אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
המסחריות של סטלנטיס מתעדכנות ומגדילות טווח
ראשי » חדשות » המסחריות של סטלנטיס מתעדכנות ומגדילות טווח
סטלנטיס

המסחריות של סטלנטיס מתעדכנות ומגדילות טווח

סטלנטיס מציגה במקביל שורת עדכונים לשלושת סדרות הרכב המסחרי שלה תחת כל המותגים של הקבוצה. התפריט כולל תוספת מערכות בטיחות ומערכות הנעה משופרות עם טווח מוגדל

אופיר דואק 24/10/2023 צלם: יצרן

בצעד לא שגרתי חשפה אמש קבוצת סטלנטיס במקביל שורת עדכונים לשלושת סדרות הרכב המסחרי שלה באירופה, תחת המותגים סיטרואן, פיג’ו, אופל/ווקסהול ופיאט וגם תחת המותג ראם המוכר חלק מדגמי המסחריות הללו בצפון אמריקה. שורת העדכונים אותם עברו הדגמים המסחריים כוללים קומסטיקה עדינה ובמקרה של פיג’ו, סיטרואן ואופל גם את הסמל העדכני של המותגים, לצד  הדגמים קיבלו מערכת מולטימדיה חדדשה עם מסך 10 אינץ’

השינויים בדגמי המסחריות הקטנות (ברלינגו/קומבו/דובלו) כוללים לוח מחוונים חדש ואופציה למשטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, מצלמות אחוריות לנסיעה לאחור עם הקרנה על המראה המרכזית ברכב. בתחום הבטיחות נוספה מערכת לשמירה על מרכז הנתיב יחד עם בקרת שיוט אדפטיבית.

הדגמים המסחריים בגודל בינוני (ג’אמפי/סקודו/ויוארו) קיבלו גם הם  מערכות בטיחות משודרגות, אך בנוסף נעשו גם כמה שינויים מכאניים משמעותיים בהם מעבר להגה כוח מתוגבר חשמלית, מה שאפשר להוסיף מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב. היצע יחידות ההנעה התעדכן עם מנועי דיזל בהספקים של 120, 145 ו-180 כ”ס כאשר הגרסה החזקה תוצע גם עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. המסחריות הגדולות (דוקאטו/ג’מפר/בוקסר) קבילו גם הם עדכונים דומים לאלו של האחים הרדים, כאשר גם זכו להגה כוח חשמלי לצד בלם יד חשמלי ומנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.2 ליטר בהספקים של 120, 140 ו-180 כ”ס.


הבשורה האמיתית של במסחריות המעודכנות של סטלנטיס היא בגרסאות החשמליות, המוגדרות על ידי סטלנטיס כ”דור 2″ ועברו שדרוג משמעותי ביחידות ההנעה ובטווח הנסיעה. הברלינגו החשמלי ואחיו המקבילים ביתר המותגים קיבל שיפורים במערכת ההנעה (לא פורסם האם ישנה גם סוללה מוגדלת) שאפשרו להגדיל את טווח הנסיעה ב-20% ל-330 ק”מ.

הגרסה החשמלית של הג’אמפי ואחיו המקבילים תוצע מעתה עם מאז סוללות בקיבולות של 50 או 75 קוט”ש שיעניקו טווח מרבי של עד 350 ק”מ עם הסוללה הגדולה. במקביל ובאופן מעניין, אמורות להצטרף במהלך 2024 אל הגרסאות החשמליות של המסחריות בגודל בינוני של סטלאנטיס גרסאות המונעות בתא דלק מימני עם טווח של עד 400 ק”מ.

לבסוף, הג’אמפר הגדול מקבל בנוסף לסוללת 70 קוט”ש שהוצעה עד כה סוללת 110 קוט”ש חדשה, שלטענת סטלנטיס היא הגדולה מבין מתחריו, מה שמאפשר לו להציע טווח מרבי של 420 ק”מ. מנוע חשמלי חדש בהספק של 270 כ”ס לעומת 122 כ”ס בעבר אמור להעניק ביצועים טובים משמעותית. בנוסף, שודרגה יכולת הטעינה המהירה שעומת עתה על 150 קילוואט, מה שיאפשר טעינה מ-0 ל-80% מקיבולת הסוללה בפחות משעה. גם הואנים הגדולים של סטלנטיס צפויים לקבל גרסת תא דלק מימני במהלך 2024 עם טווח מרבי מוצהר של 500 ק”מ.

אופל סטלנטיס סיטרואן סיטרואן ברלינגו סיטרואן ג'אמפי סיטרואן ג'מפר פיאט פיאט דובלו פיאט דוקאטו פיאט סקודו פיג'ו פיג'ו בוקסר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד