אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוכס על: ק.ט.מ מציגה את 1390 סופר דיוק R
ראשי » דו-גלגלי » דוכס על: ק.ט.מ מציגה את 1390 סופר דיוק R
ק.ט.מ 1390 סופר דיוק R

דוכס על: ק.ט.מ מציגה את 1390 סופר דיוק R

ק.ט.מ חושפת את הדגם הבכיר החדש במשפחת הנייקדים הספורטיביים שלה עם עיצוב ראדיקלי ומנוע מוגדל המספק 190 כ"ס

אופיר דואק 03/12/2023 צלם: יצרן

הבשורה העיקרית של ק.ט.מ בתערוכת מילאנו האחרונה הייתה 990 דיוק חדש, קרבי וחזק מאי פעם. אלא שבק.ט.מ לא נתנו ל-990 דיוק יותר מידי ימי חסד כדגם העדכני ביותר במשפחת הנייקדים הספורטיביים האוסטרית, ובסוף השבוע חשפו את דגם העל החדש המשפחה: 1390 סופר דיוק R.

העיצוב ממשיך את הקו הראדיקלי שהוצג ב-990 דיוק, עם ארבע יחידות תאורת יום היוצרים צורת מחומש עם צמד יחידות תאורת LED ראשיות במרכזו, כאשר יחד עם מסיכת החזית הזעירה הם קלים ב-700 גרם מהחזית של ה-1290 סופר דיוק. משטחי הגוף מאופיינים בקווים חדים זוויתיים וצמד הצביעות בכתום או שחור עם גרפיקה מינימליסטית. מיכל הדלק חדש גם הוא ומציע נפחה של 17.5 ליטר, תוספת של 1.5 ליטר לעומת הדגם היוצא.

כמו במקרה של ה-990, גם ק.ט.מ  1390 סופר דיוק R קיבל הגדלת נפח כדי להתמודד עם תקנות זיהום האוויר ההולכות ומחמירות, כשעל הדרך ייכלה ק.ט.מ להרים עוד יותר את רף הביצועים לרמות שטרם נראו באופנוע הנייקד שלה. מנוע הוי-טווין בנפח 1,301 סמ”ק הוגדל לנפח של 1,350 סמ”ק על ידי  הגדלת מהלך הבוכנה מ-108 ל-110 מ”מ. בק.ט.מ ניצלו את ההזדמנות גם כדי להוסיף גלי זיזים חדשים ומערכת תזמון שסתומים משתנה, כאשר ישנה גם תיבת אוויר חדשה ומוגדלת וניהול מנוע מעודכן. התוצאה היא הספק מרבי שקפץ מ-180 ל-190 כ”ס המתקבלים ב-10,000 סל”ד, לצד מומנט מרבי שעלה ב-0.8 קג”מ ל-14.8 קג”מ בסך הכל המתקבלים ב-8,000 סל”ד – 1,000 סל”ד גבוה מאשר במנוע הקודם.


 

 

השלדה דומה לזו של הדגם היוצא אך היא קיבלה מספר חיזוקים וזרוע אחורית חד צידית מעט שונה. תפריט המתלים הסטנדרטי כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 48 מ”מ עם קרטרידג’ פתוח ובולם אחורי, שניהם מסדרת APEX של WP ועם אפשריות כוונון מלאות. מערכת הבלימה גם היא תואמת ליעוד הספורטיבי וכוללת קאליפרים רדיאליים מסדרת Stylma של ברמבו.

ק.ט.מ 1390 סופר דיוק R יוצע גם בגרסת ה-EVO שמקבלת את הדור האחרון של מתלי WP מסדרת SAT, הכוללת טכנולוגיית שיכוך משתנה חצי אקטיבית המבוססת על שסתומים מגנטיים לשינוי רמת השיכוך של המזלג והבולם. לבולמים שלושה מצבי פעולה לבחירה (נוחות, עיר, ספורט), כאשר בתוספת תשלום ניתן להוסיף עוד שני מצבים נוספים: מצב מסלול לפעולה ספורטיבית עוד ותר ומצב אישי המאפשר שליטה עצמאית על מאפייני הכיול עם 8 רמות שונות בתוספת מנגנון מניעה לצלילת החרטום ובקרת זינוק.

KTM SuperDuke 1390 14KTM SuperDuke 1390 14Preview
KTM SuperDuke 1390 12KTM SuperDuke 1390 12Preview
KTM SuperDuke 1390 01KTM SuperDuke 1390 01Preview
KTM SuperDuke 1390 02KTM SuperDuke 1390 02Preview
KTM SuperDuke 1390 03KTM SuperDuke 1390 03Preview
KTM SuperDuke 1390 04KTM SuperDuke 1390 04Preview
KTM SuperDuke 1390 05KTM SuperDuke 1390 05Preview
KTM SuperDuke 1390 06KTM SuperDuke 1390 06Preview
KTM SuperDuke 1390 07KTM SuperDuke 1390 07Preview
KTM SuperDuke 1390 08KTM SuperDuke 1390 08Preview
KTM SuperDuke 1390 09KTM SuperDuke 1390 09Preview
KTM SuperDuke 1390 10KTM SuperDuke 1390 10Preview
KTM SuperDuke 1390 11KTM SuperDuke 1390 11Preview
KTM SuperDuke 1390 13KTM SuperDuke 1390 13Preview
KTM SuperDuke 1390 15KTM SuperDuke 1390 15Preview
KTM SuperDuke 1390 16KTM SuperDuke 1390 16Preview
KTM SuperDuke 1390 17KTM SuperDuke 1390 17Preview
ק.ט.מ 1390 סופר דיוק Rק.ט.מ 1390 סופר דיוק RPreview

1390 סופר דיוק R סופר דיוק R ק.ט.מ ק.ט.מ 1390 סופר דיוק R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד