אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
המשפחה מתרחבת: דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » המשפחה מתרחבת: דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין בישראל
דיפנדר

המשפחה מתרחבת: דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין בישראל

שתי גרסאות חדשות מצטרפות להיצע של לנד רובר דיפנדר בישראל. הראשונה היא גרסת 130 מוארכת בעלת 8 מקומות ישיבה והשניה היא גרסת 110 פלאג-אין היברידית עבור שוחרי איכות הסביבה

אופיר דואק 05/02/2023 צלם: יצרן

לנד רובר דיפנדר מוצע גם בישראל בשלל תצורות וגרסאות הנעה, ובימים אלו מצטרפות עוד שתי גרסאות כאלו להיצע המקומי עבור חובבי השטח הלא עממי. גרסה אחת היא גרסת 130 בעלת מרכב מוארך, המצטרפת לגרסאות דיפנדר 90 הקצר ו-דיפנדר 110 הארוך. הגרסה השניה היא בעלת יחידת הנעה היברידית נטענת שהוצגה בעולם כבר לפני כשנתיים, ומצטרפת למבחר מנועי הדיזל והבנזין אותם ניתן לקבל בחרטום הדיפנדר.

דיפנדר 130 היה בעבר גרסת טנדר מוארכת ושימושית להפליא, אבל בגלגול המודרני של הדיפנדר מדובר בגרסה מוארכת סגורה עם 8 מקומות ישיבה למבוגרים בגודל מלא. בעבר המספר 130 סימל את אורך בסיס הגלגלים של הדיפנדר באינצ’ים, אלא שכעת בסיס הגלגלים של דיפנדר 130 זהה לזה של דיפנדר 110 ועומד על 302 ס”מ. עם זאת, הוא זכה לתוספת של 34 ס”מ לאורך הכללי, העומד על 535 ס”מ, כדי לאפשר התקנת שורת מושבים שלישית מרווחת יותר ועדין לשמור על נפח תא מטען מכובד העומד על 389 ליטרים.

מרווח הגחון (21.8 עד 29 ס”מ), זווית הגישה (37.5 מעלות) וזווית הבטן (27.8 מעלות) נותרו ללא שינוי, אך כיוון שתוספת האורך כולה היא מאחורי הסרן האחורי נפגמה זווית הנטישה ל-28.5 ממקום 40 מעלות. חבילת השטח של דיפנדר 130 בישראל כוללת מתלי אוויר מתכוונים, הילוך כוח ומערכת Terrain Response אך ללא דיפרנציאל אקטיבי. הוא ישווק בישראל עם מנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המספק 250 כ”ס ברמת גימור SE, כאשר המחיר ההתחלתי עומד על 622 אלף שקלים.

מקום לשמונה נוסעים ומטען בדיפנדר 130

 


דיפנדר פלאג-אין סוגר את הפער הזמני במשפחת הדיפנדר עד אשר יוצג בשנה הבאה דיפנדר חשמלי מלא. יחידת ההנעה בדיפנדר ההיברידי משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 300 כ”ס ומנוע חשמלי המספק 142 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 404 כ”ס – בדומה לגרסת הבנזין 3.0 ליטר החזקה בהיצע (למעט דגמי ה-V8). עם זאת לגרסה ההיברידית מומנט גבוה משמעותית עומד על 64 לעומת 55.6 קג”מ. סוללה בקיבולת של 19.6 קילוואט/שעה אמורה להעניק טווח נסיעה חשמלי צנוע של 43 ק”מ בלבד, ולנקות במעט את המצפון על חשבון המקום מאחור שמאלץ לוותר על שורת המושבים השלישית.

טווח חשמלי של 43 ק”מ בדיפנדר פלאג-אין

למרות תוספת המשקל המשמעותית של כ-200 ק”ג, לדיפנדר ההיברידי ביצועים משופרים והוא מאיץ ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות – חצי שניה פחות מאשר דיפנדר בנזין בהספק דומה. על הנייר גם צריכת הדלק הממוצעת טובה משמעותית ועומדת על 25 ק”מ לליטר בממוצע. מחירו של הדיפנדר ההיבירידי עומד על 640 אלף ש”ח, בדומה לדיפנדר בנזין מקביל, והוא מגיע עם חבילת שטח מלאה כולל דיפרנציאל אקטיבי וחישוקי 20 אינטש בעלי צמיגי A/T קרביים. השאלה היא האם אתם מעדיפים צריכת דלק טובה יותר או שורת מושבים שלישית.

לנד רובר דיפנדר לנד רובר דיפנדר 130 לנד רובר דיפנדר פלאג אין לנד-רובר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד