אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
7 דברים שצריך לדעת על למבורגיני אוונטאדור S
ראשי » חדשות » 7 דברים שצריך לדעת על למבורגיני אוונטאדור S

7 דברים שצריך לדעת על למבורגיני אוונטאדור S

למבורגיני מחדשים את האוונטדור וה-V12 האטמוספרי שבה, זה מה שצריך לדעת

דין אפפל 21/12/2016

1. 740 כ”ס

ליתר דיוק עוד 40 כ״ס מאותו מנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטר, שמעלים את ההספק ל-740 כ״ס. התוספת להספק הגיעה בעקבות אגזוז חדש (שגם קל יותר ב-20% מהקודם), וגם בעזרת שינוי למערכת התזמון המשתנה של הסתומים וסעפת היניקה משתנה. בזכותם, אגב, תוכלו להנות מה-V12 כל הדרך עד למנתק ב-8,500 סל״ד. מצד שני המומנט לא השתנה ונשאר על 70.4 קג״מ ב-5,500 סל״ד.

למבורגיני אוונטאדור S
לוח השעונים מגרסת ה-SV

 

 


2. 31 מטרים

כן, תיבת ה-ISR החד-מצמדית שהוצגה עם האוונטאדור עוד ב-2011 עדיין איתנו. עם אותם שבעה הילוכים ואותה תחושת תפעול דמוית נהג חדש בכל העברת הילוך. אבל צחוק בצד, למבורגיני טוענים להעברות הילוכים מהירות מאוד – תוך 50 מילישניות. מבחינת שאר מכלולי ההינע היא עדכנה קלות. הצמיגים הוחלפו לדור החדש של פירלי פי-זירו והבלמים הם קארבון (400 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור) כסטנדרט. לפי למבו השילוב של שני הפריטים הללו עוזר למכונית להגיע מ-100 קמ״ש לעמידה מוחלטת, תוך 31 מטרים בלבד.

למבורגיני אוונטאדור S
עוד כוח, עוד עזרים אוירודינמים

 

3. 130 אחוז

זהו כנראה השינוי הגדול ביותר לעומת האוונטאדור הרגילה, כבר מהתמונות אפשר לראות, למבורגיני אוונטאדור S הרבה יותר אגרסיבית למראה. אז יש עוד פתחים למנוע לשיפור הקירור, הנשימה ותיעול האוויר סביבו ודרכו. יש פגוש קדמי חדש עם פתחים מוגדלים לשיפור קירור הבלמים וספליטר נמוך יותר שמגביר את הצמדת החרטום לכביש ב-130%. מאחור יש דיפיוזר חדש ואגרסיבי יותר וכנף נפתחת עם 3 מצבים – בהתאם למהירות והניהול שבחר הנהג (כביש, ספורט או מסלול) – ביחד הם משפרים את ההצמדה ב-50%.

 

4. ארבעה גלגלים

מערכת הנעה כפולה כבר הפכה לחלק מה-DNA של המותג, אבל למבורגיני אוונטאדור S היא המכונית הראשונה של למבו עם מערכת היגוי לכל הגלגלים. זה אומר שבמהירויות נמוכות עד בינוניות (למבורגיני לא מפרטים כרגע) הגלגלים האחוריים יפנו לכיוון הפוך מהקדמיים (בכמה מעלות בודדות) ויקנו לה תחושה זריזה יותר. מנגד, במהירויות גבוהות הגלגלים האחוריים יפנו באותו הכיוון כמו הקדמיים (שוב, בכמה מעלות בודדות) ויעזרו לשמור על תחושה יציבה יותר.

למבורגיני אוונטאדור
למבורגיני מקמצת בפרטים, אבל למי אכפת…

 

5. שלושה מצבים

בלמבורגיני הכול צריך להיות מוגזם ובטח אם זו למבורגיני אוונטאדור S חדשה ועדכנית. זה נכון למראה, לצליל וגם לתא הנוסעים כמובן. אז בשביל לשדרג אותו הוחלף לוח המחוונים לזה שנמצא בגרסת ה-SV, עם תצוגות שמשתנות בהתאם לבורר מצבי הנהיגה: כביש, ספורט ומסלול.

 

 

6. 90 אחוז

שלושת מצבי הנהיגה המוכרים מאפשר לנהג לבחור בין כביש (מצב המציע נוחות מקסימלית), ספורט (מצב שנותן דגש לנהיגה ספורטיבית ולהנעה האחורית עם עד 90 אחוז מהמומנט בגלגלים האחוריים) ומסלול עושה בדיוק מה שאתה חושב שהוא עושה (מאפשר ניצול מקסימאלי של היכולות מסביב למסלול מירוצים). מעבר לשלושת מצבי הנהיגה המוזכרים מקבלת ה-S מצב אופציונאלי חדש, מצב “אגו”, המאפשר לנהג להתאים פרמטרים שונים לפי מצב רוחו.

 

7. 350 קמ”ש

למבורגיני אוונטדור S תעלה ללקוח אירופאי 281,555 יורו. לא מעט כסף מנגד אותו לקוח יוכל להאיץ ל-100 קמ”ש תוך 2.9 שניות, ל-200 קמ”ש תוך 8.8 שניות ול-300 קמ”ש תוך 24.2 שניות. יחד עם 350 קמ”ש מירביים אפשר להגיד שיש לאוונטדור ביצועים נאים למדי.

אוונטדור למבורגיני
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד