אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה הורנט (רכיבה ראשונה): רף חדש
ראשי » מבחני דרכים » הונדה הורנט (רכיבה ראשונה): רף חדש

הונדה הורנט (רכיבה ראשונה): רף חדש

הונדה הורנט החדש מתגלה כיותר מעוד נייקד בינוני במחיר נגיש. וזה לא רק המנוע החדש, השלדה, או המכלולים. זה הרבה יותר מזה

אריאל אלסיבוני 02/03/2023 צלם: יצרן

שנייה לפני שהנפתי רגל על הונדה הורנט החדש, חשבתי לעצמי שבתור יצרנית הדו”ג הגדולה בעולם, בהונדה לוקחים על עצמם את תפקיד המבוגר האחראי. זה ניחן בכל כלי שהם מייצרים. מהקטנוע הקטן ביותר ועד לגולדווינג אדיר הממדים. הכלים של החברה הזו תמיד מרגישים חלקים, נעימים בלתי מאיימים. לצד תחושת האיכות ומוניטין האמינות, עלולה לצוץ מדי פעם גם הרגשה קצת אפרורית ומרובעת.

כן, כן, רגע… מה?! אני משחרר את ידית המצמד ונותן קצת גז בראשון והמנוע מגיב בצורה חדה ומיידית. רוצה להקפיץ את הקידמי לאוויר. מעביר לשני והתגובה דומה. אותו סיפור גם בשלישי. דחיפה ומשיכה של הכידון גורמת לאופנוע לנוע מצד לצד בקלילות וטבעיות. מה קורה פה? זה הונדה זה?! ובכן זה הונדה, או אם לדייק הונדה הורנט החדש והוא לגמרי נראה ומרגיש הונדה בכל הקשור לתכנון ובנייה אבל מרגיש חי ומלהיב יותר, כמעט מכל הונדה שאני מצליח לזכור.

לב ליבו של הסיפור הוא המנוע כפול הציל’ המקבילים החדש. הוא מייצר כוח משמעותי כבר מסל”ד נמוך למדי, מרגיש חזק ובשרני בהשוואה גם למרובעי ציל’ בנפח דומה. אחרי שהוא מנגן על גלי המומנט שלו הוא ממשיך לייצר כוח ומטפס במעלה הסל”ד ואפילו מאפשר קצת סל”ד יתר מעבר לקו האדום ב-10,000 סל”ד. הוא מגיע לשם די מהר, גם בחסות יחסי ההעברה הקצרים ומה שמתקבל זה חגיגה. גם הצליל מתגלגל ושמח למדי. מצבי הרכיבה מאפשרים נסיעה גם במצבים מאולחשים יותר (רגיל, גשם) אבל עם המערכת על מצב ספורט ההורנט הזה לא הפסיק לגרום לי לעשות שטויות. החלקות על האחורי בעיר, הנפות גלגל עם אפס מאמץ ועוד תופינים. מערכות הבקרה השונות מאפשרות בחירת מצבים ואף ניתוק, מתערבות ושומרות על הרוכב גם במצבים המשוחררים יותר שלהן. תענוג.

הונדה הורנט
הצרעה מכה שנית

 


אז מנוע יש, אבל מה עם השאר? מצוין, תודה רבה. הונדה הצליחו עם השלדה החדשה הזו ולשדך אליה מכלולים, שמצליחים לתת מענה לסוגי רכיבה שונים למדי. גם בכל מה שקשור לגיאומטריה זה מרגיש כמו פגיעה בול. מי שעולה על הונדה הורנט ככלי גדול ראשון, ייהנה מפשטות התפעול, מהנוחות הכללית על האוכף וגם מההיגוי הזריז ברחובות הכרך נניח. אותו רוכב ייהנה מאוד גם מהיציבות הכיוונית המשובחת והמזלג המצוין של שואה.

הונדה הורנט
לטווין המקבילי החדש יש כוח זמין ושמחת חיים

 

רוכבים מנוסים ונמרצים, יישמחו לגלות שכל אלו תומכים גם ברכיבה מהירה יותר, כזו המפלרטטת עם קצוות האחיזה ודוחקת אתת כל מרכיבי האופנוע לקצה. אותו מזלג מצמיד את הגלגל הקדמי לאספלט גם בתנאים האלו, סופג עומסי צד ומשדר קשיחות ונינוחות. וגם במקומות האלו, נותר ההורנט מגיב, מאפשר שינויי כיוון מהירים, ניטראלי ומציית ברגע, מקבל ומבצע. הבלמים מציגים גם הם שילוב בין לינאריות ועוצמה כזה שייענה לכל דרישה. תלונות? על כבישים לא מושלמים ותחת עומס, הורגשה עבודה יעילה פחות של הבולם האחורי. לא מדובר בקשיחות או רפיסות – פשוט יכולת שיכוך נמוכה יותר מזו של המזלג מלפנים.

הונדה הורנט
מצבי הרכיבה ומערכות העזר מגבירות את הוורסטיליות שלו

 

אחרי יומיים וכמה מאות ק”מ בסוגי רכיבה שונים, עלה ההורנט כהפתעה גמורה ומוחלטת. אופנועים במחירו מוגדרים אצלנו כאופנוע תקציב אך הוא כלל לא מרגיש כזה. אם זו איכות החלקים והגימור, לוח המחוונים הדיגיטלי, מגוון מערכות העזר לרוכב וכו’, הוא נראה ומרגיש כמו שצריך. ככל שרוכבים יותר, מגלים יותר את הוורסיטיליות שיש בכלי הזה. הוא שותף יעיל גם לסתם נסיעה עירונית וגם לחוויות סופ”ש שונות. סט היכולות הזה והביצוע המוצלח האמור, שמים אותו במקום גבוה יותר לעומת המתחרים המוכרים בשוק. והוא עושה את זה בלי להיות חריג או מוזר. תנוחת הרכיבה, ההתנהגות, הכל מתחבר למנוע הכל-כך חי הזה ומייצר כלי שלם, בוגר ומהנה.

hornet (2 of 14)hornet (2 of 14)Preview
הונדה הורנטהונדה הורנט
הצרעה מכה שנית
Preview
hornet (3 of 14)hornet (3 of 14)Preview
hornet (5 of 14)hornet (5 of 14)Preview
hornet (4 of 14)hornet (4 of 14)Preview
hornet (6 of 14)hornet (6 of 14)Preview
hornet (7 of 14)hornet (7 of 14)Preview
hornet (8 of 14)hornet (8 of 14)Preview
hornet (9 of 14)hornet (9 of 14)Preview
הונדה הורנטהונדה הורנט
לטווין המקבילי החדש יש כוח זמין ושמחת חיים
Preview
hornet (12 of 14)hornet (12 of 14)Preview
hornet (10 of 14)hornet (10 of 14)Preview
הונדה הורנטהונדה הורנט
מצבי הרכיבה ומערכות העזר מגבירות את הוורסטיליות שלו
Preview
hornet (13 of 14)hornet (13 of 14)Preview

 

על זה מוסיף ההורנט הצהרה נוספת. הונדה תמיד יצרו כלים שמושכים המלצת קנייה חד משמעית. בהורנט ההמלצה הזו, מגיעה לא רק מהראש, היא באה גם מהבטן ועם חיוך גדול על הפנים.

הונדה הורנט 750

מנוע: טווין מקבילי, 755 סמ”ק

הספק: 92 כ”ס ב-9,500 סל”ד

מומנט: 7.6 קג”מ ב-7,200 סל”ד

תיבת הילוכים: 6 היל’

משקל עצמי: 190 ק”ג

בסיס גלגלים: 142 ס”מ

גובה מושב: 795 מ”מ

מהירות מרבית (יצרן): 205 קמ”ש

צריכת דלק (יצרן): 23 ק”מ/ל’

מחיר: 54,500 שקלים

הונדה הורנט הונדה הורנט חדש הונדה הורנט חוות דעת הונדה הורנט מחיר הורנט 750 מחיר הורנט חדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד