אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M3 CS: תוספת סוסים והרבה קארבון
ראשי » חדשות מקומיות » ב.מ.וו M3 CS: תוספת סוסים והרבה קארבון

ב.מ.וו M3 CS: תוספת סוסים והרבה קארבון

הזדמנות ייחודית עבור מי שה-M3 קומפטישן רגועה לו מידי

דין אפפל 19/07/2023

חברת דלק מוטורס מביאה לארץ מכונית בודדת של ב.מ.וו M3 בגרסת CS שהיא הגרסה הקיצונית ביותר של M3 נכון להיום. לא שברור עד כמה זה רלוונטי כי היבואן מביא יחידה אחת בודדת בסך הכל. בצבע לבן מט עם גלגלים בצבע זהב במידה ושאלת. ואם בכל זאת יש סיכוי שתספיק אז תכין 1.15 מיליון שקלים עבורה.

עכשיו מה מקבלים ומה ההבדלים העיקריים בהשוואה ל-M3 קומפטישן ״הרגילה״? נתחיל מהמנוע שם העלו גדישה מ-1.7 ל-2.1 באר ויחד עם עדכון לתוכנת ניהול המנוע ההספק קפץ מ-510 כ״ס ל-550 כ״ס. כמו-כן גם מערכת הקירור שודרגה לעמוד בעומס ותושבות המנוע והגיר הוקשחו לשיפור חווית הנהיגה. בהקשר האחרון ניתן לראות בתא המנוע את חיזוקי התת שלדה הקדמית מעל המנוע. ה-CS קיבלה עדכון לכיול בולמים, מוטות מייצבים, מערכת היגוי, תוספת קאמבר למתלים ושינוי לבקרת ההחלקה במטרה להפוך אותה לחדה ומדויקת יותר.

בניגוד ל-M4 (גרסת הקופה של ה-M3) שקיבלה גרסת קצה שנקראת CSL, ה-CS, שפירושה תחרות ספורט, או במונחי ב.מ.וו גרסה מושחזת אבל לא קיצונית מידי קיבלה את המערכת הנעה הכפולה. המערכת מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים ורק במידת הצורך מעבירה כוח גם לקדמיים ואם רוצים אז ניתן להשאיר אותה במצב של הנעה אחורית בלבד.

M3CS (7 of 7)M3CS (7 of 7)Preview
M3CS (1 of 7)M3CS (1 of 7)Preview
M3CS (2 of 7)M3CS (2 of 7)Preview
M3CS (3 of 7)M3CS (3 of 7)Preview
M3CS (4 of 7)M3CS (4 of 7)Preview
M3CS (5 of 7)M3CS (5 of 7)Preview
M3CS (6 of 7)M3CS (6 of 7)Preview

 


מלבד הצביעה הדרך הקלה לזהות את ה-CS היא לפי כמות הקארבון. הגג, מכסה המנוע, הליפ והכנפוניים בטמבון הקדמי, כיסויי המראות והספוילר האחורי – כולם עשויים קארבון. בנוסף עוד אלמנט ייחודי לדגמי ה-CS (גם של אחותה הגדולה ה-M5 CS) הוא פנסי הלייזר עם תאורת יום צהובה, מחווה למכוניות המירוץ להן היו פנסים עם תאורה צהובה.

 

תא הנוסעים מגיע עם מערכת ה-idrive דור 8 של ב.מ.וו עם צמד מסכים מחוברים צפים על הדשבורד. 12.3 אינץ מול הנהג לתצוגת המחוונים ו-14.9 אינץ לתפעול שאר המערכות השונות. רצוי לשים לב, לא שאפשר לפספס, את מושבי הבאקט הקיצוניים שפחות יתאימו לגדולי מידות. בכל מקרה עד שסיימת לקרוא רוב הסיכויים שמישהו כבר שם את ידו עליה ואנחנו פשוט נשמח לראות אותה מסתובבת על כבישי ומסלולי הארץ.

ב.מ.וו M3 CS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד