אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
גם האוסטרלים מכינים פורד ראפטור משל עצמם – עם מנוע דיזל?!
ראשי » חדשות » גם האוסטרלים מכינים פורד ראפטור משל עצמם – עם מנוע דיזל?!
פורד ראפטור

גם האוסטרלים מכינים פורד ראפטור משל עצמם – עם מנוע דיזל?!

פורד אוסטרליה כבר הודיעה שהיא עובדת על ראפטור משלה, אבל הפרטים החדשים בהחלט מטרידים (או שלא?)

בן חסון 03/10/2017

כנראה שההצלחה של פורד ראפטור האמריקאי לא אפשרה לאוסטרלים, שבעצמם חובבי טנדרים לא קטנים (ותופעת ה’יוט’ שם זה נושא לכתבה שלמה…), לשבת בשקט ולא להגיב. אז האוסטרלים רוצים גם, רק שלהם אין פורד F150 כמו לאמריקנים – מה עושים? מתחילים לתכנן אחד משל עצמכם, כמובן. לשם כך נבחר פורד ריינג’ר, טנדר בינוני המבוסס על מאזדה BT50, ועל הבסיס שלו תציג החטיבה האוסטרלית של פורד את הפרשנות שלה לשם ראפטור, מתישהו בשנת 2018.

הרעיון דומה בתפישה – לקחת טנדר מן השורה ולהפוך אותה למכונת שטח מושחזת טורפת שבילים שיכולה לאכול הכל, ברוח משאיות ה”טרופי טראק”, רק בקטן וסדרתי יותר. בפורד לא מפרטים הרבה בשלב זה, אבל בדומה לראפטור המוכר אנחנו צופים לסט בולמים וקפיצים שיכולים לעמוד בהתעללות רצינית, צמיגי שטח ראויים, עיצוב חיצוני בעל חזות מאיימת וכמובן – מנוע חזק שיזיז את העסק קדימה, ומהר.

פורד ראפטור
האוסטרלים רוצים גם? מצוין!

 

 


דווקא פה נכונה לנו הפתעה – תחילה חשבו שפורד תתאים גרסה של מנוע ה-3.5 ל’ V6 שנמצא ב-F150 ראפטור לחזית הריינג’ר, אבל השמועות אומרות שהראפטור הקטן יעשה שימוש דווקא במנוע טורבו-דיזל!. בפורד לא ילכו על מנוע ה-3.2 ל’ (5 ציל’, דיזל) שיש בריינג’ר היום, כנראה משיקולים של הפחתת משקל מהחזית. במקום זאת, אם השמועות נכונות, בחזית יהיה מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ל’ שיפיק למעלה מ-200 כ”ס וישודך לתיבה אוטומטית עם 10 הילוכים.

בכל מקרה, ועד שהגרסה הסדרתית תוצג רשמית, בפורד כבר שחררו טיזר מנסיעות המבחן שלהם עם הבייבי-ראפטור – היישר מהאאוטבק האוסטרלי. דיזל או לא, זה נראה מבטיח:

פורד פורד ראפטור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד