אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
האופנוע ההיברידי הראשון של קאוואסאקי יוצא לדרך
ראשי » דו-גלגלי » האופנוע ההיברידי הראשון של קאוואסאקי יוצא לדרך
קאוואסאקי נינג'ה 7 היבריד

האופנוע ההיברידי הראשון של קאוואסאקי יוצא לדרך

אופיר דואק 17/10/2023 צלם: יצרן

לאחר מספר הצהרות בשנתיים האחרונות, חשפה קאוואסאקי בשבוע שעבר את האופנוע הראשון שלה המצויד ביחידת הנעה היברידית. האופנוע החדש נקרא נינג’ה 7 Hybrid והוא הראשון בסדרה של דגמים בעלי הנעה אלטרנטיבית, חשמלית או חשמלית למחצה, אותם תוציא לשוק קאוואסאקי בשנים הקרובות. בכך מקדימה קאוואסאקי את תקנות זיהום האוויר העתידיות באירופה אשר ידרשו סיוע חשמלי ליחידות ההנעה באופנועים כדי להפחית את פליטות המזהמים וצריכת הדלק.

קאוואסאקי נינג’ה 7 ההיברידי מעוצב כאופנוע ספורט/טורינג המתאים לקו העיצוב העדכני של קאוואסקי, ללא “יציאות” עיצוביות עתידניות ומוגזמות. כך שלמעט הכיתובים על צידי הפרינג קשה לנחש שהוא מסתיר בתוכו יחידת הנעה לא שגרתית. המנוע של הנינג’ה 7 הוא טווין מקבילי בנפח 451 סמ”ק המספק 58 כ”ס, כאשר המנוע החשמלי הצמוד לו מספק 12 כ”ס צנועים יחסית, מה שמאפשר להפיק הספק משולב של 68.5 כ”ס.

המומנט המשולב עומד על 6.2 קג”מ שאולי לא נשמעים יוצאי דופן, אבל זמינים במלואם מ-2,800 סל”ד. זמינות הכוח המיידית שמאפשר המנוע החשמלי היא הקלף העיקרי של המערכת ההיברידית, כאשר לרשותו של הרוכב עומד מתג E-Boost המעניק לרוכב את מלוא הכוח של המנוע החשמלי בעת הצורך. בנוסף לאופנוע יש שני מצבי רכיבה: ספורט-הייבריד ואקו-הייבריד. כמו במכוניות היברידיות, גם בנינג’ה 7 ישנו מצב חשמלי מלא (EV) בו מאפשרת הסוללה תנועה באמצעות חשמל בלבד, אך מדובר בטווח מוגבל למדי (נתון רשמי לא פורסם) ותכונה שהיא שימושית בעיקר לתנועה במגרשי חניה ובמקומות בהם נדרשת תנועה שקטה.

Ninja 7 hybrid 12Ninja 7 hybrid 12Preview
Ninja 7 hybrid 10Ninja 7 hybrid 10Preview
Ninja 7 hybrid 11Ninja 7 hybrid 11Preview
Ninja 7 hybrid 09Ninja 7 hybrid 09Preview
קאוואסאקי נינג'ה 7 היברידקאוואסאקי נינג'ה 7 היברידPreview
Ninja 7 hybrid 08Ninja 7 hybrid 08Preview
Ninja 7 hybrid 01Ninja 7 hybrid 01Preview
Ninja 7 hybrid 02Ninja 7 hybrid 02Preview
Ninja 7 hybrid 03Ninja 7 hybrid 03Preview
Ninja 7 hybrid 04Ninja 7 hybrid 04Preview
Ninja 7 hybrid 05Ninja 7 hybrid 05Preview
Ninja 7 hybrid 06Ninja 7 hybrid 06Preview

 


 

הסוללה המזינה את המנוע החשמלי נטענת באמצעות מערכת טעינה רגרנטיבית המאחזרת את אנרגיית הבלימה. פונקציה נוספת שמאפשרת המערכת ההיברידית היא מערכת דימום מנוע בעמידה והתנעה מחדש עם סיבוב המצערת. וכדי לתפעל את כל האופרציה הזו בצורה חלקה ישנה גם מערכת העברת הילוכים אוטומטית עם אופציה להעברה ידנית באמצעות מתגים על הכידון.

עם כל שפע הטכנולוגיה הזו רושם הנינג’ה 7 נתון משקל לא קטן של 227 ק”ג, אך לדברי קאוואסאקי המערכת ההיברידית מאפשרת לו תאוצות ותגובת מצערת של אופנוע ליטר עם צריכת דלק של 25 ק”מ לליטר בממוצע, כשל אופנוע 250 סמ”ק. במילים אחרות: להאיץ כמו Z1000 עם צריכת דלק של קטנוע. וכמה יעלה כל החיסכון הזה? זה הנתון המעניין ביותר שקאוואסאקי טרם פרסמה.

אופנוע היבירידי נינג'ה 7 היבריד קאוואסאקי קאוואסאקי נינג'ה 7 היבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד