אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו סדרה 5 גם בפלאג אין
ראשי » חדשות מקומיות » ב.מ.וו סדרה 5 גם בפלאג אין
ב.מ.וו סדרה 5

ב.מ.וו סדרה 5 גם בפלאג אין

אחרי השקת דגמי החשמל והבנזין של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה, נוספת מעתה להיצע המקומי גם גרסה היברידית נטענת. המחיר: החל מ-499 אלף שקלים

אופיר דואק 20/05/2024 צלם: יצרן

דלק מוטורס ממשיכה להרחיב את היצע הגרסאות המקומי של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה. לאחר שבתחילה נחתה אצלנו בגרסאות החשמליות המשווקות תחת השם i5, החלה להימכר לפני כחודשיים גרסת הבנזין בעלת תגבור היברידי מתון של סדרה 5. כעת מצטרפת אליהן גם ה-530e – הגרסה ההיברידית נטענת שנכון לעתה תהיה החזקה בהיצע המקומי עם מנוע בעירה פנימית עד להגעתה של ה-M5 העתידית.

ב.מ.וו 530e מצוידת ביחידת הנעה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר מוגדש המספק 190 כ”ס ו-31.6 קג”מ ומנוע חשמלי המספק 184 כ”ס, כאשר יחד מתקבל הספק משולב של 299 כ”ס ו-45.9 קג”מ המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. בעת הצורך ולפי בחירת הנהג, יכול המנוע חשמלי להניע את המכונית באופן עצמאי עד לטווח של 101 ק”מ הודות לסוללה בעלת קיבולת של 22.1 קוט”ש הממוקמת ברצפת הרכב.

סדרה 5 פלאג אין מסוגלת להאיץ ל-100 קמ”ש ב-6.3 שניות ולנסוע באמצעות חשמל עד למהירות של 140 קמ”ש. המהירות המרבית בשילוב שני המנועים עומדת על 230 קמ”ש. באופן מפתיע, לסוללה אין אפשרות לטעינת DC מהירה והיא תומכת בקצב טעינה של עד 7.4 קילוואט בו נדרשות קצת יותר מ-3 שעות כדי להגיע לטעינה מלאה.


מחירה של ב.מ.וו 530e בישראל מתחיל ב-499 אלף שקלים ברמת גימור M ספורט, כ-30 אלף שקלים יותר מאשר ה-520i בעלת מנוע הבנזין ברמת הגימור המקבילה. בנוסף מוצעת ה-530e ברמת גימור M-Expressive אשר בתוספת של 46 אלף שקלים מוסיפה חבילת מערכות בטיחות אקטיבית משודרגת (סיוע החלפת נתיב והתערבות אוטונומית של הרכב כדי למנוע פגיעת צד), מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות,  דלת תא מטען חשמלית ומערכת תצוגת נתונים עילית.

ב.מ.וו ב.מ.וו סדרה 5 סדרה 5 PHEV סדרה 5 החדשה סדרה 5 פלאג אין פלאג אין היבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד