אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
האח של ב.מ.וו: קטנוע המנהלים של ווג בישראל
ראשי » דו-גלגלי » האח של ב.מ.וו: קטנוע המנהלים של ווג בישראל
ווג SR4

האח של ב.מ.וו: קטנוע המנהלים של ווג בישראל

היצע הדגמים של המותג הסיני Voge מתרחב גם לשוק הקטנועים, עם קטנוע מנהלים ספורטיבי שהוא האח התאום של ב.מ.וו C400, אבל זול ממנו משמעותית

אופיר דואק 31/05/2023 צלם: יצרן

המותג הסיני ווג (Voge) המשווק בארץ מזה מספר שנים על ידי קבוצת מוטו 24 מוכר לנו בעיקר בזכות מגוון אופנועים בנפח בינוני שזוכים להצלחה נאה. בימים אלו מתרחב המותג בארץ גם אל שוק הקטנועים הרווחי עם קטנוע מנהלים ספורטיבי חדש בשם SR4, שהוא הראשון במשפחה שלמה של קטנועים של המותג שתגיע ארצה בזמן הקרוב.

ווג SR4 מתמודד בקטגוריית ה-350 סמ”ק, שהיא הקטגוריה שבה מוצעים כמה מהקטנועים האיכותיים והטכנולוגיים כיום שהם אינם “קטנועי על” דוגמת ימאהה XMax, הונדה פורזה וב.מ.וו C400 GT. לא סתם מוזכר כאן הב.מ.וו למשרות שהוא שולי יחסית מבחינת מכירות בארץ. ווג הוא מותג השייך ליצרנית האופנועים הסינית לונסין שלה שיתוף פעולה גדול עם ב.מ.וו, כאשר היא מייצרת עבורה אופנועים ומנועים לא רק לשוק הסיני.

למעשה, ווג SR4 הוא אח תאום בשינויי עיצוב קלים של ה-C400 GT, בעיקר ביחידות התאורה הקדמיות ומסכת החזית. הוא מתגלגל על חישוקי 15 אינץ’ מלפני ו-14 אינץ’ מאחור ומצויד באותו מנוע סינגל בנפח 350 סמ”ק המספק 34 כ”ס ב-7,400 סל”ד. מפרט השלדה כולל מזלג קדמי הפוך של קאייבה כשמאחור ישנם צמד בולמים עם אפשרות כוונון. מערכת הבלימה היא מתוצרת J.Joan וכוללת צמד דיסקים מלפנים ודיסק מאחור, כולם בקוטר 265 מ”מ כאשר כמובן ישנה גם מערכת ABS.


מפרט האבזור נדיב למדי וכולל לצד מערכת בקרת משיכה גם לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני בגודל 7 אינץ’, מצלמת דרך מובנית בחזית, פנסים עוקבי פניה, מפתח חכם, משקף מתכוונן וחיישן לחץ אוויר בצמיגים. מה שמעניין הוא שמחירו של הקטנוע עומד על 34,900 שקלים, שהם כ-12 אלף שקלים פחות מהאח התאום בעל הסמל הנחשק.

SR4 Voge Voge SR4 ווג קטנוע מנהלים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד