אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי
ראשי » חדשות » הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי
וולוסי ראפטור

הנסי מציגה את הראפטור האולטימטיבי

הסדנה הטקסנית המופרעת לוקחת את פורד F150 ראפטור R לקצה והופכת אותו למכונת שטח עם הנעת 6X6 ו-700 כ"ס, כשאפילו יש אחריות ל-3 שנים

יובל לוי 27/04/2023 צלם: Hennessey

אנחנו פשוט אוהבים את סדנת הנסי הטקסנית, שבכל פעם מצליחה להתעלות על עצמה ולהציע חלומות מוטוריים מופרעים וכוחניים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. בין אם מדובר במכוניות על, רכבי שטח שרירים ועד לטנדרים מסוקסים שגם מציעים אפשרות לשהות בשטח. מה שעוד יודעים לעשות בהנסי הוא גם לקחת מכונית קיצוניות מלכתחילה ולהפוך אותן לקיצוניות עוד יותר, כמו במקרה של פורד F150 ראפטור R שלפניכם.

הנסי לקחה את הדור השלישי של פורד F150 ראפטור R והפכה אותו למפלצת בעלת הנעה 6X6. אגב,  הנסי כבר יצרה בעבר טנדרים 6X6 על מבוססי ראם ושברולט ואפילו פורד ברונקו. הכלי החדש נקרא וולוסי ראפטור 6X6 ואת ששת גלגליו מניע מנוע בתצורת V8 בנפח 5.2 ליטר, שבאמצעות מגדש על מפיק 700 כ”ס ב-6,650 סל”ד (140 כוחות סוס יותר מאשר בראפטור ה”סטנדרטי”) ומומנט של 88.5 קג”מ ב-4,250 סל”ד. באופן מפתיע, בניגוד להרגלם בהנסי לא נגעו כלל במנוע, אבל אנחנו יודעים שהם מתמחים בחילוץ של הספקים של יותר מ-1000 כ”ס ממנועים שכאלו, לכן סביר להניח שהוולוסי הזה הוא לא המילה האחרונה של הטקסנים.

כחלק ממקצה השיפורים הוולוסי ראפטור 6X6 זכה לבולמים מתכווננים של חברת פוקס ובלמים של ברמבו על מנת לספק כח עצירה שהולם את המשקל: 2.9 טון לפני העמסת מטען. הגרסה הפסיכית הזו גבוהה ב-“3 מהראפטור ה”רגיל” שהוא לא בדיוק ננס כשהיא נועלת חישוקי “20 העטופים בצמיגי ענק בקוטר “37. בזכות הסרן הכפול שמאחור, ארגז המטען זכה לתוספת אורך משמעותית: אורכו עומד בגרסה זו על 2.4 מטר לעומת 1.67 מטר בגרסת המקור.

700 כ”ס ואורך של יותר מ-8 מטרים

 


לטובת המראה הקשוח, הוולוסי ראפטור 6X6 מציג פגושים קדמיים ואחוריים בעיצוב אגרסיבי יותר ונורות LED. למקרה שפספסתם, למרות שקשה לפספס רכב באורך 8.2 מטר, גובה של 2.1 מטר ורוחב של 2.1 מטר, חברת הנסי דאגה להדביק שלל מדבקות המעידות על כך שמדובר בגרסת הוולוסי ראפטור 6X6.

במידה וחשקה נפשכם בטנדר הפסיכוטי תאלצו להפרד מ-500,000 דולר, וזאת לפני עלויות שילוח ומיסים על מנת לייבאו לישראל. אבל בטח תתנחמו בכך שבהנסי מציעים אחריות ל-3 שנים. עד שתגייסו את הכסף, אתם יכולים לראות בסרטון שלפניכם מה אפשר לעשות עם וולוסי ראפטור 6X6 בגרסה המתונה שלו עם רק 550 כ”ס.

הנסי הנסי ולוסיראפטור הנסי ראפטור ולוסיראפטור R ראפטור 6X6
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד