אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
7 דברים שצריך לדעת על למבורגיני אוונטאדור S
ראשי » חדשות » 7 דברים שצריך לדעת על למבורגיני אוונטאדור S

7 דברים שצריך לדעת על למבורגיני אוונטאדור S

למבורגיני מחדשים את האוונטדור וה-V12 האטמוספרי שבה, זה מה שצריך לדעת

דין אפפל 21/12/2016

1. 740 כ”ס

ליתר דיוק עוד 40 כ״ס מאותו מנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטר, שמעלים את ההספק ל-740 כ״ס. התוספת להספק הגיעה בעקבות אגזוז חדש (שגם קל יותר ב-20% מהקודם), וגם בעזרת שינוי למערכת התזמון המשתנה של הסתומים וסעפת היניקה משתנה. בזכותם, אגב, תוכלו להנות מה-V12 כל הדרך עד למנתק ב-8,500 סל״ד. מצד שני המומנט לא השתנה ונשאר על 70.4 קג״מ ב-5,500 סל״ד.

למבורגיני אוונטאדור S
לוח השעונים מגרסת ה-SV

 

 


2. 31 מטרים

כן, תיבת ה-ISR החד-מצמדית שהוצגה עם האוונטאדור עוד ב-2011 עדיין איתנו. עם אותם שבעה הילוכים ואותה תחושת תפעול דמוית נהג חדש בכל העברת הילוך. אבל צחוק בצד, למבורגיני טוענים להעברות הילוכים מהירות מאוד – תוך 50 מילישניות. מבחינת שאר מכלולי ההינע היא עדכנה קלות. הצמיגים הוחלפו לדור החדש של פירלי פי-זירו והבלמים הם קארבון (400 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור) כסטנדרט. לפי למבו השילוב של שני הפריטים הללו עוזר למכונית להגיע מ-100 קמ״ש לעמידה מוחלטת, תוך 31 מטרים בלבד.

למבורגיני אוונטאדור S
עוד כוח, עוד עזרים אוירודינמים

 

3. 130 אחוז

זהו כנראה השינוי הגדול ביותר לעומת האוונטאדור הרגילה, כבר מהתמונות אפשר לראות, למבורגיני אוונטאדור S הרבה יותר אגרסיבית למראה. אז יש עוד פתחים למנוע לשיפור הקירור, הנשימה ותיעול האוויר סביבו ודרכו. יש פגוש קדמי חדש עם פתחים מוגדלים לשיפור קירור הבלמים וספליטר נמוך יותר שמגביר את הצמדת החרטום לכביש ב-130%. מאחור יש דיפיוזר חדש ואגרסיבי יותר וכנף נפתחת עם 3 מצבים – בהתאם למהירות והניהול שבחר הנהג (כביש, ספורט או מסלול) – ביחד הם משפרים את ההצמדה ב-50%.

 

4. ארבעה גלגלים

מערכת הנעה כפולה כבר הפכה לחלק מה-DNA של המותג, אבל למבורגיני אוונטאדור S היא המכונית הראשונה של למבו עם מערכת היגוי לכל הגלגלים. זה אומר שבמהירויות נמוכות עד בינוניות (למבורגיני לא מפרטים כרגע) הגלגלים האחוריים יפנו לכיוון הפוך מהקדמיים (בכמה מעלות בודדות) ויקנו לה תחושה זריזה יותר. מנגד, במהירויות גבוהות הגלגלים האחוריים יפנו באותו הכיוון כמו הקדמיים (שוב, בכמה מעלות בודדות) ויעזרו לשמור על תחושה יציבה יותר.

למבורגיני אוונטאדור
למבורגיני מקמצת בפרטים, אבל למי אכפת…

 

5. שלושה מצבים

בלמבורגיני הכול צריך להיות מוגזם ובטח אם זו למבורגיני אוונטאדור S חדשה ועדכנית. זה נכון למראה, לצליל וגם לתא הנוסעים כמובן. אז בשביל לשדרג אותו הוחלף לוח המחוונים לזה שנמצא בגרסת ה-SV, עם תצוגות שמשתנות בהתאם לבורר מצבי הנהיגה: כביש, ספורט ומסלול.

 

 

6. 90 אחוז

שלושת מצבי הנהיגה המוכרים מאפשר לנהג לבחור בין כביש (מצב המציע נוחות מקסימלית), ספורט (מצב שנותן דגש לנהיגה ספורטיבית ולהנעה האחורית עם עד 90 אחוז מהמומנט בגלגלים האחוריים) ומסלול עושה בדיוק מה שאתה חושב שהוא עושה (מאפשר ניצול מקסימאלי של היכולות מסביב למסלול מירוצים). מעבר לשלושת מצבי הנהיגה המוזכרים מקבלת ה-S מצב אופציונאלי חדש, מצב “אגו”, המאפשר לנהג להתאים פרמטרים שונים לפי מצב רוחו.

 

7. 350 קמ”ש

למבורגיני אוונטדור S תעלה ללקוח אירופאי 281,555 יורו. לא מעט כסף מנגד אותו לקוח יוכל להאיץ ל-100 קמ”ש תוך 2.9 שניות, ל-200 קמ”ש תוך 8.8 שניות ול-300 קמ”ש תוך 24.2 שניות. יחד עם 350 קמ”ש מירביים אפשר להגיד שיש לאוונטדור ביצועים נאים למדי.

אוונטדור למבורגיני
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד