אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו S1000 – השלישייה מתעדכנת
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו S1000 – השלישייה מתעדכנת
ב.מ.וו S1000

ב.מ.וו S1000 – השלישייה מתעדכנת

תערוכת קלן היא הזדמנות מעולה ליצרן המקומי להציג חידודים ועדכונים לשלושת מרובעי הצילנדרים

אלון (סקניה) סקיאנו 04/10/2016

ב.מ.וו S1000, סדרת הארבע-ציל’-בשורה של היצרן, על כל הטיותיה (S1000RR, S1000R ו-S1000XR)  מתעדכנת לכבוד שנת 2017.

יש שורה של שינויים מכאניים וקוסמטיים לכל דגם בסדרת ב.מ.וו S1000 כשכל הדגמים מותאמים לתקן EU4 החדש והנקי (חובה מ-2017). ה-R וה-XR מקבלים עוד כוח (בין השאר), ה-RR מסתפק בשינויים מינוריים. הנה עיקרי השינויים לפי דגם.

ב.מ.וו S1000
אין עשן בלי…

 

 


S1000RR

הסופרבייק של החברה ממשיך להימכר עם אותו ההספק (199 כ”ס) אך כעת עומד בתקן יורו 4. השינויים? ה-S1000RR מגיע כעת עם מערכת בקרת המשיכה הדינמית (שבעה מצבים וחיישני הטיה) כסטנדרט ועם מערכת ABS לפנייה – הנקראת אצל ב.מ.וו ABS PRO  – שאמורה לזהות הטיה ולמנוע נעילה של הגלגל גם במצבים אלו.

עוד שינויים משמעותיים? ישנה דוגמת צביעה חדשה (שחור/אפור) ודגמי 2017 של ה-S1000RR יגיעו כסטנדרט בתצורת סינגל-סיט, כשניתן יהיה להזמין, ללא תשלום, ‘חבילת נוסע’ (כלשון ב.מ.וו) שתגיע עם מושב מתאים ורגילות מורכב.

bmw-s1000rr-2bmw-s1000rr-2Preview
bmw-s1000rr-3bmw-s1000rr-3Preview
bmw-s1000rr-4bmw-s1000rr-4Preview
bmw-s1000rr-5bmw-s1000rr-5Preview

 

 

S1000R

לגירסת הנייקד, ה-R, כבר עידכונים רציניים יותר עם תוספת של 5 כ”ס להספק (יטפס ל-165 כ”ס). דיאטה קלה תשיל 2 ק”ג ממשקל האופנוע ומשתיק עשוי טיטניום חדש לאגזוז יגיע כסטנדרט ויעניק לו גם סאונד שיתאים ללוק השרירי של הבריון השכונתי. גם כאן תותקן מערכת ה- ABS Pro אך ורק כאופציה.

לגרסת ה-HP יהיו גם חישוקים קלים יותר ומערכת קוויק-שיפט להחלפת הילוכים (העלאה והורדה) ללא קלאץ’. ב.מ.וו לא מוותרים גם כאן על עדכוני צביעה וקסמטיקה כמו למשל שעון טמפרטורת סביבה (כי באמת איך רוכב אופנוע נייקד ללא פיירינג יידע אם הרוח שמכה בו היא בחום של 50 מעלות או 48?).

bmw-s1000rr-7bmw-s1000rr-7Preview
bmw-s1000rr-6bmw-s1000rr-6Preview
bmw-s1000rr-8bmw-s1000rr-8Preview
bmw-s1000rr-9bmw-s1000rr-9Preview

 

S1000XR

גם מנוע גירסת הטורינג, ה-XR, התחזק באותם חמישה סוסים. ולאלו שאוהבים להעמיס את האופנוע שלהם – המשקל המותר לנשיאה עולה ב-10 ק”ג ל-444 ק”ג תמימים של ציוד, זיווד, תוספות ורוכבים.

יש כאן גם ידיות חדשות ונוחות יותר ישנם ובנוסף לאלו גם עדכוני צביעה וקוסמטיקה, כמובן. וכמו בשאר הדגמים במשפחה הזו ניתן לקבל את ה-XR עם בקרת המשיכה הדינאמית ועם ה-ABS PRO בתוספת תשלום.

bmw-s1000rr-13bmw-s1000rr-13Preview
bmw-s1000rr-12bmw-s1000rr-12Preview
bmw-s1000rr-11bmw-s1000rr-11Preview
bmw-s1000rr-10bmw-s1000rr-10Preview

S1000R s1000rr S1000XR ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

2 תגובות

  1. בימר התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 05/10/2016 בשעה 09:13

    כבעלים של S1000R בציר 2014 האם יש טעם לשדרג לבציר 2017? האם תמורה של עוד 5 כ״ס ודיאטה של 2 ק״ג משתלמת?
    בכלל האם ידוע מה יהיה המחיר של הS1000R 2017?

    • אריאל אלסיבוני התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 05/10/2016 בשעה 09:19

      טרם פורסם מחיר. האופנוע רק הוצג וטרם רכבנו עליו – השינויים נראים קלילים – לא משהו שהיה גורם לנו לרוץ להחליף אופנוע (למרות שאופנוע חדש זה תמיד אירוע משמח…).

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד