אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק החדשה בארץ
ראשי » חדשות » הונדה סיוויק החדשה בארץ

הונדה סיוויק החדשה בארץ

דור חדש לחלוטין שלראשונה יכלול רק מנועי טורבו

דין אפפל 27/06/2017

חברת מאיר משיקה את הונדה סיוויק החדשה בישראל. מדובר בדור ה-10 והחדש לגמרי של הסיוויק שמצויד לראשונה רק במנועי טורבו. חוץ מהמנועים הללו, הדור החדש הוא אכן חדש לחלוטין עם פלטפורמה חדשה שתהווה בסיס לדגמים נוספים של החברה. גם תג המחיר התחדש – החל מ-132,000 שקלים – וסוף סוף יהיה קרוב יותר לשאר המתחרות בקטגוריה.

נתחיל בחדשות הגדולות – המנועים החדשים. לראשונה בהונדה ישווק דגם חדש בארץ על טהרת מנועי טורבו בנפחים של 1.0 ו-1.5 ליטר. לראשון הספק של 129 כ״ס ומומנט של 18.3 קג״מ  בעוד שלשני הספק של 182 כ״ס ומומנט של 22.4 קג״מ. שניהם מעבירים את הכוח לגלגלים הקדמיים דרך תיבה רציפה (בעלת ממיר מומנט שאמור לתת תחושה דומה יותר לתיבה אוטומטית רגילה) או דרך תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים במנוע הקטן. כתוצאה מכך המאוץ ל-100 קמ״ש ייקח 10.6 שניות ו-8.2 שניות בהתאמה.

 


פרמטר נוסף בו הונדה סיוויק החדשה עשתה קפיצת מדרגה היא ברמת אבזור הבטיחות שהיא תציע בכל הגרסאות. מדובר במערכת הונדה ‘סנסינג’ הכוללת מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כמו זיהוי תמרורים, סיוע לבלימת חירום, התראה ותיקון של סטייה מנתיב, בקרת שיוט אקטיבית ועוד. כל המערכות הללו ממקמות את הסיוויק כאחת המובילות בקבוצת המשפחתיות בתחום הבטיחות.

 

לא רק אגף הבטיחות זכה לשיפור ומעתה הסיוויק תציע רמת אבזור מרשימה בכל הגרסאות. גרסת ה-1.0 ליטר מגיעה אלינו ברמת אבזור ‘קומפורט’ הכוללת בין היתר בקרת אקלים, מסך מגע 7 אינץ’ (בהתקנה מקומית כולל ווייז וחיישני ומצלמה אחוריים), מערכת שמע עם 8 רמקולים, משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה וחימום מושבים. מעליה תמוקם גרסת ה-1.5 ליטר ברמת אבזור ‘ספורט’ שמוסיפה בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה מקורית (עם חיבור לאנדרואידאוטו ואפלקארפליי), תאורת לד, חיישני חניה קדמיים, חיישני גשם קיפול מראות חשמלי ועוד.

הונדה סיוויק החדשה

 

הונדה מתגאה שהסיוויק החדשה היא אחת המשפחתיות הדינאמיות ביותר בקבוצתה ומספרת על זמן פיתוח ארוך לשלדה ומכלולי ההנעה. קודם כל המתלה האחורי הוחלף למתלה רב-חיבורי (זרועות עוקבות בדור הקודם) מתקדם יותר. כמו כן השלדה עצמה הוקשחה ב-52% למרות ירידה של 16 ק״ג במשקל בהשוואה לדור הקודם. גם מרכז הכובד ומושב הנהג הונמכו ועוזרים לתחושה הספורטיבית יותר.

הונדה סיוויק החדשה

 

כאמור, מחירי הונדה סיוויק החדשה מתחילים ב-132,000 לגרסת ה-1.0 ליטר ומגיעים ל-145,000 עבור גרסת ה-1.5 ליטר. כמו-כן את גרסת ה-1.0 ליטר ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 122,000 שקלים. בעתיד יצטרפו להיצע הדגמים של הסיוויק גם גרסת סדאן, שמשווקת בינתיים בארה״ב.

הונדה סיוויק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד