ב.מ.וו סדרה 8 החדשה תוצג במהלך 2018, כך מוסרת החברה לעיתונות. הקופה היוקרתית החדשה תעשה שימוש בשם שנעדר מליין הדגמים של החברה ותחליף למעשה את סדרה 6 – בדיוק כמו שעשתה ה-8 המקורית לפני 28 שנים.
ב.מ.וו סדרה 8 החדשה תשתמש בפלטפורמת CLAR (המוכרת מסדרה 7) וככל הנראה תיוצר עם מנועי 6 ציל’ בשורה וכמובן עם מנועי ה-V8 וה-V12 של ב.מ.וו. ב.מ.וו מספרים שהם יציגו אב-טיפוס בקונקורסו ד’אלגנזה שייערך לחופי אגם קומו בסוף החודש, כזה שייתן לנו מושג איך עתידה להיראות הקופה-היוקרתית החדשה של החברה.
ב.מ.וו סדרה 8 המקורית הייתה מכונית מתקדמת מאוד לזמנה, בטח כשהחליפה את ה-6 בת ה-13, הישנה. היא הציגה מקדם גרר מרשים (0.29 cd), מצערת-על-חוט (בין הראשונות בעולם) ועוד לא מעט חידושים טכנולוגיים. אותך יעניין יותר לשמוע שזו מכונית הכביש הראשונה ששידכה בין מנוע V12 לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי-העברה.

עוד אנקדוטה משעשעת יכולה להוות ה-M8. ב-1990 בנו ב.מ.וו גרסת M8 ניסיונית (למרות שהכחישו את העובדה הזו במשך שנים). המכונית נבנתה על בסיס ה-8 המקורית וצוידה בגרסה מוגדלת נפח של מנוע ה-V12. בעזרת ראש מרובה שסתומים ההספק עמד על כ-550 כ”ס. ב.מ.וו החליטו שלא לייצר את המכונית הזו, הם פשוט היו משוכנעים שלא יהיה לה ביקוש. אין שום ספק שהם לא יחזרו על הטעות הזו עם הדור החדש.
