חברת דלק מוטורס מביאה לארץ מכונית בודדת של ב.מ.וו M3 בגרסת CS שהיא הגרסה הקיצונית ביותר של M3 נכון להיום. לא שברור עד כמה זה רלוונטי כי היבואן מביא יחידה אחת בודדת בסך הכל. בצבע לבן מט עם גלגלים בצבע זהב במידה ושאלת. ואם בכל זאת יש סיכוי שתספיק אז תכין 1.15 מיליון שקלים עבורה.
עכשיו מה מקבלים ומה ההבדלים העיקריים בהשוואה ל-M3 קומפטישן ״הרגילה״? נתחיל מהמנוע שם העלו גדישה מ-1.7 ל-2.1 באר ויחד עם עדכון לתוכנת ניהול המנוע ההספק קפץ מ-510 כ״ס ל-550 כ״ס. כמו-כן גם מערכת הקירור שודרגה לעמוד בעומס ותושבות המנוע והגיר הוקשחו לשיפור חווית הנהיגה. בהקשר האחרון ניתן לראות בתא המנוע את חיזוקי התת שלדה הקדמית מעל המנוע. ה-CS קיבלה עדכון לכיול בולמים, מוטות מייצבים, מערכת היגוי, תוספת קאמבר למתלים ושינוי לבקרת ההחלקה במטרה להפוך אותה לחדה ומדויקת יותר.
בניגוד ל-M4 (גרסת הקופה של ה-M3) שקיבלה גרסת קצה שנקראת CSL, ה-CS, שפירושה תחרות ספורט, או במונחי ב.מ.וו גרסה מושחזת אבל לא קיצונית מידי קיבלה את המערכת הנעה הכפולה. המערכת מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים ורק במידת הצורך מעבירה כוח גם לקדמיים ואם רוצים אז ניתן להשאיר אותה במצב של הנעה אחורית בלבד.
מלבד הצביעה הדרך הקלה לזהות את ה-CS היא לפי כמות הקארבון. הגג, מכסה המנוע, הליפ והכנפוניים בטמבון הקדמי, כיסויי המראות והספוילר האחורי – כולם עשויים קארבון. בנוסף עוד אלמנט ייחודי לדגמי ה-CS (גם של אחותה הגדולה ה-M5 CS) הוא פנסי הלייזר עם תאורת יום צהובה, מחווה למכוניות המירוץ להן היו פנסים עם תאורה צהובה.
תא הנוסעים מגיע עם מערכת ה-idrive דור 8 של ב.מ.וו עם צמד מסכים מחוברים צפים על הדשבורד. 12.3 אינץ מול הנהג לתצוגת המחוונים ו-14.9 אינץ לתפעול שאר המערכות השונות. רצוי לשים לב, לא שאפשר לפספס, את מושבי הבאקט הקיצוניים שפחות יתאימו לגדולי מידות. בכל מקרה עד שסיימת לקרוא רוב הסיכויים שמישהו כבר שם את ידו עליה ואנחנו פשוט נשמח לראות אותה מסתובבת על כבישי ומסלולי הארץ.