אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה CBR1000RR – מחדשים את מירוץ החימוש
ראשי » דו-גלגלי » הונדה CBR1000RR – מחדשים את מירוץ החימוש

הונדה CBR1000RR – מחדשים את מירוץ החימוש

הונדה מתפרעים עם שתי גרסאות לליטר החדש שלהם לכבוד יום הולדת 25 לדגם

אלון (סקניה) סקיאנו 09/10/2016

בפעם הקודמת שהונדה ניערו מעצמם את תדמית היצרן השמרן, כמו שהם עושים עם הונדה CBR1000RR  עכשיו, נולד ה-CBR600RR המופרע והקסום שהעלה את כל קטגוריית הביניים שלב אחד קדימה מבחינת התנהגות. הפעם הם מציגים את גירסת ה-SP וה-SP2 של קטגוריית ה-1,000 באותו אופן.

הנתונים מציגים דיאטה רצחנית בה השיל האופנוע 15 ק”ג ממשקלו ועומד כעת על כ-185 ק”ג בלבד. הספק המנוע עלה ב-10 כ”ס ושני השיפורים הביאו ליחס הספק-משקל טוב יותר בכ-14% לעומת הדגם היוצא. היחס הטוב ביותר אי פעם, בכל היסטוריית הדגם. עם זאת, האופנוע אמור לשרת את הרוכבים במגוון רחב של משימות ולכן נדרשו המהנדסים לתכנן אופנוע עם המוטו “שליטה טוטאלית” לנגד עינהם. כך אמור האופנוע להבריק על המסלול ועל הכביש הציבורי, באותה מידה.

הונדה CBR1000RR
מירוץ החימוש בקטגורית הליטרים הספורטיבים התחדש

 

על כן צוייד האופנוע בפיתוחים מאד מרשימים שבהונדה טוענים שנלקחו היישר מאופנוע ה-MOTOGP שלהם, ה-RCV213V. ולא במקרה הונדה מזכירים את שמו של אופנוע המירוץ. מארק מרקז ככל הנראה עומד לזכות באליפות עולם נוספת והונדה מאד שמחים לרכב על גל ההצלחה גם באולמות המכירה. אליפות עולם היא מקדם מכירות לא רע בכלל, מסתבר.


הונדה CBR1000RR
צר יותר עם מרכוז מאסה משופר

 

חלק מהממתקים הטכנולוגים הם מיתלים חצי אקטיביים אלקטרוניים של אוהלינס, מערכת ממוחשבת משופרת של ניהול מנוע ובקרת משיכה בעלת חמישה מצבים. שימוש בתרכובות של טיטניום ומגנזיום (גם במיכל הדלק, לראשונה באופנוע בייצור סדרתי). האופנוע לא רק קל יותר, הוא גם מתוכנן עם מירכוז מסה יעיל יותר מהדגם היוצא.

הונדה CBR1000RR
חומרים אקוזטיים-גם המחיר

 

כמובן, קאליפרים ראדיאליים מונובלוק של ברמבו, ורפידות בלימה מחוזקות – כאביזר חיוני בתחרות הצפופה בקטגוריה. בהונדה טוענים גם לשלדה וזרוע אחורית משופרים שיוצרים יחד עם רדיאטור קטן יותר (ב-30 מ”מ), אופנוע צר יותר. כזה שבא לך להטות כמה שיותר על הצד בלי לראות חלקים ממנו נגררים על האספלט.

הונדה CBR1000RR
הונדה חוגגת 25 שנות RR

 

מי שרוצה ללכת להתחרות ברמה הגבוהה ביותר, יצטרך להתחנן להונדה שיאשרו לו לקנות את אחת מגרסאות ה-SP2, עם שסתומים גדולים יותר וחישוקי גלגלים קלים יותר של מרקסיני. עושה רושם שאחרי נימנום מסויים קטגורית הליטרים הספורטיביים מתעוררת. בשורות טובות לאופנוענות.

צפו לגרסה ללא מיתלים סמי אקטיביים וללא חומרים אקזוטיים במחיר הגיוני יותר
צפו לגרסה ללא מיתלים סמי אקטיביים וללא חומרים אקזוטיים במחיר הגיוני יותר

 

רגע, אתה בטח שואל את עצמך, אוקיי SP ו-SP2 אלו גרסאות קצה יקרות מאוד של הליטר הספורטיבי הזה מה עם ‘סתם’ הונדה CBR1000RR. אנחנו משערים שבתערוכת מילאנו יוצג אחד כזה עם פחות חומרים אקזוטיים ובלי המיתלים הסמי אקטיביים של אוהלינס וגם עם תג מחיר שפוי.

 

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד