אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי
ראשי » חדשות » הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי
וולוסי ראפטור

הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי

הסדנה הטקסנית המופרעת לוקחת את פורד F150 ראפטור R לקצה והופכת אותו למכונת שטח עם הנעת 6X6 ו-700 כ"ס, כשאפילו יש אחריות ל-3 שנים

יובל לוי 27/04/2023 צלם: Hennessey

אנחנו פשוט אוהבים את סדנת הנסי הטקסנית, שבכל פעם מצליחה להתעלות על עצמה ולהציע חלומות מוטוריים מופרעים וכוחניים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. בין אם מדובר במכוניות על, רכבי שטח שרירים ועד לטנדרים מסוקסים שגם מציעים אפשרות לשהות בשטח. מה שעוד יודעים לעשות בהנסי הוא גם לקחת מכונית קיצוניות מלכתחילה ולהפוך אותן לקיצוניות עוד יותר, כמו במקרה של פורד F150 ראפטור R שלפניכם.

הנסי לקחה את הדור השלישי של פורד F150 ראפטור R והפכה אותו למפלצת בעלת הנעה 6X6. אגב,  הנסי כבר יצרה בעבר טנדרים 6X6 על מבוססי ראם ושברולט ואפילו פורד ברונקו. הכלי החדש נקרא וולוסי ראפטור 6X6 ואת ששת גלגליו מניע מנוע בתצורת V8 בנפח 5.2 ליטר, שבאמצעות מגדש על מפיק 700 כ”ס ב-6,650 סל”ד (140 כוחות סוס יותר מאשר בראפטור ה”סטנדרטי”) ומומנט של 88.5 קג”מ ב-4,250 סל”ד. באופן מפתיע, בניגוד להרגלם בהנסי לא נגעו כלל במנוע, אבל אנחנו יודעים שהם מתמחים בחילוץ של הספקים של יותר מ-1000 כ”ס ממנועים שכאלו, לכן סביר להניח שהוולוסי הזה הוא לא המילה האחרונה של הטקסנים.

כחלק ממקצה השיפורים הוולוסי ראפטור 6X6 זכה לבולמים מתכווננים של חברת פוקס ובלמים של ברמבו על מנת לספק כח עצירה שהולם את המשקל: 2.9 טון לפני העמסת מטען. הגרסה הפסיכית הזו גבוהה ב-“3 מהראפטור ה”רגיל” שהוא לא בדיוק ננס כשהיא נועלת חישוקי “20 העטופים בצמיגי ענק בקוטר “37. בזכות הסרן הכפול שמאחור, ארגז המטען זכה לתוספת אורך משמעותית: אורכו עומד בגרסה זו על 2.4 מטר לעומת 1.67 מטר בגרסת המקור.

700 כ”ס ואורך של יותר מ-8 מטרים

 


לטובת המראה הקשוח, הוולוסי ראפטור 6X6 מציג פגושים קדמיים ואחוריים בעיצוב אגרסיבי יותר ונורות LED. למקרה שפספסתם, למרות שקשה לפספס רכב באורך 8.2 מטר, גובה של 2.1 מטר ורוחב של 2.1 מטר, חברת הנסי דאגה להדביק שלל מדבקות המעידות על כך שמדובר בגרסת הוולוסי ראפטור 6X6.

במידה וחשקה נפשכם בטנדר הפסיכוטי תאלצו להפרד מ-500,000 דולר, וזאת לפני עלויות שילוח ומיסים על מנת לייבאו לישראל. אבל בטח תתנחמו בכך שבהנסי מציעים אחריות ל-3 שנים. עד שתגייסו את הכסף, אתם יכולים לראות בסרטון שלפניכם מה אפשר לעשות עם וולוסי ראפטור 6X6 בגרסה המתונה שלו עם רק 550 כ”ס.

הנסי הנסי ולוסיראפטור הנסי ראפטור ולוסיראפטור R ראפטור 6X6
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד