לפני פחות משבועיים חשפה מיצובישי את התכנית האסטרטגית שלה לשנים הקרובות, ואחד הדגמים הבולטים במתקפה הקרובה שלה הוא טנדר בינוני חדש שיתפוס את מקומו של הטריטון המוכר לנו ששיווקו הופסק בסוף השנה שעברה. כיוון שמדובר באחד הדגמים החשובים עבור מיצובישי בשווקי המזרח, בחברה לא מבזבזים זמן וחושפים כעת בתאילנד, מקום ייצורו של הטריטון, דגם תצוגה בשם XRT המרמז על הטנדר החדש.
מיצובישי XRT אמנם עוטה הסוואה כבדה ומאובזר היטב עבור נסיעה בשטחים קשים, אך עדין ניתן לקבל ממנו מושג לגבי עיצוב הדגם הסדרתי. מלפנים ישנה שבכה רבועה ומודגשת שמצדדיה פרשנות נוספת להדגשי ה”מגן הדינאמי” המוכר מדגמים נוספים של מיצובישי סביב יחידות התאורה הראשיות ויחידות תאורת יום צרות בחלק העליון של החזית. מכסה המנוע המנופח ובתי גלגלים רבועים ובולטים משלימים את המראה החסון של דגם התצוגה וככל הנראה יגיעו גם לדגם הסדרתי.
במיצובישי לא מפרסמים פרטים טכניים אודות הדור השישי של הטריטון כמו גם על דגם התצוגה, אבל כחלק מהאסטרטגיה של הברית בין מיצובישי, ניסאן ורנו צפויה הפלטפורמה של הטריטון החדש לשרת גם את הדור הבא של ניסאן נאוורה הוותיק. מנועי דיזל מן הסתם ימשיכו להניע גם את הגור החדש, אף לאור הצהרתה של מיצובישי צפויה גם גרסה חשמלית מסקרנת.
בכל מקרה, הגרסה הסדרתית אמורה להיחשף רק בסוף השנה בתאילנד, כשעד אז צפוי אב טיפוס של מיצובישי XRT לקחת חלק בראלי קרוס קאנטרי אסיה הקרוב. עדין לא ברור אם לאור חלוקת הכוחות בברית המשותפת עם רנו-ניסאן יזכה הטנדר של מיצובישי גם לתקינה אירופאית שתסלול את דרכו חזרה לשוק הישראלי.