אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו S1000 – השלישייה מתעדכנת
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו S1000 – השלישייה מתעדכנת
ב.מ.וו S1000

ב.מ.וו S1000 – השלישייה מתעדכנת

תערוכת קלן היא הזדמנות מעולה ליצרן המקומי להציג חידודים ועדכונים לשלושת מרובעי הצילנדרים

אלון (סקניה) סקיאנו 04/10/2016

ב.מ.וו S1000, סדרת הארבע-ציל’-בשורה של היצרן, על כל הטיותיה (S1000RR, S1000R ו-S1000XR)  מתעדכנת לכבוד שנת 2017.

יש שורה של שינויים מכאניים וקוסמטיים לכל דגם בסדרת ב.מ.וו S1000 כשכל הדגמים מותאמים לתקן EU4 החדש והנקי (חובה מ-2017). ה-R וה-XR מקבלים עוד כוח (בין השאר), ה-RR מסתפק בשינויים מינוריים. הנה עיקרי השינויים לפי דגם.

ב.מ.וו S1000
אין עשן בלי…

 

 


S1000RR

הסופרבייק של החברה ממשיך להימכר עם אותו ההספק (199 כ”ס) אך כעת עומד בתקן יורו 4. השינויים? ה-S1000RR מגיע כעת עם מערכת בקרת המשיכה הדינמית (שבעה מצבים וחיישני הטיה) כסטנדרט ועם מערכת ABS לפנייה – הנקראת אצל ב.מ.וו ABS PRO  – שאמורה לזהות הטיה ולמנוע נעילה של הגלגל גם במצבים אלו.

עוד שינויים משמעותיים? ישנה דוגמת צביעה חדשה (שחור/אפור) ודגמי 2017 של ה-S1000RR יגיעו כסטנדרט בתצורת סינגל-סיט, כשניתן יהיה להזמין, ללא תשלום, ‘חבילת נוסע’ (כלשון ב.מ.וו) שתגיע עם מושב מתאים ורגילות מורכב.

bmw-s1000rr-2bmw-s1000rr-2Preview
bmw-s1000rr-3bmw-s1000rr-3Preview
bmw-s1000rr-4bmw-s1000rr-4Preview
bmw-s1000rr-5bmw-s1000rr-5Preview

 

 

S1000R

לגירסת הנייקד, ה-R, כבר עידכונים רציניים יותר עם תוספת של 5 כ”ס להספק (יטפס ל-165 כ”ס). דיאטה קלה תשיל 2 ק”ג ממשקל האופנוע ומשתיק עשוי טיטניום חדש לאגזוז יגיע כסטנדרט ויעניק לו גם סאונד שיתאים ללוק השרירי של הבריון השכונתי. גם כאן תותקן מערכת ה- ABS Pro אך ורק כאופציה.

לגרסת ה-HP יהיו גם חישוקים קלים יותר ומערכת קוויק-שיפט להחלפת הילוכים (העלאה והורדה) ללא קלאץ’. ב.מ.וו לא מוותרים גם כאן על עדכוני צביעה וקסמטיקה כמו למשל שעון טמפרטורת סביבה (כי באמת איך רוכב אופנוע נייקד ללא פיירינג יידע אם הרוח שמכה בו היא בחום של 50 מעלות או 48?).

bmw-s1000rr-7bmw-s1000rr-7Preview
bmw-s1000rr-6bmw-s1000rr-6Preview
bmw-s1000rr-8bmw-s1000rr-8Preview
bmw-s1000rr-9bmw-s1000rr-9Preview

 

S1000XR

גם מנוע גירסת הטורינג, ה-XR, התחזק באותם חמישה סוסים. ולאלו שאוהבים להעמיס את האופנוע שלהם – המשקל המותר לנשיאה עולה ב-10 ק”ג ל-444 ק”ג תמימים של ציוד, זיווד, תוספות ורוכבים.

יש כאן גם ידיות חדשות ונוחות יותר ישנם ובנוסף לאלו גם עדכוני צביעה וקוסמטיקה, כמובן. וכמו בשאר הדגמים במשפחה הזו ניתן לקבל את ה-XR עם בקרת המשיכה הדינאמית ועם ה-ABS PRO בתוספת תשלום.

bmw-s1000rr-13bmw-s1000rr-13Preview
bmw-s1000rr-12bmw-s1000rr-12Preview
bmw-s1000rr-11bmw-s1000rr-11Preview
bmw-s1000rr-10bmw-s1000rr-10Preview

S1000R s1000rr S1000XR ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

2 תגובות

  1. בימר התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 05/10/2016 בשעה 09:13

    כבעלים של S1000R בציר 2014 האם יש טעם לשדרג לבציר 2017? האם תמורה של עוד 5 כ״ס ודיאטה של 2 ק״ג משתלמת?
    בכלל האם ידוע מה יהיה המחיר של הS1000R 2017?

    • אריאל אלסיבוני התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 05/10/2016 בשעה 09:19

      טרם פורסם מחיר. האופנוע רק הוצג וטרם רכבנו עליו – השינויים נראים קלילים – לא משהו שהיה גורם לנו לרוץ להחליף אופנוע (למרות שאופנוע חדש זה תמיד אירוע משמח…).

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד