הדור השמיני לרכב הספורט האייקוני של החברה מגיע אלינו באיחור, אבל מה זה משנה עכשיו. כמו כל הדור השמיני של הגולף אתה יכול לצפות כאן לאיכות גבוהה בתא הנוסעים, מגובה ביכולת טכנולוגית, אוטונומית, דיגיטלית, נו… הבנת את הראש, כל בשילוב ביצועים נמרצים למדי. יחידת ההנעה המוכרת מוציאה כאן 245 כ”ס ו- 37.3 קג”מ ויחד עם תיבה כפולת מצמדים ודיפרנציאל מוגבל החלקה קדמי, זה מספיק בכדי לסיים את המאוץ הקלאסי תוך 6.2 ש’.
חוץ מזה, הגולף GTI נראית טוב, טוב מאוד אפילו. הדור החדש הסולידי מקבל את הנגיעות האופייניות לדגם. הוא גם נמוך ב-10 מ”מ לעומת הגולף הרגילה, ויחד עם טביעת הפנסים החדשה מלפנים וחישוקי 19 אינץ’, זה נראה בדיוק כמו שגולף GTI עדכנית צריכה להיראות.
גם בתא הנוסעים החדש זה נראה ככה, עם הנגיעות הנכונות, המושבים עם המשבצות המוכרת, הגה ספורטיבי קטום ועוד תוספות GTI הכרחיות.
רשימת מערכות הבטיחות המתקדמות ארוכה למדי וכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית, מערכת לניטור מרחק מלפנים, מערכת בקרת שמירה על הנתיב, זיהוי כלי רכב בשטח מת ועוד. ראויה לציון מערכת ה-Travel Assist שרותמת את כל המערכות האמורות ומציעה יכולת סמי-אקטיבית עד למהירות של 210 קמ”ש.