אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק בישראל

דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק בישראל

דוקאטי אייקון דארק שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה מגיע לישראל. המטרה? להרחיב את קהל הרוכבים של דוקאטי. המחיר 59,803 שקלים

דור אבן כץ 01/06/2020

דגמים חדשים שמופיעים אחרי תקופת הקורונה הם סימן חי לחזרה לשגרה. בדוקאטי משחררים גרסת סקרמבלר חדשה הנקראת ‘סקרמבלר אייקון דארק’ ועיקריה מתרכזים בעיצוב.

מדובר בגרסה החולקת את אותו בסיס כמו האייקון הקיים. כלומר,  מנוע וי-טווין בנפח 803 סמ”ק המספק 73 כ”ס ב-8,250 סל”ד ומומנט של 6.8 קג”מ ב-5,750 סל”ד ובולמי קאיאבה מלפנים ומאחור. מערכת הבלימה בעלת דיסק קדמי יחיד בקוטר 330 מ”מ ודיסק אחורי יחיד בקוטר 245 מ”מ עם ABS להטיה תוצרת ‘בוש’ כסטנדרט.

גרסת הדארק נבדלת מהאייקון הרגיל בהיותה סקרמבלר מינימילסטי אך מגיעה עם קטלוג אבזור אופציונאלי רחב ומסך תצוגה LCD אינפורמטיבי. מה שהופך את האייקון הזה ל”דארק” היא צביעה חדשה וכהה, נגיעות אפורות במערכת הפליטה, ריפוד כיסא חדש ומיכל בצורת טיפה. בשונה משאר משפחת הסקרמבלר, הדארק קיבל פנס חזית ייחודי, חיפויי מיכל דלק, מגן אגזוז, מנופים ורגליות בסגנון “אפל”.


 

האיקון דארק מצטרף אל היצע הדגמים ממשפחת הסקרמבלר המאופיינים בגלגל קדמי 18 אינץ’ ואחורי 17 אינץ’. המושב הנמוך (80 ס”מ כסטנדרט עם אפשרות הנמכה), האפשרות לאופנוע מוגבל לדרגת רשיון A1, מערכת ה- ABS בהטיה ועיצוב הרטרו הכהה האופנתי מסמנים שדוקאטי מכוונים ללב הקהל הנכנס או חוזר לעולם האופנוענות.

מחירו של האייקון דארק החדש בישראל נקבע על 59,803 ₪ ללא הוצאות רישוי. מרווח הטיפולים לדארק עומד על 12,000 ק”מ ובדיקת מרווח שסתומים כל 24,000 ק”מ.

דוקאטי סקרמבלר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד