אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
האביב בפתח: אסטון מרטין ואנקוויש מקבלת גרסה נטולת גג
ראשי » חדשות » האביב בפתח: אסטון מרטין ואנקוויש מקבלת גרסה נטולת גג
אסטון מרטין ואנקוויש

האביב בפתח: אסטון מרטין ואנקוויש מקבלת גרסה נטולת גג

אסטון מרטין מציגה את גרסת הולנטה לואנקוויש, כשעם מנוע V12 כפול מגדשים ומהירות מרבית של 345 קמ"ש יכולה להתהדר בתואר החיוני מאד של "המכונית הפתוחה המהירה בעולם עם מנוע קדמי"

אופיר דואק 26/03/2025 צלם: יצרן

בשנתיים האחרונות משחררת אסטון מרטין כמויות מרשימות של דגמים חדשים, סדרתיים ובגרסאות ביצור מוגבל, בקצב לא אופייני ליצרנית רכב קטנה ואקסקלוסיבית. הבשורה האחרונה מצידה של אסטון מרטין הגיעה לפני כחצי שנה כאשר הציגה ואנקוויש חדשה כדי שתשמש כמכונית ה-GT הבכירה והיקרה ביותר בהיצע של החברה המגיידון, למעט יצירות אקזוטיות כמו ואלהאלה.

במציאות הזו חצי שנה ללא דגם חדש של אסטון מרטין היא הפסקה ארוכה מידי, לכן רגע לפני בוא האביב מנצלים באסטון מרטין את ההזדמנות וחושפים את הגרסה נטולת הגג של הוואנקוויש החדשה, כאשר כמקובל אצל אסטון מרטין נושאת את השם ולנטה (Volante) המיועד למכוניות קונברטיבל. בכך היא משלימה את משפחת נטולות הגג של החברה כשהיא מצטרפת לואנטאג’ רודסטר שנחשפה בתחילת השנה ול-DB12 ולנטה שיצאה לדרך בשלהי קיץ 2023.

העיצוב הדרמטי והמרשים של אסטון מרטין ואנקוויש עם החזית האגרסיבית נשמר גם בגרסת הולנטה, כאשר השוני המשמעותי והמהותי הוא כמובן בגג שהוסר והחולף בגג בד מתקפל. הגג מתקפל חשמלית בזמן של 16 שניות גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ”ש, כשהוא מאוכסן תחת כיסוי מתכת המשתלב עם קווי דלת תא המטען המוגבהים קלות מגובה קו הכנפיים האחוריות  בנוסף, בולנטה הוחלף הפאנל השחור שבין יחידות התאורה מאחור הנמתח בפאנל כסוף.


בהתאם למיצוב של הואנקוויש כפסגת ההיצע של אסטון מרטין, היא ממשיכה לשאת מנוע V12 בחזית, זאת לאחר שדגמי ה-DB12 והואנטג’ שהוצגו לפניה נותרו רק עם מנועי V8 משופרים, אך מוכרים המגיעים מחטיבת AMG של מרצדס. הואנקוויש לעומת זאת מתהדרת בגלגול העדכני ביותר של מנוע ה-V12 של אסטון מרטין שמסרבת להיכנע לתקני זיהום האוויר ולוותר עליו.

בגרסתו הנוכחית  מדובר במנוע החזק ביותר בתצורה זו של אסטון מרטין אי פעם בייצור סדרתי. הודות לצמד מגדשי טורבו וללא כל סיוע חשמלי מניב המנוע הזה 835  כ”ס ו-102 קג”מ הזמינים בין 2,500 ל-5,000 סל”ד, אשר עוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה הנשלט אלקטרונית. הולנטה כבדה מאחותה בעלת הגג הסגור ב-95 ק”ג, אבל ההבדל תאוצה ל-100 קמ”ש מסתכם בעשירית שניה בלבד, כאשר לולנטה נדרשות 3.4 שניות כדי להשלים את המאוץ הקלאסי, כשהמהירות המרבית נותרה וזהה ועומד על 345 קמ”ש. זה מה שמאפשר לאסטון מרטין להתגאות שמדובר במכונית נטולת הגג המהירה ביותר בעולם שיש לה מנוע קדמי.

מערכת המתלים של אסטון מרטין ואנקוויש ולנטה משלבת בולמים אדפטיביים אקטיביים בילשטיין DTX עם מספר מצבי שיכוך בהתאם למצב הנהיגה הנבחר על ידי הנהג. כמו בגרסת הקופה, מערכת הבלימה של הולנטה כוללת כסטנדרט דיסקים קרמיים המאפשרים לחסוך 27 ק”ג בהשוואה לבלמי הדיסק הסטנדרטיים. הבלמים בקוטר 410 מ”מ מלפנים ו-360 מ”מ מאחור נחבקים על ידי קאליפרים בעלי שישה וארבע בוכנות בהתאמה. רשימת האופציות כוללת גם מערכת פליטה משופרת עם דודים אחוריים מטיטניום העוזרים להוריד עוד 10.5 ק”ג.

אסטון מרטין מאפשרת להזמין כבר כאת עת הואנקוויש ולנטה, כאשר הלקוחות הראשונים באירופה יוכלו לקבלה כבר ברבעון השלישי של השנה. לישראל צפויה אסטון מרטין ואנקוויש ולנטה להגיע רק בהזמנה מיוחדת, כאשר תג המחיר ההתחלתי צפוי להיות גבוה בכמה מאות אלפי שקלים מגרסת הקופה שמחיר מתחיל ב-3.5 מיליון שקלים

Aston Martin Vanquish Volante 2025 02Aston Martin Vanquish Volante 2025 02Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 13Aston Martin Vanquish Volante 2025 13Preview
defaultdefault
default
Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 07Aston Martin Vanquish Volante 2025 07Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 06Aston Martin Vanquish Volante 2025 06Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 05Aston Martin Vanquish Volante 2025 05Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 09Aston Martin Vanquish Volante 2025 09Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 10Aston Martin Vanquish Volante 2025 10Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 08Aston Martin Vanquish Volante 2025 08Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 11Aston Martin Vanquish Volante 2025 11Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 12Aston Martin Vanquish Volante 2025 12Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 17Aston Martin Vanquish Volante 2025 17Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 18Aston Martin Vanquish Volante 2025 18Preview
אסטון מרטין ואנקווישאסטון מרטין ואנקווישPreview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 03Aston Martin Vanquish Volante 2025 03Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 04Aston Martin Vanquish Volante 2025 04Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 14Aston Martin Vanquish Volante 2025 14Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 15Aston Martin Vanquish Volante 2025 15Preview
Aston Martin Vanquish Volante 2025 19Aston Martin Vanquish Volante 2025 19Preview

אסטון מרטין אסטון מרטין ואנקוויש אסטון מרטין ואנקוויש ולנטה ואנקוויש ואנקוויש ולנטה מנוע V12 קונברטיבל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד