אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה
ראשי » חדשות מקומיות » הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה
הונדה סיוויק

הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה

הונדה מתחילה את הקאמבק שלה לשוק הישראלי עם הדור החדש של הונדה סיוויק שמגיע רק עם הנעה היברידית. עם תג מחיר התחלתי של 180 אלף ש"ח זה לא הולך להיות קל

אופיר דואק 21/12/2022 צלם: יצרן

זוכרים את הונדה סיוויק? המשפחתית הקומפקטית של הונדה, שזכתה לפופולאריות גדולה בשנות ה-90′ ותחילת שנות ה-2000 והשוויצה במראה ותדמית ספורטיבית, נעלמה מהשוק הישראלי בשנים האחרונות, כמעט כמו המותג הונדה עצמו. כעת הסיוויק עושה קאמבק מקומי עם הדור החדש וה-11 במספר שלו אשר הוצג בשנה שעברה. המטרה: להחזיר את הונדה למרכז הבמה ולסלול את הדרך לדור המוצרים החדש של החברה שכולל גם CR-V ו-HR-V חדשים.

המשימה של הסיוויק החדשה לכבוש את ליבו של הנהג המשפחתי לא תהיה קלה, בפרט בעידן שבו הלקוחות נוהרים אחרי קרוסאוברים ורצוי חשמליים. הסיוויק מצידה מגיעה אלינו בתצורת האצ’בק 5 דלתות עם עיצוב קצת פחות מוחצן ויותר הרמוני מבעבר, אך עדין עם מידות נדיבות למדי. אורך של 455 אופייני יותר למכוניות סדאן ובסיס גלגלים של  273 ס”מ הוא מהגדולים בקטגוריה.
תא הנוסעים מעוצב לפי התפיסה החדשה של הונדה שמשלבת בין פתחי מיזוג חבויים, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה צף וקונסולה מרכזית נקיה הודות לשימוש במתגים במקום בורר ההילוכים הקלאסי.

חובבי סיוויק קלאסיים שמתגעגעים למנועי VTEC שמתעוררים לחיים ב-7,000 סל”ד צפויים להתאכזב מהסיוויק המחדשה שמגיעה אלינו רק בתצורת הנעה היברידית. מדובר ביחידת הנעה היברידית בשיטה המוכרת של הונדה גם מהג’אז, שבה ישנו מנוע בנזין המשמש רוב הזמן כגנרטור ושני מנועים חשמליים שאחראיים להניע את המכונית רוב הזמן.


במקרה של הסיוויק מדובר על שילוב של מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי המספק 142 כ”ס ומנועים חשמליים בהספק משולב של 183 כ”ס ומומנט של 32 קג”מ. זה אומר שהסיוויק מסוגלת להאיץ ל-100 ב-7.8 עד 8.1 שניות בהתאם לגרסה, ועדין להצהיר על צריכת דלק משולבת של כ-20 ק”מ לליטר. מפנטזים על גרסת Type R הקיצונית? בינתיים תצטרכו לחכות.

הסיוויק החדשה תשווק בישראל בשלוש רמות גימור, לכולן מפרט בטיחות מלא עם כל מערכות העזר האקטיביות ו-9 כריות אוויר, תאורת LED מלאה בחזית, חימום מושבים והחשמול המקובל. מאז ומתמיד הסיוויק הייתה מהיקרות בקבוצתה, אבל הדור החדש היא עושה קפיצת מדרגה נוספת כאשר תג המחיר ההתחלתי עומד על 180 אלף שקלים ומגיע ל-210 אלף שקלים לגרסה הבכירה. אלו כבר רמות מחירים של קרוסאוברים מאובזרים או של סקודה סופרב, מה שאומר שלסיוויק יהיו חיים קשים והיא תקרוץ כנראה לחובבי המותג שמאוהבים בסיוויק שלהם מאז שנות ה-90.

הונדה הונדה סיוויק הונדה סיוויק הייבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד