אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
האם זו פרארי אנזו היקרה ביותר בעולם?
ראשי » חדשות » האם זו פרארי אנזו היקרה ביותר בעולם?
פרארי אנזו

האם זו פרארי אנזו היקרה ביותר בעולם?

פרארי אנזו שהייתה בבעלותו של פרננדו אלונזו מוצעת כעת למכירה, והיא במקרה גם האנזו הסדרתית הראשונה יוצרה וגם עם קילומטראז אפסי

אופיר דואק 04/06/2023 צלם: Monaco Car Auctions

כידוע, ישנם מספר מרכיבים חשובים שמשפיעים משמעותית על שווי של מכוניות קלאסיות ואספנות. המרכיב הראשון הוא המצב התחזוקתי של המכונית וכמה נסעו עליה, המרכיב השני הוא עד כמה היא ייחודית ונדירה. המרכיב השלישי שתמיד יכול להוסיף עוד כמה אלפי דולרים למחיר הוא הייחוס של המכונית, כי מסתבר לעמוד בחניה של מפורסם יכולה לשדרג את המחיר מעלה.

הפרארי אנזו שלפניכם, אשר תעמוד למכירה בפומבית ביום חמישי הקרוב, יכולה לסמן וי גדול על שלושת המרכיבים הללו. האנזו עומדת למכירה על ידיד בית המכירות MonacoCarAuctions במונאקו במכירה מיחדת שבה יוצעו 40 מכוניות פרארי, חלקן ותיקות ונדירות במיוחד. מי שמעוררת את הסקרנות הגדולה ביותר וצופיה גם להשיג את המחיר הגבוה ביותר היא דווקא האנזו הזו. מדוע?

קודם כל, מדובר באנזו שנמצאת בבעלותו של אלוף הפורמולה 1 פרננדו אלונסו במשך 12 השנים האחרונות. יחוס מכובד לכל הדעות אותו בוחר בית המכירות להדגיש, אל לא לפרסם כמה ידים עוד עברה המכונית לפני כן. בכל מקרה, היא השתמרה במצב כמעט מוזיאוני, גם כי לאלונסו לא ממש חסר כסף, וגם בזכות העובדה שהיא נסעה מעט מאד. כ-4,800 ק”מ בלבד. לא קילומטראז אפסי כמו האנזו הכסופה שנמכרה לאחרונה, אך עדין נמוך מאד.


בכל זאת, האנזו הזו צפויה להימכר בסכום של כ-5 מיליון אירו, גבוהה בעשרות אחוזים ממחירה הממוצע של פרארי אנזו בשוק (לא שיש הרבה כאלו למכירה). הסיבה העיקרית לכך היא שמדובר בפרארי אנזו הסדרתית הראשונה שיוצרה, אחת מתוך 399, עם הספק האדום של פרארי המאשר זאת שהוא התעודה שכל אספן פרארי מחפש. כפי שאתם רואים, היא גם בצבע אדום שאמנם הוא הנפוץ ביותר באנזו, אבל במקרה שלה זהו הצבע הנכון.

מונקו מכירה פומבית פרארי פרארי אנזו פרננדו אלונסו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד