אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה מחדשת את דגמי המוטוקרוס ל-2025
ראשי » דו-גלגלי » הונדה מחדשת את דגמי המוטוקרוס ל-2025
הונדה CRF450R

הונדה מחדשת את דגמי המוטוקרוס ל-2025

הונדה מציגה את דגמי המוטוקרוס המעודכנים שלה לשנת 2025 כשהבשורה הגדולה היא שלדת אלומיניום חדשה לדגמי ה-250 וה-450 סמ"ק

אופיר דואק 02/06/2024 צלם: יצרן

הונדה חשפה בשבוע שעבר את החידושים שלה לשנת 2025 בסדרת דגמי המוטוקרוס שלה. השנה ביצעה הונדה מספר עדכונים משמעותיים יותר מאשר בשנה שעברה, אם כי עדין לא כדי לצאת בהגדרה של דגם חדש. את עיקר השינויים שקיבלו דגמי CRF450R ו-CRF250R ניתן למצוא בתחום השלדה והמתלים.

שני הדגמים זכו השנה לשלדת אלומיניום חדשה כמעט לחלוטין, כאשר 70% ממנה נבנו ועוצבו מחדש, בהם המסגרת ההיקפית וחלקי העריסה העליונה והתחתונה. שינויים אלו אפשרו להגביר את הקדיחות בפני פיתול ב-8% ולשמור על משקל דומה. על השלדה החדשה מחובר כעת מזלג הפוך חדש מתוצרת Showa בקוטר 49 מ”מ עם מהלך של 310 מ”מ עם חלקי פנים חדשים וקפיצים חדשים לשיפור יכולת השיכוך. הבולם האחורי מאותה תוצרת קיבל קפיץ חדש וכיול משופר ומערכת הבלימה שודרגה לכזו עם קאליפר קדמי חדש בעל שתי בוכנות.

השינויים ביחידות ההנעה מינוריים יותר ומסתכמים בעיקר בניהול משופר של מערכת ההזרקה, שיפורים קלים במערכת היניקה ואל ארכובה שתוכנן מחדש. מערכת הפליטה זכתה לצינורות חדשים וישרים יותר לשיפור הפליטה יחד עם דוד אחורי חדש ושקט יותר. שדרוג משמעותי נוסף קיבלה ה-CRF250R שזכה למערכת בקרת המשיכה מאחיו הגדול, כשהיא בעלת שלושה מצבי פעולה לבחירת הרוכב עם שליטה באמצעות מתג בהכידון.


מבחינה קוסמטית קיבלו דגמי 2025 חישוקי אלומיניום DID שחורים ופלסטיקה אדומה משודרגת עם חפויי צד חדשים וקלים. הגרפיקה העדכנית כוללת השנה את סמל הכנף המפורסמת של הונדה על מגן הבוץ הקדמי.
כמו בעבר תציע הונדה את CRF450R  עם חבילת WE הכוללת מצמד הידראולי מחוזק, מערכת  פליטה מטיטניום, רפידות בלימה משופרת ועוד כמה גודיז, כאשר השנה לראשונה ניתן יהיה לקבל את החבילה כאופציה גם באח הקטן CRF250R.

CRF CRF250R CRF450R הונדה הונדה CRF הונדה CRF450R מוטוקרוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד