אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור
ראשי » דו-גלגלי » הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור
CF מוטו 675SR

הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור

הדגם הראשון במשפחת דגמי הטריפל החדשה של CF מוטו נמצא בתהליכי תקינה סופיים בדרך לתת מענה סיני לקטגוריית אופנועי הספורט השפויים

אופיר דואק 04/07/2024 צלם: יצרן

בין מגוון החידושים שהציגה בתערוכת מילאנו האחרונה, חשפה CF מוטו גם מנוע טריפל חדש בנפח 675 סמ”ק. המנוע אמור לשמש סדרת דגמים חדשה בנפח בינוני, ולהקפיץ את החברה הסינית לשלב חדש בהתפתחות בו היא מציגה דגמים המבוססים על מנועים מפיתוח עצמי שלא מסתמכים על מנועי ק.ט.מ.

מנוע הטריפל החדש מצטרף כבר למספר מנועים חדשים שהציגה CF מוטו השנה בדגמים חדשים, בהם מנוע טווין מקבילי בעל זווית של 270 מעלות בין פיני הטלטלים המשמש את דגמי ה-450MT ו-450SR ומנוע ארבעת הצילינדרים הקומפקטי בנפח 500 סמ”ק שנחשף לאחרונה ב-500SR Voom בעל מראה הרטרו.

הדגם הראשון שיעשה שימוש במנוע הטריפל החדש הוא דגם ספורטיבי במשפחת ה-SR של החברה, אשר פרטים ותמונות רשמיות ראשונים שלו נחשפים כעת כאשר הוא נמצא בשלב התקינה הסופי. CF מוטו 675SR נכנס לאחת הקטגוריות המתפתחות בשוק האופנועים בשנים האחרונות והיא קטגוריית אופנועי הספורט השפויים בנפח בינוני, לרוב עם מנועי טווין מקבילי, שם נמצאים כבר ימאהה R7, סוזוקי GSX 8R שהוצג במילאנו, טריומף דייטונה 660 ואפריליה RS660.


כאשר נחשף מנוע הטריפל הצהירה CF על הספק של למעלה מ-100 כ”ס וקו אדום ב-12,300 סל”ד. לפחות כרגע ידוע שההספק בגרסתו האירופאית של 675SR יעמוד על 94 כ”ס בגרסה הרגילה, כאשר תהיה גם גרסה מוגבלת הספק עבור קטגוריית A1. משקלו של האופנוע עומד על 194.5 ק”ג כולל דלק ונוזלים, כלומר משקל עצמי יבש מקובל לקטגוריה של 170 ק”ג. המהירות מרבית המוצהרת בגרסה נטולת הגבלת ההספק עומדת על 219 קמ”ש.

תפריט המתלים כולל מזלג קדמי מתכוונן מתוצרת קאייבה עם כיוונים מלאים בדומה ל-800NK וזרוע אחורית עשויה מאלומיניום. לא מן הנמנע ש-CF מוטו תציע גם גרסת R קרבית יותר עם מפרט מתלים משודרג, כנפונים אווירודינמיים וצביעת רפליקה בהשראת אופנוע הקבוצה ב-Moto2.
השאלה הגדולה ביותר העומדת באוויר היא שאלת המחיר, שחשובה עבור הקטגוריה הספורטיבית-עממית בה מיועד CF מוטו 675SR להתמקם. על סמך התמחור המקובל של החברה, צפוי להיות לו תמחור אגרסיבי ונמוך בכ-20% מהמתחרים המערביים הישירים. כלומר מחיר תאורטי של פחות מ-50 אלף שקלים, זו כבר תהיה חתיכת הצהרת כוונות.

675SR CF MOTO CF מוטו 675SR CF-מוטו אופנוע ספורט מנוע טריפל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד