אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי מציגה גרסת כביש קיצונית למולטיסטראדה V4
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי מציגה גרסת כביש קיצונית למולטיסטראדה V4
דוקאטי מולטיסטראדה V4 RS

דוקאטי מציגה גרסת כביש קיצונית למולטיסטראדה V4

משפחת המולטיסטראדה של דוקאטי ממשיכה להתרחב, כשהפעם מתווספת גרסת RS ספורטיבית קיצונית עם מנוע ומכלולים מהפאניגאלה V4

אופיר דואק 22/10/2023 צלם: יצרן

דוקאטי ממשיכה להרחיב את היצע דגמי האדוונצ’ר הנרחב שלה עם עוד ועוד גרסאות. לאחר שהציגה גרסת ראלי קרבית לדזרט X עבור מי שמחפשים אדוונצ’ר עם יכולת שטח גבוהה, הולכת דוקאטי לכיוון ההפוך ומציגה גרסת RS קיצונית לכביש למולטיסטראדה, עבור מי שמחפשים אופנוע אדוונצ’ר עם יכולת כביש ספורטיבית. בדוקאטי מגדירים זאת כטורינג עם אופי של סופרבייק, לא פחות. אגב, הבחירה מתיוג RS לגרסה הספורטיבית לא מקרי, ונועד ליצור קשר שיווקי לדגמי ה-RS של אאודי בעלת הבית.

חיצונית דוקאטי מולטיסטראדה V4 RS נבדל משלל אחיו למשפחה לא רק בצביעת אדום לבן עם לוגו RS על מיכל הדלק, אלא גם בשימוש בשפע חלקי גוף מסיבי פחמן בהם “מקור” קדמי, כנף קדמית ומגידני ידיים. אליהם מצטרפים מסגרת מושב עשויה מטיטניום החוסכת 2.5 ק”ג, כשאפילו ידיות האחיזה למורכב עשויות ב-RS פולימר כדי לחסוך עוד כמה גרמים. את הלוק הרייסרי משלימים חישוקי מרקסיני מאלומיניום בקוטר 17 אינץ’ מלפנים ומאחור לעומת 19 אינץ’ במולטיסטראדה הרגיל, מה שהביא לחיסכון של עוד 2.7 ק”ג בהשוואה לחישוקים של מולטיסטראדה V4 S, כשהם עוטים צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה, שהם כמעט סליקס חוקיים לכביש.

אבל לא מדובר רק בחבילת אבזור, קוסמטיקה ודיאטה. בדוקאטי הלכו צעד אחד קדימה ובהתאם להצהרה שלהם על “לב של אופנוע סופרבייק” דאגו להחליף במולטיסטראדה RS גם את המנוע. מנוע הטסטה-סטרטה בנפח 1,158 סמ”ק הוחלף במנוע ה-V4 דסמוסדיצ’י בנפח 1,103 סמ”ק של הפאניגאלה V4 שהוא בעל אופי רייסרי יותר ממנוע המוכר של המולטיסטראדה V4. המנוע של ה-RS מספק 180 כ”ס, פחות מאשר בפאניגאלה אך 10 כ”ס יותר מאשר במולטיסטראדה V4, כאשר הם מתקבלים ב-12,250 סל”ד. המומנט לעומת זאת הצטמק מ-12.7 ל-12 קג”מ המתקבלים ב-9,500 סל”ד. מצמד יבש ודוד פליטה אחורי של אקרפוביץ’ כסטנדרט משלימים את המפרט הספורטיבי של מערכת ההנעה.


 

גם מפרט השלדה השתדרג בהתאם ליעוד הספורטיבי. זווית ההגוי שונה מ-24.5 ל-25.75 מעלות, גאומטריה דומה לזו של גרסת הפייקס פיק. מערכת המתלים השתדרגה למזלג ובולם אחורי של אוהלינס מסדרת Smart EC 2.0 בעלי שליטה אלקטרונית, בדומה למתלים של גרסת הפייקספיק. מערכת הבלימה לעומת זאת זהה לזו של הפאניגאלה V4 S וכוללת דיסקים בקוטר 330 מ”מ מלפנים
עם קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מתוצרת ברמבו. לבסוף, סוללת ליתיום קלה במקום במצבר סטנדרטי עוזרת לחסוך עוד 3 ק”ג נוספים.

מחירו של דוקאטי מולטיסטראדה V4 RS טרם פורסם, אך הוא צפוי להיות גבוהה מזה של גרסת הפייקס פיק שנחשבה עד כה לספורטיבית ביותר בהיצע. בהתאם למיצובו כדגם הכי הכי במשפחה, יגיע ה-RS עם כל מערכות העזר האלקטרוניות, כולל חבילת הרדאר הכוללת בקרת שיוט אקטיבית והתרעה על תנועה בשטחים מתים.

Multistrada RS 17Multistrada RS 17Preview
Multistrada RS 09Multistrada RS 09Preview
Multistrada RS 15Multistrada RS 15Preview
Multistrada RS 16Multistrada RS 16Preview
Multistrada RS 08Multistrada RS 08Preview
Multistrada RS 10Multistrada RS 10Preview
Multistrada RS 11Multistrada RS 11Preview
Multistrada RS 03Multistrada RS 03Preview
Multistrada RS 12Multistrada RS 12Preview
Multistrada RS 13Multistrada RS 13Preview
Multistrada RS 14Multistrada RS 14Preview
Multistrada RS 04Multistrada RS 04Preview
דוקאטי מולטיסטראדה V4 RSדוקאטי מולטיסטראדה V4 RSPreview
Multistrada RS 02Multistrada RS 02Preview
Multistrada RS 05Multistrada RS 05Preview
Multistrada RS 06Multistrada RS 06Preview
Multistrada RS 07Multistrada RS 07Preview

אדוונצ'ר כביש דוקאטי דוקאטי מולטיסטראדה V4 RS דוקרטי מולטיסטראדה מולטיסטראדה V4 RS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד