אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה
ראשי » חדשות מקומיות » הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה
הונדה סיוויק

הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה

הונדה מתחילה את הקאמבק שלה לשוק הישראלי עם הדור החדש של הונדה סיוויק שמגיע רק עם הנעה היברידית. עם תג מחיר התחלתי של 180 אלף ש"ח זה לא הולך להיות קל

אופיר דואק 21/12/2022 צלם: יצרן

זוכרים את הונדה סיוויק? המשפחתית הקומפקטית של הונדה, שזכתה לפופולאריות גדולה בשנות ה-90′ ותחילת שנות ה-2000 והשוויצה במראה ותדמית ספורטיבית, נעלמה מהשוק הישראלי בשנים האחרונות, כמעט כמו המותג הונדה עצמו. כעת הסיוויק עושה קאמבק מקומי עם הדור החדש וה-11 במספר שלו אשר הוצג בשנה שעברה. המטרה: להחזיר את הונדה למרכז הבמה ולסלול את הדרך לדור המוצרים החדש של החברה שכולל גם CR-V ו-HR-V חדשים.

המשימה של הסיוויק החדשה לכבוש את ליבו של הנהג המשפחתי לא תהיה קלה, בפרט בעידן שבו הלקוחות נוהרים אחרי קרוסאוברים ורצוי חשמליים. הסיוויק מצידה מגיעה אלינו בתצורת האצ’בק 5 דלתות עם עיצוב קצת פחות מוחצן ויותר הרמוני מבעבר, אך עדין עם מידות נדיבות למדי. אורך של 455 אופייני יותר למכוניות סדאן ובסיס גלגלים של  273 ס”מ הוא מהגדולים בקטגוריה.
תא הנוסעים מעוצב לפי התפיסה החדשה של הונדה שמשלבת בין פתחי מיזוג חבויים, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה צף וקונסולה מרכזית נקיה הודות לשימוש במתגים במקום בורר ההילוכים הקלאסי.

חובבי סיוויק קלאסיים שמתגעגעים למנועי VTEC שמתעוררים לחיים ב-7,000 סל”ד צפויים להתאכזב מהסיוויק המחדשה שמגיעה אלינו רק בתצורת הנעה היברידית. מדובר ביחידת הנעה היברידית בשיטה המוכרת של הונדה גם מהג’אז, שבה ישנו מנוע בנזין המשמש רוב הזמן כגנרטור ושני מנועים חשמליים שאחראיים להניע את המכונית רוב הזמן.


במקרה של הסיוויק מדובר על שילוב של מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי המספק 142 כ”ס ומנועים חשמליים בהספק משולב של 183 כ”ס ומומנט של 32 קג”מ. זה אומר שהסיוויק מסוגלת להאיץ ל-100 ב-7.8 עד 8.1 שניות בהתאם לגרסה, ועדין להצהיר על צריכת דלק משולבת של כ-20 ק”מ לליטר. מפנטזים על גרסת Type R הקיצונית? בינתיים תצטרכו לחכות.

הסיוויק החדשה תשווק בישראל בשלוש רמות גימור, לכולן מפרט בטיחות מלא עם כל מערכות העזר האקטיביות ו-9 כריות אוויר, תאורת LED מלאה בחזית, חימום מושבים והחשמול המקובל. מאז ומתמיד הסיוויק הייתה מהיקרות בקבוצתה, אבל הדור החדש היא עושה קפיצת מדרגה נוספת כאשר תג המחיר ההתחלתי עומד על 180 אלף שקלים ומגיע ל-210 אלף שקלים לגרסה הבכירה. אלו כבר רמות מחירים של קרוסאוברים מאובזרים או של סקודה סופרב, מה שאומר שלסיוויק יהיו חיים קשים והיא תקרוץ כנראה לחובבי המותג שמאוהבים בסיוויק שלהם מאז שנות ה-90.

הונדה הונדה סיוויק הונדה סיוויק הייבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד