אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
גם בסין רוצים מפלצת 6X6
ראשי » חדשות » גם בסין רוצים מפלצת 6X6

גם בסין רוצים מפלצת 6X6

טנדרים בתצורת 6X6 הם מהדברים המדליקים שקיימים בשטח, והסינים לא מתכוונים להשאיר את הזירה למפלצות האמריקאיות ולמרצדס G קלאס

דין אפפל 24/04/2023 צלם: יצרן

לרוב המחשבה על טנדר מקושרת לנו עם ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות והטנדרים המגודלים והבלתי מוגבלים. גם ליפניים כידוע יש נציגות חזקה בשוק הטנדרים המעט יותר צנועים במידותיהם, שבכלל מיוצרים בתאילנד. הסינים פוזלים גם הם לשוק הטנדרים ואחד הנסיונות המעניינים שלהם נראה בתערוכת שנגחאי.

לטנדר שלפניכם קוראים קאנון סייבר פיקאפ (Cannon CyberP!ckup), כן עם הסימן קריאה בשם הלועזי שלו. בכל מקרה, מדובר במפלצת משושת הגלגלים שהיא כרגע בגדר רכב תצוגה שנולד ממיזם של גרייט וול בשיתוף חברת צ׳וואג׳ינג מוטורס. את הבסיס למפלצת מספק הטנדר שנהאי קאנון של חברת גרייט וול, שקיבל סרן נוסף מאחור יחד עם הגבהה מסיבית לכל המרכב היושב על גלגלי 18 אינץ וצמיגי שטח בשרניים בקוטר 33 אינץ.

אם המתכון הזה זה נשמע לכם מוכר אתם לא טועים. היו פה ושם כמה רכבי 6X6 שהגיעו לייצור סדרתי כאשר המפורסם שבהם הוא G קלאס AMG של מרצדס שנמכר גם כיום, זאת לצד אי אילו מפלצות 6X6 של סדנאות מתמחות על בסיס טנדרים אמריקאים. הטנדר הסיני מציע מערכת הנעה מודרנית יותר מזאת של המרצדס.




במקום סתם V8 מוגדש לסייבר פיקאפ יש יחידת הנעה היברידית נטענת המשלבת מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר לצד מנוע חשמלי, שיחד מפיקים 510 כ״ס ו-76.5 קג״מ. בנוסף יש לו טווח כל-חשמלי של 50 ק״מ ולא פחות וחמישה נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וזה כל המידע הטכני שמפרסמת גרייט וול. לגבי המראה, תשפטו אתם מאיזה רכבים אחרים הושאלו סממני העיצוב (לדעתו שילוב של ראם 1500 עם שבכה בסגנון לינקולן) אבל דלת הארגז האחורית שנפתחת לצדדים בחלוקה של 60:40 עוד לא ראינו בטנדר אחר.


 

על פניו מדובר כאמור בקונספט, אבל כבר ישנת ברשת שמועות שמסתובבים כמה טנדרים כאלו עם כיסוי הסוואה וכמו-כן שכבר הוא קיבל תקינה בסין. בהתחשב בקצב הפיתוח המהיר של הסינים לא נתפלא שבקרוב נראה גרסה סדרתית, אבל לא נראה שבעלי ה-G קלאס 6X6 בדובאי צריכים לחשוש כרגע למעמדם בדיונה.

6X6 גרייט וול סייבר פיקאפ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד