אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הוצג: ב.מ.וו R 18
ראשי » דו-גלגלי » הוצג: ב.מ.וו R 18

הוצג: ב.מ.וו R 18

15 שנה אחרי שנדם הניסיון הקודם, ב.מ.וו יוצאת עם נסיון נוסף לנגוס בסגמנט הקרוזרים הגדולים

ברוך שין 05/04/2020

ב.מ.וו R 18 מכניס את היצרנית, שוב, לקטגוריה אמריקאית מאוד באופייה, הקאסטום קרוזרים הגדולים. לפי החברה הדגם הזה ממשיך את המסורת של אופנועי BMW ההיסטוריים – הן מבחינה טכנית והן מבחינת סגנון העיצוב. ואפשר בהחלט לראות את זה, העיצוב מזכיר דגמים מהעבר הרחוק כשב.מ.וו מציינים את ה-R 5 כמודל להשראה. הם גם מדברים על מושגים כמו  טהור, ישיר ומציינים מנוע הבוקסר כמוקד להנאת הרכיבה.

החלק המרכזי של ב.מ.וו R 18 הוא מנוע בוקסר חדש בעל שני צילינדרים שפותח לאחרונה – “הבוקסר הגדול” קוראים לו בב.מ.וו. זהו מנוע הבוקסר הגדול ביותר שייצרה החברה מאז התחילה השושלת הזו ב-1923. הנפח עומד על 1,802סמ”ק. והוא מפיק 91 כ”ס ב-4,750 סל”ד.ויותר מ-15 קג”מ בין 2,000 ל- 4,000 סל”ד. בב.מ.וו מדברים על הגמישות ועל “ויברציות טובות”, אמרנו אמריקה לא?

חלק מדגשי הפיתוח בב.מ.וו R 18 הושמו על אפשרויות קאסטומיזציה. השלדה האחורית נשלפת בקלות לפי ב.מ.וו ואת אותם דברים הם מייחסים לחלקים נוספים. ניתוב הכבלים על הכידון ונקודות ההצמדה של אלו, תוכננו בכדי לאפשר החלפה קלה לכידון גבוה או נמוך יותר בקלות, לדוגמה. ב.מ.וו גם מציעה מגוון חלקים להתאמה אישית, בשיתוף פעולה עם רולנד סאנדס.

N-VAN (1 of 8)N-VAN (1 of 8)Preview
N-VAN (2 of 8)N-VAN (2 of 8)Preview
N-VAN (3 of 8)N-VAN (3 of 8)Preview
N-VAN (4 of 8)N-VAN (4 of 8)Preview
N-VAN (5 of 8)N-VAN (5 of 8)Preview
N-VAN (6 of 8)N-VAN (6 of 8)Preview
N-VAN (7 of 8)N-VAN (7 of 8)Preview
N-VAN (8 of 8)N-VAN (8 of 8)Preview

מי שזוכר את הניסיון הקודם של ב.מ.וו בקטגוריה הזו, עם ה-1200C המוזר למראה, יעריך בוודאי את ה-R 18. התוצאה נראית מחוברת מאוד לשורשים של ב.מ.וו, וכך מצליחה להכניס אותה לקטגוריה הזו הפעם, בצורה מקורית שמתאימה להיסטוריה ולערכי החברה. ובאותה נשימה להראות מתאימה מאוד לקטגוריה הזו. על פניו, זה נראה ככיוון נכון יותר מאותו C מוזר. לישראל צפוי להגיע ה-R 18 לקראת סוף השנה הנוכחית.


div class="ad-placement">

R 18 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד