אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנסי ולוסירפטור 2019: V8 עם 758 כ”ס
ראשי » חדשות » הנסי ולוסירפטור 2019: V8 עם 758 כ”ס
הנסי ולוסירפטור

הנסי ולוסירפטור 2019: V8 עם 758 כ”ס

הנסי זורקים את ה-V6 של הרפטור החדש לפח ומוציאים גרסה משלהם לטנדר המפלצתי

אריאל אלסיבוני 30/10/2018

יש לא מעט אנשים שעיקמו את האף, שהתברר להם שפור מציידים את הרפטור החדש עם מנוע V6. אלו בדיוק אותם אנשים שעיקמו את האף כשהמנוע הזה הוצג ב-GT החדשה. ואולי בצד.

בכל מקרה החבר’ה בהנסי מציגים את גרסת 2019 הסופר-מחוזקת של הרפטור. כן, דור חדש לולוסירפטור האימתני. ואם למישהו היה ספק בקשר לרצינות שהנסי מייחסים לתרבות אמריקאית בכלל ול-V8 מלאי עוצמה בפרט, הספק הזה יכול להיעלם עכשיו.

הנסי ולוסירפטור 2019 מונע במנוע V8 בנפח 5.0 ל’ מוגדש על שמפיק 758 כ”ס, זה 308 כ”ס יותר מהרפטור הסדרתי. המנוע הזה מגיע בבסיסו במוסטנג, אבל הנסי הוסיפו לו כל טוב בדרך להספק האמור.

הנסי ולוסירפטור
נראה אותך רואה את זה במראה האחורית ולא מפנה את הנתיב…

 


אז יש כאן מגדש על אדיר מימדים, מערכת ניהול מנוע משופרת, מערכת פליטה ליברלית סעפת יניקה חדשה עם מזרקים מוגדלים, הבנת את הראש. יחידת העברת הכוח נותרה כמו שרפטור הרגיל לרבות תיבת ה-10 היל’ האוטומטית ותיבת ההעברה.

הנסי ולוסירפטור
הנסי – לעשות את אמריקה גדולה, שוב

 

התוצאה של כל אלו מתבטאת היטב בנתון הזינוק ל-96 קמ”ש (60 מל”ש, אמריקאים וזה) אותו משלים הולוסירפטור תוך 4.1 שנ’. לא רע לטנדר אדיר מימדים. יש גם שינויים קלים לעיצוב מבחוץ צמיגים בקוטר 37 אינץ’ ומתלים של FOX שתורמים להגבהה של המרכב.

הנסי ולוסירפטור
בתמונה הזו רואים צמיגים אחוריים אנחנו צופים להם חיים קצרים במיוחד

 

יש לו גם חתיכת מחיר וזה לא אמור להפתיע אותך. הנסי עומדים לייצר רק 100 יחידות מהולוסטירפטור V8 הזה וכל אחת מהן תעלה 148,000 דולר, פי שלוש מהרפטור. אבל מה זה כסף לעומת הבעלות על הטנדר הכי-הכי שיש. ועוד אחד כזה, ששומר על מסורת ה-V8 האמריקאי, גם במקום בו חברות הרכב נטשו אותו.

F150 הנסי ולוסירפטור פורד רפטור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד