אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קל וקרבי: דוקאטי פאניגאלה V2 החדש בישראל
ראשי » דו-גלגלי » קל וקרבי: דוקאטי פאניגאלה V2 החדש בישראל
דוקאטי פאניגאלה V2

קל וקרבי: דוקאטי פאניגאלה V2 החדש בישראל

דוקאטי מתחילה לשווק בישראל את מהדורת 2025 של פאניגאלה V2 הקליל עם מנוע ה-890 החדש. המחיר: החל מ-130 אלף שקלים

אופיר דואק 23/04/2025 צלם: יצרן

חברת ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, מודיעה היום על תחילת השיווק המוקדם של דגמי הפאניגאלה V2 שינחתו בארץ במהלך חודש מאי. הדור החדש של דוקאטי פאניגאלה V2 נחשף בתערוכת מילאנו האחרונה ולמרות דמיון עיצובי (מינוס הכנפונים האווירודינמיים בחזית), הוא הרבה יותר מאשר יישור קו מול פאניגאלה V4 החדש שנחשף מספר חודשים לפניו.

דוקאטי פאניגאלה V2 עושה שימוש במנוע וי-טווין חדש לחלוטין בנפח 890 סמ”ק המחליף את מנוע הסופרקוואדרו 937 סמ”ק של הדור הקודם. המנוע החדש בעל המהלך הקצרצר הוא מנוע הוי-טווין הקל ביותר שייצרה דוקאטי אי פעם, כשהוא שוקל רק 54.4 ק”ג ומשמש את הדור החדש במשפחת ה-V2 של היצרן הכוללת גם את הסטריטפייטר V2 והמולטיסטראדה V2 החדשים שנבנו סביב מנוע זה.

בפאניגאלה V2 מופיע מנוע זה בתצורתו החזקה ביותר עם הספק של 120 כ”ס המתקבלים ב-10,750 סל”ד עם מומנט מרבי של 9.5 קג”מ ב-8,250 סל”ד ומנתק הצתה שנמצא אי שם ב-11,350 סל”ד. עם מערכת פליטה אופציונלית של טרמיניוני עולה ההספק ל-126 כ”ס ונחסכים ממשקל האופנוע 4.5 ק”ג נוספים. והמשקל משחק בפאניגאלה V2 תפקיד חשוב. אמנם המנוע החדש חלש ב-35 כ”ס מהמנוע של פאניגאלה V2 הקודם, אך כפיצוי משקל האופנוע כולו נמוך ב-14 ק”ג פחות מהדור הקודם בגרסה הרגילה (179 ק”ג) וב-17 ק”ג פחות בגרסת ה-S (175 ק”ג). וזאת כאמור ללא מערכת הפליטה התחליפית.


הפחתת המשקל הדרסטית מושגת לא רק על ידי המנוע החדש אלא גם על ידי שימוש בשלדת מונוקוק חדשה מאלומיניום עם זרוע אחורית מאלומיניום בתצורה רגילה ולא חד צידית. לפאניגלה הסטנדרטי מערך מתלים הכולל מזלק קדמי הפוך 43 מ”מ מתוצרת מרזוקי ובולם אחורי של קאייבה, שניהם בעלי כיוונון מלא, כשגרסת ה-S מצוידת במערך מתלים מלא מתוצרת אוהלינס ואופציה למשכך היגוי מאותה התוצרת. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כוללת קאליפרים קדמיים רדיאליים M50 ומערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה עם מספר מצבי פעולה.

מערך האלקטרוניקה הכולל את כל המערכות מהדור האחרון בהן בקרת משיכה, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע ומספר מצבי רכיבה עם אפשרויות כיול והתאמה אישית, אליהם מצטרפים כסטנדרט גם קוויקשיפטר דו-כיווני ובקרת שיוט.
מחירו של דוקאטי פאניגאלה V2 החדש בישראל עומד על 130,640 שקלים כולל אגרות רישוי לגרסה הסטנדרטית. בתוספת של 16 אלף שקלים ניתן לקבל את פאניגאלה V2S הכולל מלבד המתלים המשודרגים גם סוללת ליתיום קלה במקום מצבר, מושב יחיד, וגודיז אלקטרוניים כמו מערכת בקרת זינוק ומערכת להגבלת מהירות בפיטס.

Ducati Panigale V2 2025 13Ducati Panigale V2 2025 13Preview
Ducati Panigale V2 2025 14Ducati Panigale V2 2025 14Preview
Ducati Panigale V2 2025 15Ducati Panigale V2 2025 15Preview
Ducati Panigale V2 2025 16Ducati Panigale V2 2025 16Preview
Ducati Panigale V2 2025 17Ducati Panigale V2 2025 17Preview
Ducati Panigale V2 2025 12Ducati Panigale V2 2025 12Preview
Ducati Panigale V2 2025 11Ducati Panigale V2 2025 11Preview
Ducati Panigale V2 2025 10Ducati Panigale V2 2025 10Preview
Ducati Panigale V2 2025 08Ducati Panigale V2 2025 08Preview
Ducati Panigale V2 2025 09Ducati Panigale V2 2025 09Preview
פאניגאלה V2פאניגאלה V2Preview
Ducati Panigale V2 2025 02Ducati Panigale V2 2025 02Preview
Ducati Panigale V2 2025 03Ducati Panigale V2 2025 03Preview
דוקאטי פאניגאלה V2דוקאטי פאניגאלה V2Preview
Ducati Panigale V2 2025 05Ducati Panigale V2 2025 05Preview
Ducati Panigale V2 2025 06Ducati Panigale V2 2025 06Preview
Ducati Panigale V2 2025 07Ducati Panigale V2 2025 07Preview
Ducati Panigale V2 2025 18Ducati Panigale V2 2025 18Preview

דוקאטי דוקאטי פאניגאלה V2 ליגל פאניגאלה V2 פאניגאלה V2S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד