אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו סדרה 8 – רמז ראשון
ראשי » חדשות » ב.מ.וו סדרה 8 – רמז ראשון
ב.מ.וו סדרה 8

ב.מ.וו סדרה 8 – רמז ראשון

ב.מ.וו מתכוננת להצגת סדרה 8 החדשה ושולחת איור ראשון

אריאל אלסיבוני 15/05/2017

ב.מ.וו סדרה 8 החדשה תוצג במהלך 2018, כך מוסרת החברה לעיתונות. הקופה היוקרתית החדשה תעשה שימוש בשם שנעדר מליין הדגמים של החברה ותחליף למעשה את סדרה 6 – בדיוק כמו שעשתה ה-8 המקורית לפני 28 שנים.

ב.מ.וו סדרה 8 החדשה תשתמש בפלטפורמת CLAR (המוכרת מסדרה 7) וככל הנראה תיוצר עם מנועי 6 ציל’ בשורה וכמובן עם מנועי ה-V8 וה-V12 של ב.מ.וו. ב.מ.וו מספרים שהם יציגו אב-טיפוס בקונקורסו ד’אלגנזה שייערך לחופי אגם קומו בסוף החודש, כזה שייתן לנו מושג איך עתידה להיראות הקופה-היוקרתית החדשה של החברה.

 


ב.מ.וו סדרה 8 המקורית הייתה מכונית מתקדמת מאוד לזמנה, בטח כשהחליפה את ה-6 בת ה-13, הישנה. היא הציגה מקדם גרר מרשים  (0.29 cd), מצערת-על-חוט (בין הראשונות בעולם) ועוד לא מעט חידושים טכנולוגיים. אותך יעניין יותר לשמוע שזו מכונית הכביש הראשונה ששידכה בין מנוע V12 לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי-העברה.

ב.מ.וו סדרה 8
לא יוצרה ועצם קיומה הוכחש במשך שנים. ב.מ.וו M8

 

עוד אנקדוטה משעשעת יכולה להוות ה-M8. ב-1990 בנו ב.מ.וו גרסת M8 ניסיונית (למרות שהכחישו את העובדה הזו במשך שנים). המכונית נבנתה על בסיס ה-8 המקורית וצוידה בגרסה מוגדלת נפח של מנוע ה-V12. בעזרת ראש מרובה שסתומים ההספק עמד על כ-550 כ”ס. ב.מ.וו החליטו שלא לייצר את המכונית הזו, הם פשוט היו משוכנעים שלא יהיה לה ביקוש. אין שום ספק שהם לא יחזרו על הטעות הזו עם הדור החדש.

ב.מ.וו סדרה 8
מנוע ה-V12 של המכונית שלא הייתה…

 

M8 ב.מ.וו סדרה 8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד