אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו X7 – יוצא לדרך
ראשי » חדשות » ב.מ.וו X7 – יוצא לדרך
ב.מ.וו X7

ב.מ.וו X7 – יוצא לדרך

ב.מ.וו חושפת באופן רשמי את רכב הפנאי הענק שלה, שמכוון היישר ל-GLS של מרצדס ולריינג'-רובר. חשיפה ראשונה

אריאל אלסיבוני 17/10/2018

ב.מ.וו X7 נחשף הלילה עם פרטים רשמיים. רכב הפנאי הגדול, אמור להתחרות בליגת-העל של רכבי הפנאי היוקרתיים, אלו שעמוסים בטכנולוגיה ופאר. המימדים לא פחות מאדירים, הוא ארוך יותר מסדרה 7 (סה”כ 5.1 מ’), גבוה יותר מ-X5 עם 1.8 מ’ ורחב כמעט כמו למבורגיני אוונטדור (2.0 מ’). זה רכב ענק (2.3 טון…), כזה שאמור לייצר נוכחות ברורה וגם להעניק מקום ונוחות לשבעה נוסעים לפי ב.מ.וו.

אחרי שנרגעים מגריל הכליות הגדול ביותר שייצרה ב.מ.וו אי-פעם, אפשר להביט בתמונות של תא הנוסעים. השפה העיצובית מוכרת מה-X5 עם הסידור הרב שכבתי של הדשבורד. עליו ניתן למצוא לוח שעונים דיגיטלי ומסך 12.3 אינץ’ מרכזי. ואם כבר מדברים על תא הנוסעים, כל שלושת שורות המושבים מתכוונות באופן חשמלי, כשב.מ.וו מציעה עד חמישה אזורים שונים לבקרת האקלים. יש גם שלושה חלונות בגג עם אופציה לגג זכוכית אחד אדיר ממדים. ובכלל, מהפרטים עולה הרושם, שב.מ.וו שמו ב-X7 הזה כל מה שהם יכולים, מפתחי ראדיאטור אקטיביים ועד  לדלתות בסגירה רכה.

ב.מ.וו X7 משתמש בארכיטקטורת השלדה של הדור הרביעי של ה-X5 וככזה אמור להציע יכולת משובחת בכביש וגם בשטח, לטענת החברה. יש כאן עצמות-עצה כפולות מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור, כשהמיתלים מבוססים על כריות אוויר גדולות ושיכוך נשלט אלקטרונית. ב.מ.וו יציעו כאן כאופציה גם היגוי אחורי ומוטות ייצוב אקטיביים. מי שיירצה להכניס את כל הפאר הזה לשטח ישמח לגלות על חבילת השטח שמוסיפה, בין השאר, אפשרות לבחירה בין ארבעה מצבי נהיגת-שטח שונים (עפר, שלג, סלעים וחול).

ב.מ.וו X7


 

רשימת האבזור אינסופית. וזו לא קלישאה, החל מחישוקי שנעים בין 20-22 אינץ’, דרך מערכת שמע עם 20 רמקולים ועד לזיגוג כפול לחלונות. יש גם כמובן את כל מערכות הבטיחות שב.מ.וו יודעת להציע וכן, יש גם כמה יחידות הנעה, כולן משודכות לתיבה אוטומטית בעלת שמונה יחסי-העברה, ששולחת את הכוח אל ארבעת הגלגלים באמצעות טכנולוגיית ההנעה הכפולה המוכרת של ב.מ.וו, ה-Xdrive.

ב.מ.וו X7

 

לפי החברה, כרגע מקבל ב.מ.וו X7 ארבעה מנועים – שני דיזל ושני בנזין. גרסת ה-40i תונע באמצעות מנוע ששת הציל’ המוגדש בנפח 3.0 ל’ של ב.מ.וו (340 כ”ס, 0-100 קמ”ש ב- 6.1 ש’). ה-50i תזנק ל-100 קמ”ש תוך 5.4 שניות בזכות מנוע ה-V8 מוגדש בנפח 4.4 ל’ שמפיק 462 כ”ס (ו-66 קג”מ החל מ-1,500 סל”ד). גרסת הדיזל הבסיסית תהיה ה-30d עם מנוע ששת הציל’ המוגדש בנפח 3.0 ל’ (265 כ”ס, 7 ש’) ואילו ה-50d עם ששת הציל’ רב-המגדשים המפיק 400 כ”ס ו-76 קג”מ תיחשב לבכירה כאן.

ב.מ.וו X7

 

ב.מ.וו X7 צפוי להיות מוצג לציבור הרחב בתערוכת לוס-אנג’לס הקרובה, וזה אומר משהו לגבי קהל היעד העיקרי שלו. לאירופה הוא צפוי להגיע ברבעון הראשון של 2019 כשאלינו הוא יגיע במהלך חודש אפריל.

P90326011_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326011_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
P90326028_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326028_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
P90326012_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326012_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
P90326019_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326019_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
P90326047_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326047_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
ב.מ.וו X7ב.מ.וו X7Preview
P90326053_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326053_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
ב.מ.וו X7ב.מ.וו X7Preview
P90326046_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326046_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
ב.מ.וו X7ב.מ.וו X7Preview
ב.מ.וו X7ב.מ.וו X7Preview
P90326049_highRes_the-first-ever-bmw-xP90326049_highRes_the-first-ever-bmw-xPreview
ב.מ.וו X7ב.מ.וו X7Preview

ב.מ.וו X7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד