1. מה זה מוטו-גוצי V9
מוטו-גוצי מגדירים את ה-V9 כקאסטום והוא נמכר בשתי גרסאות החולקות את אותו הבסיס המכאני: רואמר ובובר. זה אופנוע בינוני שממוקם מעל ה-V7 ומתחת לדגמי גוצי בעלי מנוע גדול יותר.
2. מנוע
שני ה-V9 חולקים כאמור את אותו הבסיס המכאני ובמרכז העניינים יש כאן, כמובן טווין אורכי, עם זווית של 90 מעלות בין בוכנות בנפח של 850 סמ”ק. זה מנוע חדש עם ארכיטקטורה מוכרת שמכוון יותר לגמישות מאשר לכוח ונתון המומנט (6.3 קג”מ ב-3,000 סל”ד) מחזק את הנקודה הזו. ההספק עומד על 55 כ”ס ב-6,250 סל”ד.

3. שלדה
מתכון בסיסי מאוד – אל שלדת הפלדה מחובר מזלג עם מהלך של 130 מ”מ מלפנים ושני בולמי זעזועים מאחור המציעים כיוון עומס קפיץ בלבד. מערכת הבלימה של ברמבו כוללת דיסק בקוטר 320 מ”מ מלפנים (עם קליפר בעל ארבע בוכנות) ודיסק בקוטר 260 מ”מ מאחור (עם קליפר דו בוכנתי). שני הדגמים שוקלים 199 ק”ג.
4. בובר
הדבר הבולט ביותר בבובר במבט ראשון הם הצמיגים – שני אקזמלפרים שמנמנים במידות 90\130 מלפנים ו-80\150 מאחור (על חישוקי 16 אינץ’) שגורמים לו להיראות שונה מאוד בנוף. מבט מעמיק יותר מגלה שכל החלקים באופנוע הזה מושחרים חלקם בצבע מט וחלקם בגימור לכה. תנוחת הישיבה בבובר גבוהה יותר, הכידון נמוך יותר והכנף האחורית קצוצה.

5. רואמר
את הרואמר מגדירים מוטו-גוצי כקאסטום אורבאני וככזה הכיסא כאן מעט נמוך יותר והכידון מעט גבוה יותר. יש כאן יותר חלקי ניקל נוצצים ומידות גלגלים שונות (19 אינץ’ מלפנים ו-16 אינץ’ מאחור) – אלו מייצרים את עיקר ההבדל מול הבובר.

6. אלקטרוניקה
מול המכלולים הבסיסיים והמראה הקלאסי יש כאן מערכת בקרת משיכה בעלת שני מצבים ואפשרות ניתוק. יש גם מערכת ABS. וקריצה לקהל הצעיר וצמא הטכנולוגיה בדמות חיבור USB ואפליקציה ייעודית של מוטו-גוצי המאפשרת לרוכב לקבל מידע מידע ונתונים ממחשב האופנוע.
7. קאסטומיזציה
מוטו-גוצי מתייחסים לשני אלו כאופנועי בסיס לקאסטומיזציה – מזהים היטב את אופנת ההתאמה האישית. בקטלוג של החברה יש אין-ספור פריטים שמיועדים להכניס עוד כמה שקלים מההצהרה הזו – לרבות מושבים, מגני רוח, מכסים, מנופים, סבלים, תיקים, אגזוזים וכו’.
8. מחיר
שתי גרסאות מוטו-גוצי V9 נמכרות באותו המחיר, 69,950 שקלים.

9. השקה
שני האופנועים יוצגו מחר (יום ה’) לקהל הרחב בשעה 16:00 באולם התצוגה של עופר אבניר בדרך בגין.