אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה CBR1000RR – מחדשים את מירוץ החימוש
ראשי » דו-גלגלי » הונדה CBR1000RR – מחדשים את מירוץ החימוש

הונדה CBR1000RR – מחדשים את מירוץ החימוש

הונדה מתפרעים עם שתי גרסאות לליטר החדש שלהם לכבוד יום הולדת 25 לדגם

אלון (סקניה) סקיאנו 09/10/2016

בפעם הקודמת שהונדה ניערו מעצמם את תדמית היצרן השמרן, כמו שהם עושים עם הונדה CBR1000RR  עכשיו, נולד ה-CBR600RR המופרע והקסום שהעלה את כל קטגוריית הביניים שלב אחד קדימה מבחינת התנהגות. הפעם הם מציגים את גירסת ה-SP וה-SP2 של קטגוריית ה-1,000 באותו אופן.

הנתונים מציגים דיאטה רצחנית בה השיל האופנוע 15 ק”ג ממשקלו ועומד כעת על כ-185 ק”ג בלבד. הספק המנוע עלה ב-10 כ”ס ושני השיפורים הביאו ליחס הספק-משקל טוב יותר בכ-14% לעומת הדגם היוצא. היחס הטוב ביותר אי פעם, בכל היסטוריית הדגם. עם זאת, האופנוע אמור לשרת את הרוכבים במגוון רחב של משימות ולכן נדרשו המהנדסים לתכנן אופנוע עם המוטו “שליטה טוטאלית” לנגד עינהם. כך אמור האופנוע להבריק על המסלול ועל הכביש הציבורי, באותה מידה.

הונדה CBR1000RR
מירוץ החימוש בקטגורית הליטרים הספורטיבים התחדש

 

על כן צוייד האופנוע בפיתוחים מאד מרשימים שבהונדה טוענים שנלקחו היישר מאופנוע ה-MOTOGP שלהם, ה-RCV213V. ולא במקרה הונדה מזכירים את שמו של אופנוע המירוץ. מארק מרקז ככל הנראה עומד לזכות באליפות עולם נוספת והונדה מאד שמחים לרכב על גל ההצלחה גם באולמות המכירה. אליפות עולם היא מקדם מכירות לא רע בכלל, מסתבר.


הונדה CBR1000RR
צר יותר עם מרכוז מאסה משופר

 

חלק מהממתקים הטכנולוגים הם מיתלים חצי אקטיביים אלקטרוניים של אוהלינס, מערכת ממוחשבת משופרת של ניהול מנוע ובקרת משיכה בעלת חמישה מצבים. שימוש בתרכובות של טיטניום ומגנזיום (גם במיכל הדלק, לראשונה באופנוע בייצור סדרתי). האופנוע לא רק קל יותר, הוא גם מתוכנן עם מירכוז מסה יעיל יותר מהדגם היוצא.

הונדה CBR1000RR
חומרים אקוזטיים-גם המחיר

 

כמובן, קאליפרים ראדיאליים מונובלוק של ברמבו, ורפידות בלימה מחוזקות – כאביזר חיוני בתחרות הצפופה בקטגוריה. בהונדה טוענים גם לשלדה וזרוע אחורית משופרים שיוצרים יחד עם רדיאטור קטן יותר (ב-30 מ”מ), אופנוע צר יותר. כזה שבא לך להטות כמה שיותר על הצד בלי לראות חלקים ממנו נגררים על האספלט.

הונדה CBR1000RR
הונדה חוגגת 25 שנות RR

 

מי שרוצה ללכת להתחרות ברמה הגבוהה ביותר, יצטרך להתחנן להונדה שיאשרו לו לקנות את אחת מגרסאות ה-SP2, עם שסתומים גדולים יותר וחישוקי גלגלים קלים יותר של מרקסיני. עושה רושם שאחרי נימנום מסויים קטגורית הליטרים הספורטיביים מתעוררת. בשורות טובות לאופנוענות.

צפו לגרסה ללא מיתלים סמי אקטיביים וללא חומרים אקזוטיים במחיר הגיוני יותר
צפו לגרסה ללא מיתלים סמי אקטיביים וללא חומרים אקזוטיים במחיר הגיוני יותר

 

רגע, אתה בטח שואל את עצמך, אוקיי SP ו-SP2 אלו גרסאות קצה יקרות מאוד של הליטר הספורטיבי הזה מה עם ‘סתם’ הונדה CBR1000RR. אנחנו משערים שבתערוכת מילאנו יוצג אחד כזה עם פחות חומרים אקזוטיים ובלי המיתלים הסמי אקטיביים של אוהלינס וגם עם תג מחיר שפוי.

 

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד