אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו I – נוחתות בישראל
ראשי » חדשות » ב.מ.וו I – נוחתות בישראל

ב.מ.וו I – נוחתות בישראל

ב.מ.וו משיקה את פעילות חטיבת i בישראל - זה אומר חשמל. ועוד כמה דברים

אריאל אלסיבוני 01/11/2016

ב.מ.וו i – חטיבת המכוניות החשמליות של החברה, מושקת היום בישראל. ההצגה של המכוניות הללו מחויבת המציאות, ב.מ.וו מייצרת אותן בשביל להפחית את כמות הזיהום לרוחב הליין-אפ שלה וגם בכדי לתת מענה ללקוחות שהאמירה הסביבתית חשובה להם. גם לסתם כאלו שרוצים לחסוך בדלק.

הכניסה של ב.מ.וו i לארץ נעשית בהיקף רחב יחסית, עם קשת מגוונת של דגמים ומחירים אטרקטיבים לחלקם (מדרגות המיסוי אוהבות מכוניות חסכוניות). סה”כ הושקו ארבעה מכוניות היום, חשמלית אחת ועוד שלוש פלאג-אין היברידיות כשכולן מגיעות עם עמדת טעינה.

ב.מ.וו I
ב.מ.וו מתחילה את העידן החשמלי שלה בישראל

 

שתי המכוניות הראשונות שהוצגו הן מכוניות i – מכוניות שנבנו מלכתחילה כחשמליות/היברידיות ותוכננו כך מההתחלה. גרסאות iPerformance, הן גרסאות היברידיות פלאג-אין לדגמים מוכרים של החברה.


 

i3

כנראה אחת המכוניות הכי ידידותיות לסביבה העולם היום. היא תוכננה לא רק כמכונית חשמלית עם אפס זיהום – גם תהליך הייצור שלה והחומרים שבא ידידותיים לסביבה. ככזו ה-I3 (249,000 שקלים) מציגה אריזה חכמה למדי, שימוש נרחב בחומרים מתקדמים ומראה לא שגרתי.

 

זוהי מכונית חשמלית לחלוטין, המצוידת במנוע המפיק הספק מקביל ל-170 כ”ס וסוללה בנפח 33 קילוואט לשעה. היא אולי לא נראית ככה, אבל הביצועים אמורים להיות טובים מאוד, עם תאוצה של 7.3 שניות ל-100 קמ”ש. גם טווח הנסיעה המוצהר (בין 200 ל-314 קמ”ש) מרשים.

ב.מ.וו I
רק אל תנסה לתדלק לתוך הפתח הזה…

 

i8

מכונית הספורט של החטיבה החשמלית תוכננה ככזו מאפס. ההנעה כאן היברידית ומשתמשת במנוע משולש צילנדרים מוגדש (231 כ”ס) ומנוע חשמלי (131 כ”ס) בכדי להגיע ל-100 קמ”ש תוך 4.4 שניות. ה-I8 מסוגלת לנוע בכוח החשמל בלבד לטווח של 37 ק”מ במהירות שלא תעלה על 120 קמ”ש. ב.מ.וו I8 מגיעה אלינו ברמת אבזור גבוהה (חישוקי 20 אינץ’, מיתלים אדפטיביים, בלימה אוטונומית ועוד) ומחירה נקבע על 780,000 שקלים.

 

330e

גרסת הפלאג-אין היבריד של ה-330 מקבילה בביצועיה לגרסת הבנזין הרגילה של ה-330, אבל עם כמה הבדלים. הביצועים מושגים באמצעות מערכת הנעה היברידית שמייצרת כוח משולב זהה לזה של גרסת הבנזין (252 כ”ס), והם די דומים בין שני הדגמים. ההבדל הוא במחיר –  290,000 שקלים עולה גרסת ההיבריד, זול ב-85,000 שקלים מ-330 מונעת בנזין. ה-330e גם מציעה במחיר הזה אבזור נדיב יותר וצריכת דלק מוצהרת של 50 ק”מ לליטר.

ב.מ.וו I
330e – הצעה מעניינת

 

X5 xDrive40e

פער המחיר בין גרסת הבנזין של ה-X5 לבין הגרסה ההיברידית – גדול יותר אפילו מזה שבין שתי גרסאות ה-330. גרסת ההיבריד של ה-X5 (495,000 שקלים) זולה מגרסת הבנזין המקבילה ב-100,000 שקלים. יחידת הכוח המשולבת (חשמל-בנזין)  מפיקה כאן 313 כ”ס (יותר מגרסת הבנזין המקבילה).

ב.מ.וו i
אוטו גדול, צריכת דלק קטנה – איך יגיב הקהל?

 

ההבדל בביצועים זניח ( לדוגמה: 6.5 למאה בבנזין ו-6.8 שניות למאה בהיבריד) כשה-X5 בעלת הנעת הכילאיים מגיעה עם נתון צריכת דלק של כ-30 ק”מ לליטר, נתון טוב משמעותית מזה של גרסת הבנזין.

330e I3 I8 X5 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד