אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הוסקוורנה – עידן הכביש המודרני מתחיל
ראשי » דו-גלגלי » הוסקוורנה – עידן הכביש המודרני מתחיל

הוסקוורנה – עידן הכביש המודרני מתחיל

הוסקוורנה משיקה את שתי משפחות הכביש החדשות שלה - וויטפילן וסווארטפילן

אריאל אלסיבוני 13/03/2018

אחרי הרבה הבטחות, טיזרים, אופנועי קונספט וסירטונים ויראליים, אופנועי הכביש החדשים של הוסקוורנה מגיעים לישראל. ההיצע בישראל כולל שתי את משפחות הדגמים: ויטפילן ואת סווארטפילן.

הויטפילן (חץ לבן) מתאפיין בעיצוב עתידני ומינימליסטי שמתכתב עם זרמים שונים באופנוענות ומי אמר קפה-רייסר מודרני? הסווארטפילן לוטש עיניים לאפנת הסקרמבלר.

הויטפילן 701 מגיע אלינו במחיר של 70,000 שקלים ומתבסס על מנוע הסינגל החזק של החברה. ההספק עומד על 75 כ”ס ושיא המומנט עומד על 7.35 קג”מ, מה שהופך אותו לסינגל החזק בעולם. הויטפילן 701 מקבל בין השאר מערכת בקרת משיכה, ABS לפניה ומצמד מחליק. המתלים מבית WP כמובן, הבלמים מברמבו ונתון המשקל עומד על 157 קג”מ. ה-701 יימכר כאן גם בגרסה מותאמת לבעלי רישיון A1.


 

מתחתיו אפשר למצוא את ויטפילן 401 עם מנוע סינגל המפיק 43 כ”ס. המשקל הכללי עומד על 148 ק”ג, המתלים של WP והבלמים כאן, כמו האופנוע המקביל של החברה האם, של BYBRE – מותג התקציב של ברמבו. האופנוע הזה מדיף ריח ברור של קפה-רייסר מצד אחד ומצד שני, כמו כל סדרת הכביש החדשה, משדר משהו על סף העתידני. מחירו בישראל נקבע על 40,000 שקלים.

 

סווארטפילן 401 הוא מעיין סקרמבלר עתידני. שוב עיצוב מאוד מינימליסטי עם תשומת לב לפרטים הקטנים ותוצאה שנראית סופר-עדכנית ואפילו פורצת דרך. יש כאן את אותו הסינגל בנפח 375 סמ”ק מה-401 המוזכר מעלה ובעיקר חישוקי שפיצים, כידון גבוה וגם, חייבים להגיד שוב, מראה שומט לסתות. החץ השחור הזה, מגיע בצביעה שחורה בלבד ומחירו עומד על 40,000 שקלים.

 

אחרי הרבה גלגולים מתחילה הוסקוורנה את הזליגה שלה לתחום הכביש וסדרת האופנועים הזו, היא הראשונה לקחת צעד בכיוון החדש. כיוון המסמן את העתיד הברור והייחודי של הוסקוורנה.

הוסקוורנה ויטפילן סווארטפילן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד