אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M4 במהדורת DTM חדשה
ראשי » חדשות » ב.מ.וו M4 במהדורת DTM חדשה
ב.מ.וו M4

ב.מ.וו M4 במהדורת DTM חדשה

ב.מ.וו חוגגים את זכייתו של מרקו וויטמן באליפות הנהגים של ה-DTM

אריאל אלסיבוני 19/10/2016

ב.מ.וו M4 מקבלת גרסה חדשה. השם “מהדורת אלוף DTM” קצת שובר את הלשון, אבל ברגע שמבינים שיש כאן יותר משם חדש וכמה מדבקות זה מתחיל להיות שווה את זה.

ב.מ.וו טוענים שזו המכוניות עם הכי הרבה קשר למסלול שהם מייצרים היום והיא מקבלת לא רק תוספות משמעותיות מאוד אלא גם נתון הספק חדש, עגול ויפה. ל-M4 הזו יש 500 כ”ס. קצת יותר מה-GTS.

ב.מ.וו M4
קיבל גרסת M4 לכבודו. מרקו וויטמן.

 

מבחוץ אפשר למצוא כאן לא מעט עזרים אווידרודינמיים עשויים קרבון-פייבר. מהספליטר מלפנים ועד הכנף האדירה מאחור. גם מתחת לצבע הלבן אלפין של ה-M4 הזו יש לא מעט קרבון-פייבר, כשמכסה המנוע, הגג ותת השלדה הנושאת את לוח השעונים – עשויים גם הם מהתרכובת האמורה. חלקו האחורי של האגזוז – עשוי טיטניום. ב.מ.וו לא מפרסמים כרגע נתון משקל רישמי, אבל על סמך מה שקראת עד עכשיו (ומה שתקרא עוד מעט) אפשר להבין שיש כאן הפחתה משמעותית במשקל לעומת M4 רגילה.


שני כסאות, כלוב התהפכות ו-500 כ"ס.
שני כסאות, כלוב התהפכות ו-500 כ”ס.

 

ויש עוד, ב.מ.וו חילצו מיחידת ההנעה של ה-M4 לא פחות מ-500 כ”ס ו-61 קג”מ. הביצועים השתפרו גם הם – המיאוץ ל-100 אורך עכשיו 3.8 שניות והמהירות המירבית עומדת על 305 קמ”ש. נתונים יפים וזהים לאלו של ה-GTS, אבל זה לא הכול…

GTS משודרגת? למי אכפת. זו ה-M4 הנחשקת ביותר כרגע.
GTS משודרגת? למי אכפת. זו ה-M4 הנחשקת ביותר כרגע.

 

עוד הפתעות שיש ב-“גרסת ה-DTM” של ב.מ.וו M4 הם תא נוסעים עם שני מושבים בלבד (עשויים קרבון כמובן) כשמאחור אפשר למצוא קשת התהפכות במקום שני המושבים האחוריים. יש ציפוי אלקנטרה לכל תא הנוסעים וחשוב יותר – יש כאן קוילאוברים מתכוונים במלואם, בלמים קרמיים וצמיגים צביקים מאוד (פיילוט ספורט קאפ 2). תרשמו לפניכם – עד להודעה חדשה – זו הגרסה הנחשקת ביותר של ב.מ.וו M4.

ב.מ.וו ב.מ.וו M4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד