משפחת הסוורטפילן גדלה. משפחת אופנועי הסקרמבלר-רטרו של הוסקוורנה התבססה המשך השנים על מנועי סינגל במגוון נפחים שבין 125 ל-700 סמ”ק שסיפקו מענה למגוןן רחב של רוכבים. בימים אלו מחדשת הוסקוורנה את משפחת הסוורטפילן, אך במקביל מתכוונת גם להגדיל אותה, כאשר לראשונה מתכננת החברה להציג גרסה דו-צילינדרית במשפחה שתהיה גם הדגם הבכיר שבה.
בימים אלו חושפה הוסקוורנה את סוורטפילן 801 קונספט, שהוא גרסת טרום יצור תחת מעטה הסוואה לאופנוע הסדרתי שצפוי להיות מוצג בקרוב. העיצוב שומר על הקו המוכר, הנקי והמוצלח של הסוורטפילן כאשר מעטה ההסוואה מטשטש את פרטי העיצוב הקטנים – כדי שיהיה לצפות בהשקה הרשמית ב-19 במרץ.
כדי להדגיש את הביצועים והאופי ה”סקמבלרי” נחשף הקונספט כשהוא נועל צמיגי שטח קרביים וצמיגים ממוסמרים לריכבה על משטחי קרח. למרות שזה נראה ומצטלם מצויין הגרסה הסדרתית תסתפק בצמיגים סטנדרטים עם פרופיל שטח קליל בהרבה.
המנוע של הוסקורונה סווארטפילן 801 מגיע מק.ט.מ דיוק 790, טווין מקבילי המייצר 105 כ”ס בריאים אשר אמורים להזיז אופנוע שמשקלו 181 ק”ג. הוסקוורנה לא מפרסמת מפרט מלא, אך כן מצהירה כי הגרסה הסדרתית תעשה שימוש במתלי WP ספורטיבים בעלי אפשרויות כיוונון וחבילה מלאה של עזרים אלקטרוניים לרוכב, כולל קוויקשיפטר אלקטרוני כסטנדרט.