אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטורף של פורד מגיע לראלי דקאר
ראשי » חדשות » הטורף של פורד מגיע לראלי דקאר
פורד ריינג'ר ראפטור

הטורף של פורד מגיע לראלי דקאר

חטיבת הביצועים של פורד הודיעה כי תשתתף בראלי דקאר 2024 שיערך בסעודיה. כלי הנשק: פורד ריינג'ר ראפטור בגרסה קרבית במיוחד

יובל לוי 14/06/2023 צלם: יצרן

פורד מתכננת לקחת חלק בראלי דקאר החל משנת 2024 והיא תעשה זאת באמצעות פורד ריינג’ר שיוסב במיוחד לטובת העניין על ידי חטיבת הביצועים שלה “פורד פרפורמנס”. חטיבת הביצועים של פורד כבר השתתפה וזכתה בעבר במרוצי הלה מאן ועוד שלל מרוצים יוקרתיים, כמרוץ הדקאר היוקרת הוא יעד שטרם נכבש על ידה.

על מנת להשתתף בראלי דקאר, פורד חברה לשותפים הוותיקים שלה M-Sport ו-NWM, והיעד שהציבה לעצמה לשנת 2024 הוא לסיים את המרוץ ולהפיק לקחים לשנים הבאות בהן היא מתכננת להשתתף. 

“השתתפות בראלי דקאר, אחד ממרוצי השטח הקשים בעולם, היה יעד שלנו”, אמר מארק רושברוק, מנהל חטיבת הביצועים של פורד. “אנחנו לא יכולים לזלזל באתגר שלפנינו, ולכן, לטובת ההשתתפות שלנו עם הריינג’ר T1+, חברנו לשותפים כמו M-Sport ו-NWM שמביאים איתם הרבה נסיון בתחום. יחד, אנו נוכל לעשות דברים מדהימים בדיונות של חצי האי ערב”.


 

את הריינג’ר T1+, שיתחרה בראלי דקאר שיערך בחודש ינואר 2024, מניע מנוע אקובוסט בנפח 3.5 ליטר והוא מבוסס דווקא על הדור הקודם של פורד ריינג’ר. לקראת ההשתתפות בעונת ,2025  מפתחת חטיבת הביצועים פורד ריינג’ר ראפטור חדש לחלוטין שיעמוד בתקנות קטגוריית T1+ של ראלי דקאר. צעד מתבקש כדי לחזק את התדמית והמכירות של משפחת דגמי הראפטור, ובטח של הריינג’ר, גם מחוץ לשוק האמריקאי.

“הפעם הראשונה שלנו בדקאר תהיה הרפתקה לימודית שבאמצעותה נוכל ללמוד כיצד עלינו להתחרות בעתיד.” אמר רושברוק. “אבל כמו בכל המרוצים בהם אנחנו משתתפים, אנחנו לא מתחרים רק על מנת לנצח, אנחנו מתחרים גם על מנת ללמוד כיצד לבנות מוצרים טובים יותר עבור הלקוחות שלנו.”

דקאר פורד פורד פרפורמנס פורד ריינג'ר פורד ריינג'ר ראפטור ראלי דקאר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד