אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הארד קור בהנעה כפולה: ב.מ.וו M4 CS נחשפת
ראשי » חדשות » הארד קור בהנעה כפולה: ב.מ.וו M4 CS נחשפת
ב.מ.וו M4 CS

הארד קור בהנעה כפולה: ב.מ.וו M4 CS נחשפת

עבור מי שלא הספיק לשים את היד על ה-M4 CSL שהוצגה בשנה שעברה, מציעה כעת ב.מ.וו את ה-M4 CS עם אותו מנוע מתוגבר והנעה כפולה

אופיר דואק 09/05/2024 צלם: יצרן

בשנה שעבר ההציגה ב.מ.וו גרסת CSL קיצונית וקלת משקל ל-M4 שיוצרה ב-1000 יחידות בלבד (שתים מהם זכו גם לקבל לוחית רישוי צהובה). די במקביל חשפה ב.מ.וו גם גרסת CS ל-M3 השימושית הבורגנית יותר (יחסית), מה שהבליט את ההיררכיה בין שני הדגמים בעלי הבסיס הזהה שהופרדו לפני למעלה מעשור.

לא תופתעו לגלות שה-CSL נחטפה מאולמות התצוגה והותירה לא מעט מחובבי מכוניות הביצועים של ב.מ.וו בציפיה ל-M4 יותר הארד קור מהגרסאות הסטנדרטיות. הציפיה זוכה למענה כעת עם הצגת של גרסת CS חדשה גם ל-M4. לא הארד קור כמו ה-CSL אבל עדין אחת ממכוניות הספורט קופה שלא נמצאות בספירה האקזוטית החזקות ביותר שבנמצא כיום, בטח ללא כל עזרה חשמלית.

ההבדל בין CS ל-CSL הוא קצת מעבר לאות אחת שמשמעותה משקל על. בעוד ב.מ.וו M4 CSL עברה דיאטה מאסיבית על חשבון איכות החיים והגיעה עם הנעה אחורית, ב.מ.וו M4 CS שומרת על ההנעה הכפולה ולא הולכת עד הסוף בהורדת המשקל. בנוסף, ה-M4 החדשה מתבססת על המהדורה מתוחת הפנים שזכתה לכמה שינויי עיצוב קלים ליחידות התאורה וסידור מחודש של הקוקפיט עם שילוב צמד המסכים האופקי.


יחידת ההנעה זהה למעשה לזו שהופיעה בשנה שעברה ב-M4 CSL וב-M3 CS. זה אומר שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם צמד מגדשי טווין סקול בלחץ גדישה מוגבר ועוד שלל עדכונים שאפשרו לחלץ 550 כ”ס ו-66.3 קג”מ, שהם 40 כ”ס יותר מאשר ב-M3/M4 בגרסאות הקומפטישן. תיבת ההילוכים נותרה אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה עם יחסי העברה משופרים, כאשר מערכת ה-XDrive מחלקת את הכוח לפי דרישה בין הסרנים, אך גם מאפשרת בחירת חלוקה עצמאית של הנהג כולל האפשרות למצב של הנעה אחורית מלאה.

משקלה של ה-CS עומד על 1760 ק”ג, שהם 135 ק”ג יותר מאשר גרסת ה-CSL, אך היא מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.4 שניות שהו 0.3 שניה מהר יותר מאשר ה-CSL הודות לאחיזה העדיפה שמייצרת מערכת ההנעה הכפולה. למרות זאת, גם ב-M4 CS ניסו בב.מ.וו לחסוך במשקל היכן שאפשר, מה שבא לידי ביטוי בשימוש בסיבי פחמן מרוכבים (CFRP) מהם עשויים מכסה המנוע, הגג, כונסי האוויר בחזית, חיפויי מראות הצד, הדיפיוזר האחרוי והספויילר האחורי. בתא הנוסעים ישנם מסגרות מושבים ומנופי העברת הילוכים מסיבי פחמן, ובנוסף ישנם גם חישוקים חדשים וקלים יותר בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-20 אינץ’ מאחור עם צמיגי 275/35 ו-285/30 ספורטיביים בהתאמה. בסך הכל מדובר בחיסכון של 20 ק”ג בהשוואה ל-M4 קומפיטישן.

BMW M4 CS 2024 11BMW M4 CS 2024 11Preview
BMW M4 CS 2024 29BMW M4 CS 2024 29Preview
BMW M4 CS 2024 12BMW M4 CS 2024 12Preview
BMW M4 CS 2024 28BMW M4 CS 2024 28Preview
BMW M4 CS 2024 27BMW M4 CS 2024 27Preview
BMW M4 CS 2024 26BMW M4 CS 2024 26Preview
BMW M4 CS 2024 30BMW M4 CS 2024 30Preview
BMW M4 CS 2024 01BMW M4 CS 2024 01Preview
BMW M4 CS 2024 02BMW M4 CS 2024 02Preview
BMW M4 CS 2024 03BMW M4 CS 2024 03Preview
BMW M4 CS 2024 04BMW M4 CS 2024 04Preview
BMW M4 CS 2024 05BMW M4 CS 2024 05Preview
BMW M4 CS 2024 06BMW M4 CS 2024 06Preview
BMW M4 CS 2024 07BMW M4 CS 2024 07Preview
BMW M4 CS 2024 08BMW M4 CS 2024 08Preview
BMW M4 CS 2024 09BMW M4 CS 2024 09Preview
ב.מ.וו M4 CSב.מ.וו M4 CSPreview
BMW M4 CS 2024 13BMW M4 CS 2024 13Preview
BMW M4 CS 2024 14BMW M4 CS 2024 14Preview
BMW M4 CS 2024 15BMW M4 CS 2024 15Preview
BMW M4 CS 2024 16BMW M4 CS 2024 16Preview
BMW M4 CS 2024 17BMW M4 CS 2024 17Preview
BMW M4 CS 2024 18BMW M4 CS 2024 18Preview
BMW M4 CS 2024 19BMW M4 CS 2024 19Preview
BMW M4 CS 2024 20BMW M4 CS 2024 20Preview
BMW M4 CS 2024 21BMW M4 CS 2024 21Preview
BMW M4 CS 2024 22BMW M4 CS 2024 22Preview
BMW M4 CS 2024 23BMW M4 CS 2024 23Preview
BMW M4 CS 2024 24BMW M4 CS 2024 24Preview
BMW M4 CS 2024 25BMW M4 CS 2024 25Preview

ב.מ.וו ב.מ.וו M4 ב.מ.וו M4 CS ספורט קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד