אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו עוצרת את אספקת ה-R1300GS לרוכשים עקב חשש לדליקה
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו עוצרת את אספקת ה-R1300GS לרוכשים עקב חשש לדליקה
ב.מ.וו R1300GS

ב.מ.וו עוצרת את אספקת ה-R1300GS לרוכשים עקב חשש לדליקה

בצעד נדיר מודיעה ב.מ.וו על עצירת המסירות ללקוחות של R1300GS החדש בעקבות תקלה בממסר המתנע העלולה לגרום לשריפת האופנוע. בישראל בנתיים טרם נמסרו כלים

אופיר דואק 29/01/2024 צלם: יצרן

אחרי ציפיה ארוכה השיקה ב.מ.וו לפני כשלושה חודשים את R1300GS החדש והמסקרן, הנצר החדש בשושלת האדוונצ’רים בעלי מנוע הבוקסר. אופייני למדי שכלים חדשים רבים היוצאים לשוק סובלים ממחלות ילדות, אך רק במקרים נדירים מדובר בתקלות המביאות לעצירת המסירות ללקוחות זמנית כפי שקורה בימים אלו עם ה-R1300GS.

ב.מ.וו הודיעה על הצעד הנדיר בעקבות מספר תלונות שהתקבלו על התחממות ואף דליקה במספר כלים. בדיקה העלתה שהבעיה נובעת מתקלה בממסר החשמלי של המתנע המובילה לפעולה ממושכת, התחממות הממסר ובמקרים נדירים אף לשריפה. אחד המקרים המתועדים הנ”ל אירע לכלי אשר היה במבחן על ידי מגזין האופנועים 1000SP כאשר רק ניתוק המצבר מנע את המשך ההתחממות ואפשרות לנזק חמור יותר.

ההודעה על הפסקת המסירות של ב.מ.וו R1300GS פורסמה בימים האחרונים, אך מסתבר שהבעיה הייתה ידועה לב.מ.וו זמן קצר לאחר תחילת השיווק באירופה בחודש נובמבר האחרון. על פי הדיווחים החברה כבר הוציא קריאה לתיקון עבור 854 כלים בגרמניה ו-85 כלים באוסטריה, ורובם עברו תיקון לפני שנמסרו ללקוחות. הממסר התקול הוחלף על פס הייצור, אך למרות זאת המשיכו להגיע דיווחים על כלים בהם התעוררה הבעיה.

בעקבות כך, בהודעה שפרסמה ב.מ.וו העולמית נמסר כי הממסר התקול יוחלף בכל הכלים לפני האספקה לרוכשים וגם בכלים שכבר נמסרו, כאשר בכל מקרה כל הכלים שנמסרו בעולם מאז ה-16 בינואר כבר מצוידים בממסר תקין. בישראל החל שיווקו של ב.מ.וו R1300GS בתחילה החודש, אך טרם נמסרו כלים ללקוחות.


מדלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו לישראל נמסר:

עודכנו ע”י היצרן על עצירת מסירה זמנית עקב תקלה בממסר ההתנעה. לא נתקלנו בתקלה כלשהי באופנועים שהגיעו לארץ. אנו מקפידים על הוראות היצרן ולכן הקפאנו את מסירות האופנועים עד הגעת החלפים הנדרשים והחלפתם.

R1300GS ב.מ.וו ב.מ.וו R1300GS ריקול
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד