אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי סופרלג’רה – אקזוטיקה עילית בייצור מצומצם
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי סופרלג’רה – אקזוטיקה עילית בייצור מצומצם
דוקאטי סופרלג'רה

דוקאטי סופרלג’רה – אקזוטיקה עילית בייצור מצומצם

דוקאטי פותחים את התערוכה הביתית שלהם עם הפגזה סופר-דופר-ספורטיבית

אריאל אלסיבוני 07/11/2016

דוקאטי מגיעה לתערוכת מילאנו, תערוכת הבית מבחינתה, עם כמה דגמים כשבראשם עומד ללא ספק, האופנוע הזה. דוקאטי סופרלג’רה, שכיאה לשמו מתהדר בנתון משקל זעום.

הדרך לנתון המשקל, 156 ק”ג יבש, עובר דרך הרבה סיבי-פחם. השלדה, הזרוע האחורית, הגלגללים והפיירינג עשויים כולם קרבון – הופכים את האופנוע הזה לקל ביותר מסוגו. דוקאטי טוענים שהשלדה של הסופרלגרה קלה מזו של הפאניגלה בלא פחות מ-40 אחוזים.

דוקאטי סופרלג'רה
הכול קרבון…

 

יש גם מנוע, הטווין המוכר בנפח 1,285 סמ”ק, קיבל מכלולים פנימיים קלים יותר (חלקם עשויים טיטניום) ומערכת פליטה שנראית כאילו הגיעה הישר מאליפות העולם בסופרבייק. התוצאה היא 215 כ”ס ב-11,000 סל”ד ומי שלא מסתפק בזה יוכל לרכוש “קיט מסלול” שמוסיף חמישה כוחות סוס ועוזר להיפטר מדברים מעיקים כמו מראות או רגלית צד.


 

החבילה האלקטרונית מקיפה כמובן וכוללת יחידת מדידה אינרציאלית  שמפקחת על פעולת בקרת המשיכה והבלימה. דוקאטי מציגים כאן גם מערכת בקרת זינוק (DPL) והאופנוע מאפשר גם צפייה וניתוח נתונים לאחר רכיבה.

סופר אקזוטיקה תגיע לישראל?
סופר אקזוטיקה תגיע לישראל?

 

כמובן שהמיתלים הם המשובחים שיש על המדף של אולינס כולל מזלג קליל בקוטר 43 מ”מ מלפנים ובולם TTX36 מאחור. הבלמים הם רכיבים שנראו כאילו שירדו מאופנוע סופרבייק, מונובלוקים איבו M50 של ברמבו (הקליפרים הכי קלים וחזקים שהחברה מייצרת) מלפנים עם דיסקים בקוטר 330 מ”מ.

דוקאטי סופרלג'רה
כן. רק אחד יגיע לישראל המחיר? כ-600,000 שקלים

 

השאלה שעולה לך בראש האם זה יגיע לארץ וכמה זה עומד לעלות. אז התשובה היא כן והרבה. יש הקצאה אחת לישראל במחיר של כ-600,000 שקלים. ואנחנו רוצים סיבוב.

דוקאטי סופרלג'רה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד