אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי סופרספורט – רגיעה איטלקית
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי סופרספורט – רגיעה איטלקית
דוקאטי סופרספורט

דוקאטי סופרספורט – רגיעה איטלקית

משפחת הסופרספורט של דוקאטי חוזרת, גלגול רביעי

אריאל אלסיבוני 05/10/2016

דוקאטי סופרספורט נחשף בתערוכת קלן הנערכת בימים אלו. זו לא הפתעה, סיפרנו לכם עליו ועל החשיפה המתוכננת לפני כמה ימים.

הדור החדש של הסופרספורט אמור לפנות לקהל ספורטיבי בוגר יותר, שרוצה את היכולת האיטלקית המשובחת בכביש המפותל אבל דורש גם נוחות ביום-יום. אתם יודעים כאלה שאין להם לא גב ולא כסף בשביל לזוז על פאניגלה.

דוקאטי סופרספורט

 


דוקאטי סופרספורט משתמש, במנוע הטסטסטרטה בנפח 937 סמ”ק ומפיק 113 כ”ס ב-9,000 סל”ד ולמרות שהוא נשמע מוכר – דוקאטי מספרים שלמעלה מ-80 אחוז מהמנוע חדש לחלוטין.

עוד הם מספרים, שעיקר הדגש הושם על נוחות ושימושיות ושלמעלה משמונים אחוז (מוטיב חוזר?) מהמומנט זמינים כבר מתחת ל-3000 סל”ד. דוקאטי גם מזכירים שיש כאן שלוש מפות הצתה שונות – כאלו שיתאימו לכל רוכב ולכל כביש או אירוע. גם ה-ABS של בוש ומערכת בקרת המשיכה בעלת שמונה המצבים של דוקאטי, יגרמו לרוכבים להרגיש עליו בנוח.

דוקאטי סופרספורט

 

 

מבט בתמונות ובמפרט מגלה שאלו לא רק הצהרות, המושב נראה נוח ולא מציג מדרגה קיצונית למורכב, הרגליות נמוכות יחסית והכידון גבוה. המשקף הקדמי מתכוונן גם הוא.

הסופרספורט הבסיסי מקבל מזלג הפוך של מרזוקי מלפנים (41 מ”מ מתכוונן מלא) ובולם זקס אחורי (עם כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה). הסופרספורט S מקבל מתלים של אולינס – מתכווננים במלואם – עם מזלג בקוטר 48 מ”מ. נוחות או לא נוחות, זה עדיין דוקאטי. שתי הגרסאות מצוידות במערכת בלימה של ברמבו עם קליפרים רדיאלים מלפנים.

דוקאטי סופרספורט

 

אז הפירוש של דוקאטי לאופנוע ספורטיבי שמתאים לשימוש יום-יומי הוצג. המחירים אמורים להיות אטרקטיבים יחסית לדגמי הכביש הספורטיבים של החברה. בלי שום קשר, אנחנו צופים שנראה עוד גרסאות מנוע למשפחת הסופרספורט החדשה בקרוב.

 

 

 

 

דוקאטי סופרספורט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד