אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ג’יימס מאי: עוד מעט אני וקלארקסון כבר נהיה זקנים מדי בשביל זה
ראשי » חדשות » ג’יימס מאי: עוד מעט אני וקלארקסון כבר נהיה זקנים מדי בשביל זה

ג’יימס מאי: עוד מעט אני וקלארקסון כבר נהיה זקנים מדי בשביל זה

לדברי לו ולקלארקסון נותרו רק עוד כמה שנים על המסך - "צריך לדעת מתי לפרוש"

אריאל אלסיבוני 10/12/2016

הם מתנהגים אולי כמו ילדים על המסך אבל השלישייה הבריטית האהובה מכילה בתוכה שני גברים מבוגרים למדי. גם האמונד לא בדיוק ילד. קלארקסון ומאי, בני 53 ו-56 בהתאמה, וכנראה שניהם לא רואים את עצמם ממשיכים לעשות תוכניות רכב אל תוך שנות ה-60 שלהם.

בראיון שנערך עם מאי הוא ציין כי התוכנית החדשה לא תמשיך עם הרכב המגישים הזה לנצח ושהוא בהחלט חושב שעוד חמש שנים הוא יפרוש. השלושה חתומים עם אמאזון על חוזה להגשת שלוש העונות הקרובות של הגרנד-טור עם שנים-עשר פרקים לכל עונה.

אני לא עומד ככה בדרך כלל, נתפס לי הגב...
אני לא עומד ככה בדרך כלל, נתפס לי הגב…

 

מאי הוסיף כי: “עוד מעט נהיה חייבים להודות שאנחנו זקנים מדי בשביל זה. האמונד צעיר יחסית (46) ודואג לעצמו אבל אני וג’רמי לא. ג’רמי תשוש במיוחד, וגם אצלי מתחילה להתעורר ההרגשה הזו, אני מנסה להילחם בה. אבל בסופו של דבר צריך לדעת מתי לפרוש. אני לא מחכה לכלום ולא תלוי בשום דבר בסופו של דבר אני ארצה שמישהו אחר יעשה את העבודה הזו”.


אם רואים את ההשפעה ההרסנית של עזיבת השלושה על טופ-גיר, אפשר להניח בצורה די בטוחה, שאם הם יחליטו לפרוש בשנים הקרובות, דה גרנד-טור תעלם מהמסך. וכדאי לזכור שלגרנד-טור יש וותק של ארבעה פרקים בזמן שה-BBC השיקה את טופ-גיר לראשונה, ב-1977.

הנה האנשים מבית האבות באים לקחת אותנו...
הנה האנשים מבית האבות באים לקחת אותנו…

 

בכל מקרה יש לנו עוד 32 פרקים להנות משלושת החבובות המוטוריות האלו. רק שיחזיקו מעמד…

ג'יימס מאי ג'רמי קלארקסון דה גרנד טור ריצ'רד האמונד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

תגובה אחת

  1. ג'ואי התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 14/12/2016 בשעה 09:10

    גמרו את הסוס וממחזרים את עצמם. רק התוכנית הראשונה הייתה באמת משעשעת ושווה צפייה.
    לדעתי גם לא ישרדו שלוש עונות.

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד