אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
החיים באלפיון: כמה עולה להחזיק בוגאטי שירון?
ראשי » מגזין » החיים באלפיון: כמה עולה להחזיק בוגאטי שירון?
בוגאטי שירון

החיים באלפיון: כמה עולה להחזיק בוגאטי שירון?

מכונית על כמו בוגאטי שירון אינה זולה לרכישה, אך מה לגבי האחזקה השוטפת? הכתבה הזו תעשה לכם קצת סדר ותראה לכם שאחזקת הרכב שלכם דווקא לא יקרה במיוחד

יובל לוי 21/08/2023 צלם: יצרן

רכישה של בוגאטי שירון אינה דבר פשוט, בטח שלא בישראל בה המיסים והעלויות הנלוות יותר ממכפילים את מחיר המכונית עצמה. מחירה של השירון, כשהושקה בשנת 2016, עמד על 2.6 מיליון דולר, וכמו לא מעט מכוניות על, מחירה האמיר עם השנים וכיום אפילו שירון משומשת תעלה לכם כ-4 מיליון דולר, שיגיעו בקלות ליותר מ-30 מיליון שקלים בישראל, כולל מיסים ועלויות שילוח וייבוא. 

בהנחה וגייסתם את הסכום, בטח תרצו לדעת מה הן עלויות האחזקה של השירון. על מנת להשיג את המידע, שוטטנו במספר אתרים ברשת כדי לבדוק את הנושא לעומק וחזרנו עם מספרים, שמובאים לפניכם ויעזרו לכם לקבל את ההחלטה אם להגשים את החלום. אנחנו מקווים שאתם יושבים. 

במידה ותרכשו שירון חדשה, תקבלו אחריות לארבע שנים ללא הגבלת קילומטרים, שאותה ניתן להאריך בתוספת תשלום של 204 אלף דולר, שבתום קריאת הכתבה הזו יראו לכם כמו מציאה. את שלט הרכב כדאי שתשמרו טוב, לא רק מחשש לגניבה של השירון, אלא משום שאחד חדש יעלה לכם 14 אלף דולר. אם תצליחו להחזיק את הרכב במשך שנה שלמה, תאלצו לעשות בסופה בדיקה שנתית שעלותה 12 אלף דולר. נסעתם 16 אלף קילומטרים או שעברו 14 חודשים? הגיע הזמן להחליף שמן מנוע, נוזל קירור ומסננים. מחיר הטיפול ה”בסיסי” הזה, במידה ותהיתם, יעמוד על 22 אלף דולר. באותה הזדמנות, בוגאטי ממליצה להחליף את רביעיית הצמיגים המיוחדים שפותחו עבור השירון כל 16 אלף קילומטרים. המחיר יכול להגיע לכ- 45 אלף דולר, כתלות בסוג הצמיגים שתבחרו.


 


בוגאטי שירון לא רק יודעת להאיץ אלא גם לעצור. וכדי לעשות זאת, הותקנו בחזיתה דיסקים קרמיים ייחודיים בקוטר 420 מ”מ שעלותם 45 אלף דולר. במידה והזדקקתם להחלפת הדיסקים, בטח יציעו לכם להחליף גם את הרפידות הקדמיות שמחירן כ-8 אלף דולר בלבד. 

המנוע של השירון ייחודי בכך שהוא נושם אוויר באמצעות ארבעה מגדשי טורבו. החלפתם, במידה וניזוקו, תעלה כ-23 אלף דולר. סכום פעוט יחסית אם תגיעו להרס מוחלט של מנוע ה-W16 הייחודי של השירון, שהחלפתו תעלה לכם כ-850 אלף דולר. דמיינו כמה מכוניות על תוכלו לקנות במחיר הזה. אם גם תיבת ההילוכים של השירון שלכם תשבוק חיים תאלצו להיפרד מ-185 אלף דולר על מנת להחליפה. במידה ונשאר לכם קצת כסף קטן מכל הוצאות האחזקה השנתיות של השירון שלכם, תוכלו להחליף את המגבים לקראת החורף. מחירם: 3,000 דולר בלבד. חבל להיכשל במבחן הרישוי השנתי בגלל סכום כל כך פעוט.

במידה ובכל זאת אין לכם חשש מעלויות האחזקה והחלטתם לרכוש אחת, אל תשכחו להציע לנו סיבוב.

בוגאטי בוגאטי שירון עלויות אחזקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד