אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור
ראשי » דו-גלגלי » הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור
CF מוטו 675SR

הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור

הדגם הראשון במשפחת דגמי הטריפל החדשה של CF מוטו נמצא בתהליכי תקינה סופיים בדרך לתת מענה סיני לקטגוריית אופנועי הספורט השפויים

אופיר דואק 04/07/2024 צלם: יצרן

בין מגוון החידושים שהציגה בתערוכת מילאנו האחרונה, חשפה CF מוטו גם מנוע טריפל חדש בנפח 675 סמ”ק. המנוע אמור לשמש סדרת דגמים חדשה בנפח בינוני, ולהקפיץ את החברה הסינית לשלב חדש בהתפתחות בו היא מציגה דגמים המבוססים על מנועים מפיתוח עצמי שלא מסתמכים על מנועי ק.ט.מ.

מנוע הטריפל החדש מצטרף כבר למספר מנועים חדשים שהציגה CF מוטו השנה בדגמים חדשים, בהם מנוע טווין מקבילי בעל זווית של 270 מעלות בין פיני הטלטלים המשמש את דגמי ה-450MT ו-450SR ומנוע ארבעת הצילינדרים הקומפקטי בנפח 500 סמ”ק שנחשף לאחרונה ב-500SR Voom בעל מראה הרטרו.

הדגם הראשון שיעשה שימוש במנוע הטריפל החדש הוא דגם ספורטיבי במשפחת ה-SR של החברה, אשר פרטים ותמונות רשמיות ראשונים שלו נחשפים כעת כאשר הוא נמצא בשלב התקינה הסופי. CF מוטו 675SR נכנס לאחת הקטגוריות המתפתחות בשוק האופנועים בשנים האחרונות והיא קטגוריית אופנועי הספורט השפויים בנפח בינוני, לרוב עם מנועי טווין מקבילי, שם נמצאים כבר ימאהה R7, סוזוקי GSX 8R שהוצג במילאנו, טריומף דייטונה 660 ואפריליה RS660.


כאשר נחשף מנוע הטריפל הצהירה CF על הספק של למעלה מ-100 כ”ס וקו אדום ב-12,300 סל”ד. לפחות כרגע ידוע שההספק בגרסתו האירופאית של 675SR יעמוד על 94 כ”ס בגרסה הרגילה, כאשר תהיה גם גרסה מוגבלת הספק עבור קטגוריית A1. משקלו של האופנוע עומד על 194.5 ק”ג כולל דלק ונוזלים, כלומר משקל עצמי יבש מקובל לקטגוריה של 170 ק”ג. המהירות מרבית המוצהרת בגרסה נטולת הגבלת ההספק עומדת על 219 קמ”ש.

תפריט המתלים כולל מזלג קדמי מתכוונן מתוצרת קאייבה עם כיוונים מלאים בדומה ל-800NK וזרוע אחורית עשויה מאלומיניום. לא מן הנמנע ש-CF מוטו תציע גם גרסת R קרבית יותר עם מפרט מתלים משודרג, כנפונים אווירודינמיים וצביעת רפליקה בהשראת אופנוע הקבוצה ב-Moto2.
השאלה הגדולה ביותר העומדת באוויר היא שאלת המחיר, שחשובה עבור הקטגוריה הספורטיבית-עממית בה מיועד CF מוטו 675SR להתמקם. על סמך התמחור המקובל של החברה, צפוי להיות לו תמחור אגרסיבי ונמוך בכ-20% מהמתחרים המערביים הישירים. כלומר מחיר תאורטי של פחות מ-50 אלף שקלים, זו כבר תהיה חתיכת הצהרת כוונות.

675SR CF MOTO CF מוטו 675SR CF-מוטו אופנוע ספורט מנוע טריפל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד