אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
היאריס שהתחפשה: דור חדש לסופרמיני של מיצואוקה
ראשי » חדשות » היאריס שהתחפשה: דור חדש לסופרמיני של מיצואוקה
מיצואוקה

היאריס שהתחפשה: דור חדש לסופרמיני של מיצואוקה

היצרנית היפנית הקטנה שמתמחה בייצור דגמי רטרו מציגה דור שלישי למכונית הסופרמיני שלה, הפעם על בסיס טויוטה יאריס

דין אפפל 22/02/2023 צלם: יצרן

סביר להניח שלא שמעתם על חברת מיצואוקה היפנית. זה לא מפתיע בכלל, שכן מעטים מכירים אותה מחוץ ליפן. מדובר ביצרנית קטנה שמתמחה בדגמים בעלי עיצוב רטרו, בעיקר בסגנון בריטי ואמריקאי משנות ה-50 וה-60, על בסיס של דגמים קיימים של יצרניות יפניות. אז אם אתם רוצים מכונית עם לוק של רכב אספנות אבל עם אמינות של מכונית יפנית מודרנית מיצואוקה היא הפתרון עבורכם. זה כמובן בתנאי שתצליח להתחבר לעיצוב הייחודי אם לומר בעדינות של הדגמי החברה.

לאחרונה חשפה מיצואוקה את הדור השלישי למכונית הסופרמיני שלה ויוט (Viewt). כמו בדורות הקודמים, החזית שואבת השראה מסיבית מיגואר מארק 2 של שנות ה-60 עם שבכה אלפטית צרה ואנכית הצר והפנסים עגולים שיושבים יחסית קרוב למרכז החזית. גם פגוש כרום המפוצל מלפנים, פסי הכרום שמקיפים את מכסה המנוע או פס הכרום המעוקל לאורך צידה של הויוט שואבים השראה מאותה יגואר. מאחור ישנו פס כרום בתחתית ומעליו זוג פנסים עגולים ממשיכים את מוטיב הרטרו.

רק מבט מהפרופיל מאפשר לזהות את הרכב המקורי עליו בנויה ההסבה הזאת. בניגוד לשני הדורות הקודמים שהתבססו על ניסאן מיקרה, שאופיינו בעיצוב מעוגל שמשתלב היטב עם קו העיצוב של החברה, מבוסס הדור החדש על טויוטה יאריס העדכנית. כך גם מתחת לעור כל המכלולים נותרו זהים ליאריס. מיצואוקה לא ערכב שום עדכון מהותי וזה אומר שניתן את הויוט עם מנועי 1.0 או 1.5 ליטר אטמוספריים אן עם יחידת הנעה היברידית, הנעה קדמית או כפולה ותיבת הילוכים ידנית או רציפה.

 


גם בתא הנוסעים אפשר לזהות די בקלות שמדובר בטויוטה יאריס. אלא שבמיצואוקה השתדלו לתת ערך מוסף עם משטחי עור איכותיים ובהירים בכמה מקומות אסטרטגיים ומושבים מזמינים בסטייל של פעם. מצד שני, יש לכם מערכת מולטימדיה עדכנית ולא ניכר שבמיצואוקה טרחו להחליף את המתגים במתגי כרום הולמים יותר.

אם אתם חושקים בקטנה הססגונית הזו זה לא יקרה, כיוון שעם הגה ימני היא זמינה ביפן בלבד, אגב בתוספת מחיר משמעותית ביחס ליאריס עליה היא מבוססת.

טיוטה יאריס מיצואוקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד