אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
המוטוקרוסים החדשים של ימאהה וקוואסאקי כאן
ראשי » דו-גלגלי » המוטוקרוסים החדשים של ימאהה וקוואסאקי כאן

המוטוקרוסים החדשים של ימאהה וקוואסאקי כאן

נפתחת המכירה של אופנועי המוטוקרוס מתוצרת ימאהה וקוואסאקי מדגמי 2021

דור אבן כץ 03/08/2020

יולי הוא בדרך כלל התקופה בה מכריזות היצרניות על חידושי שנת הדגם הבאה ומשיקות אותם עולמית. מטרו מתגאה בכך שימאהה וקוואסאקי הם דגמי המוטוקרוס הראשונים מדגם 2021 שיינחתו בישראל ופותחת את המכירה המוקדמת עוד לפני ההשקה באירופה וחושפת את המחירים עבור כל ליין המוטוקרוס המתחדש.

דגם ה-KX250 , הוא מרובע הפעימות הקטן בנפח 250 סמ”ק מבית קוואסאקי, זכה השנה למירב תשומת הלב כשלמעשה הוא אופנוע חדש ולא גרסה משודרגת לדגם 2020 היוצא. בין השינויים הבולטים ניתן למנות שלדת אלומניום חדשה לחלוטין המבוססת על שלדת ה-KX450 הבכיר, מנוע חדש וחזק יותר שיודע להגיע גבוה יותר בסל”ד, מתנע חשמלי(סטרטר), מצמד הידראולי(!!!) חדש, מתלי קאייאבה מכוילים מחדש וארגונומיה חדשה הכוללת קו כמעט שטוח בין המושב למיכל הדלק לטובת טווח תנועה רחב לאורך המושב. מחירו בישראל נקבע על 44,985 שקלים.

ה-KX450, הוא דגם המוטוקרוס הבכיר של היצרן שבשנה שעברה עבר שינוי מקיף, מקבל עדכון לכבוד שנת 2021 בדמות ציפוי בוכנה חדש, מצמד הידראולי חדש וכידון Rental fatbar רחב בקוטר 28.6 מ”מ כסטנדרט אשר ממוקם נמוך וקרוב יותר לרוכב. מחירו בישראל נקבע על 44,985 שקלים. דגמי הילדים של קוואסאקי קיבלו עדכוני גרפיקה קלים. מחיר ה-KX65 הוא 20,985 ששקלים ומחיר ה-KX85 הוא 24,985 שקלים.


כל ליין אופנועי המוטוקרוס של ימאהה מתהדרים בגרפיקה חדשה לכבוד שנת הדגם 2021 וה-YZ250F, רבע הליטר מרובע הפעימות, קיבל חידושים במנוע ובבולמים. דגמי המוטוקרוס לילדים ה-YZ65  וה- YZ85 מתומחרים ב-25,985 ו-26,985 שקלים בהתאמה. דגמי המוטוקרוס הדו-פעימתיים -YZ125 וה- YZ250 מתומחרים 40,895 ו- 43,685  שקלים בהתאמה. מחירי דגמי המוטוקרוס מרובעי הפעימות YZ250F  ו-YZ450F  הם 44,985 ו- 46,985 שקלים בהתאמה.

ימאהה קוואסאקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד