אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק טייפ R נפצה את שיא ההקפה בנורבורגרינג
ראשי » חדשות » הונדה סיוויק טייפ R נפצה את שיא ההקפה בנורבורגרינג
הונדה סיוויק טייפ R

הונדה סיוויק טייפ R נפצה את שיא ההקפה בנורבורגרינג

התואר למכונית הנעה קדמית המהירה ביותר בגיהינום הירוק חוזר ליפן

דין אפפל 24/04/2017

מלחמות הרינג ממשיכות ועכשיו הונדה סיוויק טייפ R החדשה שוברת את שיא זמן ההקפה למכונית עם הנעה קדמית בנורבורגרינג. בכך היא מחזירה להונדה את התואר שנלקח ממנה על-ידי פולקסווגן עם הגולף GTI קלאבספורט S. מאז שסיאט לאון קופרה (מהדור הנוכחי) הייתה מכונית ההנעה הקדמית הראשונה לשבור את מחסום ה-8 דקות להקפה, התואר הספיק לעבור בין רנו, הונדה ופולקסווגן. מלחמה.

הונדה סיוויק טייפ R החדשה נחשפה רשמית בתערוכת ג׳נבה 2017. היא מבוססת על הדור החדש של הסיוויק (שיגיע בקרוב גם לארץ) והעובדה הזו נותנת לה כמה יתרונות על הדור הקודם כמו בסיס גלגלים ארוך יותר וקשיחות המבנית ששופרה ב-38%.

הונדה סיוויק טייפ R

 


המנוע הוא עדיין 2.0 ליטר טורבו המשודך לתיבה ידנית עם שישה יחסי העברה, אך הוא מקבל שדרוג לניהול מנוע ואגזוז חדש שביחד שמוסיפים לו 10 כ״ס (316 כ״ס) בלי שינוי בנתון המומנט(40.8 קג״מ). שיפורים חשובים נוספים שמקבל הדור החדש כוללים הגדלת מפשקים והתקנת מתלה רב-חיבורי מאחור (קורת פיתול בדור הקודם), אלו שיפרו את היכולת של הטייפ אר הונדה סיוויק טייפ R בפניות.

הונדה סיוויק טייפ R

 

7 דקות, 43 שניות ו-8 עשיריות עם שיפורים אלו השיגה הונדה סיוויק טייפ R  זמן הקפה של 7:43,8 דקות מסביב לנורגשלייפה. השיא החדש מהיר יותר ב-3.5 שניות מזה של פולקסווגן ובכ-6.5 שניות מזה של הטייפ R הישנה. הפרשים משמעותיים למדי.

 

לאחרונה עלו כל מיני ספקולציות על האותנטיות של המכוניות שקובעות את זמני ההקפה אז הונדה לא לוקחת סיכונים והיא מפרסמת שההונדה סיוויק טייפ R צוידה בכלוב התהפכות ״צף״ (לא מרותך לשלדה ולא תורם לקשיחות שלה) והוציאה את המושב האחורי ואת מערכת המולטימדיה כנגד המשקל שהוסיף הכלוב. כמו-כן ציינה הונדה שהסיוויק צוידה בצמיגים חוקיים לכביש אך מכווני מסלול. אז יש שיאנית חדשה בעלת הנעה קדמית מסביב לנורדשלייפה. עד הפעם הבאה.

הונדה סיוויק טייפ R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד