 


לטובת המראה הקשוח, הוולוסי ראפטור 6X6 מציג פגושים קדמיים ואחוריים בעיצוב אגרסיבי יותר ונורות LED. למקרה שפספסתם, למרות שקשה לפספס רכב באורך 8.2 מטר, גובה של 2.1 מטר ורוחב של 2.1 מטר, חברת הנסי דאגה להדביק שלל מדבקות המעידות על כך שמדובר בגרסת הוולוסי ראפטור 6X6.

במידה וחשקה נפשכם בטנדר הפסיכוטי תאלצו להפרד מ-500,000 דולר, וזאת לפני עלויות שילוח ומיסים על מנת לייבאו לישראל. אבל בטח תתנחמו בכך שבהנסי מציעים אחריות ל-3 שנים. עד שתגייסו את הכסף, אתם יכולים לראות בסרטון שלפניכם מה אפשר לעשות עם וולוסי ראפטור 6X6 בגרסה המתונה שלו עם רק 550 כ”ס.

הנסי הנסי ולוסיראפטור הנסי ראפטור ולוסיראפטור R ראפטור 6X6
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד