אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
החיים באלפיון: כמה עולה להחזיק בוגאטי שירון?
ראשי » מגזין » החיים באלפיון: כמה עולה להחזיק בוגאטי שירון?
בוגאטי שירון

החיים באלפיון: כמה עולה להחזיק בוגאטי שירון?

מכונית על כמו בוגאטי שירון אינה זולה לרכישה, אך מה לגבי האחזקה השוטפת? הכתבה הזו תעשה לכם קצת סדר ותראה לכם שאחזקת הרכב שלכם דווקא לא יקרה במיוחד

יובל לוי 21/08/2023 צלם: יצרן

רכישה של בוגאטי שירון אינה דבר פשוט, בטח שלא בישראל בה המיסים והעלויות הנלוות יותר ממכפילים את מחיר המכונית עצמה. מחירה של השירון, כשהושקה בשנת 2016, עמד על 2.6 מיליון דולר, וכמו לא מעט מכוניות על, מחירה האמיר עם השנים וכיום אפילו שירון משומשת תעלה לכם כ-4 מיליון דולר, שיגיעו בקלות ליותר מ-30 מיליון שקלים בישראל, כולל מיסים ועלויות שילוח וייבוא. 

בהנחה וגייסתם את הסכום, בטח תרצו לדעת מה הן עלויות האחזקה של השירון. על מנת להשיג את המידע, שוטטנו במספר אתרים ברשת כדי לבדוק את הנושא לעומק וחזרנו עם מספרים, שמובאים לפניכם ויעזרו לכם לקבל את ההחלטה אם להגשים את החלום. אנחנו מקווים שאתם יושבים. 

במידה ותרכשו שירון חדשה, תקבלו אחריות לארבע שנים ללא הגבלת קילומטרים, שאותה ניתן להאריך בתוספת תשלום של 204 אלף דולר, שבתום קריאת הכתבה הזו יראו לכם כמו מציאה. את שלט הרכב כדאי שתשמרו טוב, לא רק מחשש לגניבה של השירון, אלא משום שאחד חדש יעלה לכם 14 אלף דולר. אם תצליחו להחזיק את הרכב במשך שנה שלמה, תאלצו לעשות בסופה בדיקה שנתית שעלותה 12 אלף דולר. נסעתם 16 אלף קילומטרים או שעברו 14 חודשים? הגיע הזמן להחליף שמן מנוע, נוזל קירור ומסננים. מחיר הטיפול ה”בסיסי” הזה, במידה ותהיתם, יעמוד על 22 אלף דולר. באותה הזדמנות, בוגאטי ממליצה להחליף את רביעיית הצמיגים המיוחדים שפותחו עבור השירון כל 16 אלף קילומטרים. המחיר יכול להגיע לכ- 45 אלף דולר, כתלות בסוג הצמיגים שתבחרו.


 


בוגאטי שירון לא רק יודעת להאיץ אלא גם לעצור. וכדי לעשות זאת, הותקנו בחזיתה דיסקים קרמיים ייחודיים בקוטר 420 מ”מ שעלותם 45 אלף דולר. במידה והזדקקתם להחלפת הדיסקים, בטח יציעו לכם להחליף גם את הרפידות הקדמיות שמחירן כ-8 אלף דולר בלבד. 

המנוע של השירון ייחודי בכך שהוא נושם אוויר באמצעות ארבעה מגדשי טורבו. החלפתם, במידה וניזוקו, תעלה כ-23 אלף דולר. סכום פעוט יחסית אם תגיעו להרס מוחלט של מנוע ה-W16 הייחודי של השירון, שהחלפתו תעלה לכם כ-850 אלף דולר. דמיינו כמה מכוניות על תוכלו לקנות במחיר הזה. אם גם תיבת ההילוכים של השירון שלכם תשבוק חיים תאלצו להיפרד מ-185 אלף דולר על מנת להחליפה. במידה ונשאר לכם קצת כסף קטן מכל הוצאות האחזקה השנתיות של השירון שלכם, תוכלו להחליף את המגבים לקראת החורף. מחירם: 3,000 דולר בלבד. חבל להיכשל במבחן הרישוי השנתי בגלל סכום כל כך פעוט.

במידה ובכל זאת אין לכם חשש מעלויות האחזקה והחלטתם לרכוש אחת, אל תשכחו להציע לנו סיבוב.

בוגאטי בוגאטי שירון עלויות אחזקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד