אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?
ראשי » מגזין » הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?
הונדה סיוויק טייפ R

הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?

לאחר שקבוצת פורמולה 1 "טורו-רוסו" עברה השנה להשתמש במנועי הונדה, נהגי הקבוצה קבלו הונדה סיוויק טייפ R כרכב ת"ש

שי שריקר 07/05/2018

הונדה סיוויק טייפ R צריכה להיות אידיאלית עבור אנשים שאוהבים לתת גז, כמו שני נהגי הפורמולה 1 הצעירים של טורו-רוסו. הטייפ R מחזיקה בשיא ההקפה בנורבורגרינג לרכב הנעה קדמית – 7 דקות ו-43.8 שניות –  אומר משהו על היכולות שלה ללא ספק.

טורו-רוסו (באיטלקית : “פר אדום”)  בשמה המלא היום “רד-בול טורו-רוסו הונדה” היא קבוצת פורמולה 1 איטלקית, אחת משתי קבוצות פורמולה 1 בבעלות חברת המשקאות האוסטרית רד-בול. טורו-רוסו החלה להתחרות ב 2006 ומשמשת כקבוצת משנה לרד-בול ומיועדת לפיתוח נהגים צעירים. בין הנהגים שהחלו את דרכם בקבוצה ניתן למנות את סבסטיאן פטל, דניאל ריקארדו ומקס ורשטאפן. בעונה זו הקבוצה ויתרה על החוזה לאספקת מנועים עם רנו וחתמה על חוזה חדש עם הונדה.

שני הנהגים גאסלי והארטלי יתחרו השנה בפעם הראשונה עונה מלאה בפורמולה 1 תחת קבוצת טורו-רוסו, לאחר שב 2017 התחרו השניים במרוצים בודדים בלבד. בגרנד פרי בבחריין – סיים גאסלי רביעי, קיבל בפעם הראשונה בחייו ניקוד, והעניק לקבוצתו נקודות ראשונות לעונה.


 

לגאסלי והארטלי יש, כמובן, רקורד נאה בליגות מדרג נמוך יותר. גאסלי זכה באליפות הפורמולה 2 בשנת 2016 והארטלי זכה פעמיים ומכהן כאלוף העולם במרוצי סיבולת.

גאסלי הצרפתי קיבל את הטייפ R לפני כחודש ואמר: “אני בר מזל שיש לי את הטייפ R כמכונית היומיומית שלי. אני נרגש לנסות אותה על “דרך נפוליאון” המפורסמת בדרום צרפת, ואולי אפילו על מסלול המרוצים שבו אני באמת אוכל לקחת את הטייפ R אל הקצה”.

הונדה סיוויק טייפ R

 

בעבור הארטלי הסיוויק אוגרת זכרונות חמים: “המכונית הראשונה שלי הייתה הונדה סיוויק מודל 1996, אז נחמד לקבל את השדרוג לטייפ R. החיסרון היחיד זה שעם 21 מרוצים בעונה ולוח זמנים צפוף, אני לא מצליח לנהוג בטייפ R כמה שהייתי רוצה.”

הסיוויק טייפ R החדשה מגיעה עם מנוע חדש 2.0 ליטר טורבו המוציא לא פחות מ-319 כ”ס ב-6,500 סל”ד ו-40.8 קג”מ ב-2,500 סל”ד. התפוקה הזו עוברת לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית, ומאיצה אותה ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות עד 272 קמ”ש מרביים. איטית יותר מהטורו-רוסו, אבל עם מכונית הפורמולה 1, אי-אפשר לצאת לקניות במכולת.

הונדה סיוויק טייפ R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד