אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטנדר הבא של מיצובישי עושה שריר בשטח
ראשי » חדשות » הטנדר הבא של מיצובישי עושה שריר בשטח
מיצובישי XRT

הטנדר הבא של מיצובישי עושה שריר בשטח

מיצובישי חושפת בתאילנד קונספט שמרמז לדור הבא של הטריטון שצפוי לחלוק בסיס משותף גם עם הדור הבא של ניסאן נאוורה

אופיר דואק 26/03/2023 צלם: יצרן

לפני פחות משבועיים חשפה מיצובישי את התכנית האסטרטגית שלה לשנים הקרובות, ואחד הדגמים הבולטים במתקפה הקרובה שלה הוא טנדר בינוני חדש שיתפוס את מקומו של הטריטון המוכר לנו ששיווקו הופסק בסוף השנה שעברה. כיוון שמדובר באחד הדגמים החשובים עבור מיצובישי בשווקי המזרח, בחברה לא מבזבזים זמן וחושפים כעת בתאילנד, מקום ייצורו של הטריטון, דגם תצוגה בשם XRT המרמז על הטנדר החדש.

מיצובישי XRT אמנם עוטה הסוואה כבדה ומאובזר היטב עבור נסיעה בשטחים קשים, אך עדין ניתן לקבל ממנו מושג לגבי עיצוב הדגם הסדרתי. מלפנים ישנה שבכה רבועה ומודגשת שמצדדיה פרשנות נוספת להדגשי ה”מגן הדינאמי” המוכר מדגמים נוספים של מיצובישי סביב יחידות התאורה הראשיות ויחידות תאורת יום צרות בחלק העליון של החזית. מכסה המנוע המנופח ובתי גלגלים רבועים ובולטים משלימים את המראה החסון של דגם התצוגה וככל הנראה יגיעו גם לדגם הסדרתי.

במיצובישי לא מפרסמים פרטים טכניים אודות הדור השישי של הטריטון כמו גם על דגם התצוגה, אבל כחלק מהאסטרטגיה של הברית בין מיצובישי, ניסאן ורנו צפויה הפלטפורמה של הטריטון החדש לשרת גם את הדור הבא של ניסאן נאוורה הוותיק. מנועי דיזל מן הסתם ימשיכו להניע גם את הגור החדש, אף לאור הצהרתה של מיצובישי צפויה גם גרסה חשמלית מסקרנת.


בכל מקרה, הגרסה הסדרתית אמורה להיחשף רק בסוף השנה בתאילנד, כשעד אז צפוי אב טיפוס של מיצובישי XRT לקחת חלק בראלי קרוס קאנטרי אסיה הקרוב. עדין לא ברור אם לאור חלוקת הכוחות בברית המשותפת עם רנו-ניסאן יזכה הטנדר של מיצובישי גם לתקינה אירופאית שתסלול את דרכו חזרה לשוק הישראלי.

מיצובישי מיצובישי XRT קונספט מיצובישי טנדר מיצובישי טריטון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד